Yhteisöpeli VI: Rentoa kisailua Etelä-Amerikassa - peliketju

Onhan nimeni WRATHchild, poikkeaako se jotenkin normaalista? Minusta on aina ollut outoa antaa luottoa toisille, kun et mihinkään voi luottaa. Miten sinä luot luottamuussuhteita tässä pelissä?

Sitä myös kutsutaan pahisten etsimiseksi, miten muuten otat mistään selvää jos kaikki pelais kuten sinä?

Jos pieni kevennys sallitaan…
Iltasanomat saanut vihiä pelistämme, kaivanut esiin tietoja yhdestä kannibaalista. Tosin tuo ainoa “tieto” että on näyttelijä ei kyllä yllätä ketään, eikä sinällään auta.

3 tykkäystä

++Armie Hammer

2 tykkäystä

@tatesulo kohdalla sanottava, että jos mietitään Tonkelle aisaparia niin parhaiten olet häneen eroa minun lisäksi tehnyt.

Eli jos te kaksi olette pahiksia niin todella hyvin pelattu/äänestetty.

mazzus ei liene juuri hyviksiä vakuuttanut vaikkei jostain (itselläni siitä syystä että tässä on ollut koko ajan epäilyttävämpiä työn alla) syystä ole ollut puheen tahi äänestyksen aiheena. Mitä minuun tulee, ihmettelen miksi sitä ylipäätään kysyt, mutta onneksi kaikki hyvikset tuntuvat vielä toistaiseksi jahtaavan kannibaaleja.

Enpä nyt oikein tiedä… Bilbon äänestykseen tuominen oli tietämättäni ehkä pelin pahin moka, mutta enpä sentään ole vielä The Viesti II:llä ketjua sekoittanut :wink: .

2 tykkäystä

Sympaattisesti myönnät ainoan kannibaalitekosi. Mikä Bilbossa viehätti? Oliko parhaassa “lihassa”?

1 tykkäys

Perustelin kaiken mitä perusteltavissa oli silloin kun Bilbo vielä pelissä oli mukana.

Maistuuko mitään mitään mieleen?

Autocorrect?

Makumuistot on muuten vahvimpia ihmisellä. Niitä ei voi huijata.

Huoh, kerrataan sitten.

• Bilbo oli ihmeellisesti “pelastanut” Tonken, hyvis ei mielestäni olisi voinut tietää mitään ja siksi vaihtaa ihmeellisesti äänestyksensä kohdetta kohteen vieläpä ollessa mukavasti putoamassa
  • Treppu ja Tonke varmistivat lopussa Varilasien putoamisen, minkä oletin Bilbon toisen päivän aseman helpottamiseksi kun ei olisi kuulunut niihin ainoisiin varman hyviksen (eli Hornan, Bilbon olettamani “uhrin”) häätäjiin
  • Bilbon selitykset ontuivat ja osaa ei suostunut ollenkaan selittämään. Sitten vielä jossain kohtaa sekoili niin pahasti että väitti minun väittäneen että hän olisi halunnut pudottaa Tonken vaikka sellaista minä en ollut väittänyt, se väite että Bilbo olisi oikeasti halunnut pudottaa Tonken Hornan sijasta oli nimittäin niitä syitä millä minä olin väittänyt hänen peittelevän kannibaalitoveruuttaan.

Tämä ei sitten ole ihan täydellinen uusinta, vaan se jonka muistan tapauksesta edelleen.

Siis aisteista. Kun on verenmakuun päässyt niin… Siinä mielessä hieman outoa, ettei Tonken pelastamiseksi ole tehty mitään. Luulisi jotain yritettävän. Ellei ole päätetty uhrata jo ennakolta. Eilen Bilbo-kortti kyllä, heitettiinkö vai tartuttiinko? @Virvelia_kainaloon sun heiniä?

3 tykkäystä

Nythän tilanne on siis hyviksille hieman paha (kun hyvikset alkavat hieman loppua kesken puolimielen ja ihmissyöjien ollessa edelleen keskuudessamme), koska (oletan että hyvikset eivät) emme varmaan uskalla jättää molempia peliin lillumaan, äänestänemme tänään Tonken ulos, milloin näemme hänen roolinsa ja sitten Casperin rooli lienee vastakkaisella puolella ja jos äänestämme Casperin ulos, Tonken rooli on käytännössä paljastunut.

Eli jos Tonke on kannibaali, hänen tovereilleen lienee aika turha vaiva ja riski alkaa puolustamaan tässä tilanteessa häntä millään yhtään isommalla kuin sillä ettei äänestä kumpaakaan, mikä sekin on aika ilmeisen kannibaalimaista, jos minulta kysytään.

1 tykkäys

Bilbo “pelasti” Tonken, niin se teki hänestä epäilyttävämmän kuin Tonkesta? Oliko sulla jotain puolusteluja Tonken puolesta?

Äläkä nyt vielä huokaile kun sinua ensimmäistä kertaa tässä pelissä epäillään ja vähän haastetaan

Tämä on kieltämättä hyvä pointti.

Tuohon ryhmään voidaan lisätä vielä Casperi, koska hän vaihtoi äänensä VK:sta Tonkeen. Virveli ei ole vielä äänestänyt ketään.

Virveli on epäillyt Hornaa pitemmän pätkän mutta

No nyt lähti liian aikaisin :joy:

Tämä kaiketi vahinko, sun lienee ollut tarkoitus sanoa nimet toisin päin. Vai kannibaalien kabinetissa mietitty vaihtoehto?

Jos Casperi on diplomaatti, on Tonke varmasti joko pahis tai mielipuoli ELI VASTAKKAISELLA PUOLELLA.

2 tykkäystä

Tämä on kieltämättä hyvä pointti.

Tuohon ryhmään voidaan lisätä vielä Casperi, koska hän vaihtoi äänensä VK:sta Tonkeen. Virveli ei ole vielä äänestänyt ketään.

Nyt Tonkea ovat äänestämässä Horna sekä Joonatan, itsekin olen pohtinut jälleen äänestäväni häntä. Virveli ollut melkeinpä koko pelin Hornan kintereillä. Oisko hämäystä kuitenkin?

Voisiko tässä olla jotain Virveli-Casperi-Horna viritteillä? En tän puolesta isolla löisi vetoa mutta haistellaan. :nose:t3: