Yhteisöpeli VI: Rentoa kisailua Etelä-Amerikassa - peliketju

Niin, en tiedä sun hyvis pisteistä sen enempää, aika rauhassa olet saanut olla ja olet huomiota siirrellyt milloin milläkin tempauksella itsestäsi pois.

Louskutin raapi hyvää settiä Virvelistä, jonka peli on ollut vuoristorataa samoin kuin siihen kohdistuneet mielipiteet. Se on osa aktiivisen rooliakin. Nytkin näkyy että mielipiteet Virveli Casperi ja minä saadaan tasaisesti kuraa ja luottoa.

Horna on miettinyt kans monelta kantilta tätä karnevaalia, ei ole jumittunut kehenkään tiettyyn. Yhdistetty Louskuttimeen mikä linkki? Alkuun oli vähän hiljaisempaa nyt jostain syystä molemmat aktivoituneet.

Sukan kutojiin menee mazzus ja Treppu. Voi olla ihan mitä vain… Oletteko muuten ajatelleet sitä Ranen poistumista, sekin voi olla pahis? Ihan vaan sillä, kun täällä pyöritellään kourallista nimiä vaikka 10 pelaajaa pelissä. Alun hyvis voi olla lopun pahis.

Joonatan on ehkä tämän pelin symppis ja kiva tyyppi, viime pelissä se oli Casperi…

Tonke sit taas on Casperin näytöllä pahis, ja aiemman esitetyn todistuksen pohjalta se vaikuttaa aika saletilta. Horna epäili voisko olla joku twist tässä? Itse en keksi muuta vaihtoehtoa kuin se, että olisi alussa tahallaan jätetty miina, mitä käytetään jos tarvitaan. Aika mastermind saa olla jos tollasen tekisi? Varilasit ei viime pelissä kunnon vinkkejä antanut, nyt niitä on tarjolla riskipeliä joka näyttää kannattaneen.

Tässä on kyllä niin monta mahdollisuutta minun mielestä että mikään ei ole varmaa, ennen kuin lihava nainen on laulanut.

Siinä nyt ajatukset mitä olen saanut kasaan tän päivän pohdinnoilla…

1 tykkäys

Ranehan häädettiin. Aika kannibaali teko pelinjohtajilta, jos Ranen hampaat repivät hyvikselle?

1 tykkäys

Mitenkäs se pitäisi ymmärtää, että JOS pelaajalla oli rooli se on arvottu uudelleen? Voit olla oikeassa, tästä ei voi vastata varmaksi muta kuin lennonjohto. Se oli vaan ajatus…

Rooli voi olla siis toki muukin… :grin:

Ajattelin vaan kun 14 pelaajaa joista 10 oli jollain tavalla erikoisia…

Totta, että aktiivisistahan sitä materiaali on helpompi kaivaa määrän takia, tietenkin myös työläämpää samasta syystä. Nyt kun yrittää kaivella pelaajista jotain, joutuu kelaamaan samat tekstit moneen kertaan läpi.

Pelin alussa en oikein isommin osaa mitään konkreettista nähdä, siksi sellaista perusmukavaa heittoa ja jutustelua. Kokeneemmat näkee heti, jos toinen pelaa hieman erilailla aiempaan nähden.

Nyt kun materiaalia on tullut, osaa sieltä itsekin poimia asioita. Siksi siis oma hieman aktivoitunut pelaaminen pelin edetessä.

Jep, ja kuten sanoin hyviä pointteja en kiistä. Kaikista kirjoitin jotain…

1 tykkäys

Eihän Ranella välttämättä ole roolia. MAHDOLLINEN rooli arvottiin. Kannibaali ei missään nimessä.

Joo joo, miksi nyt noin kimpaannuit??

Jos Ranella oli erikoisrooli, se on arvottu uudelleen. Se tarkoittaa kaikkia rooleja.

4 tykkäystä

En tuossa varmaksi sanonutkaan…

Joo, anteeksi en kimpaantunut mutta taisin olla väärässä. Eli jos Rane oli kannibaali, se arvottiin hyvikselle jolla ei roolia. Silloinhan yksi hyvis olisi pudonnut kuten olisi joka tapauksessa.

Ajatteliko kukaan muu hyvis muuten että Rane saattoi olla kannibaali?

1 tykkäys

Ei sitä ole sopinut ajatella.

1 tykkäys

No kyllä sekin kieltämättä mieleen tuli, ei hän ainakaan kannibaaleja ollut etsimässä, sen aikaa kun pelissä oli. Aluksi hiljaa, sitten vuorokausi sekoilua ja taas hiljaa.

Mutta jos olisin itse pahis ja hän olisi ollut mun tiimikaveri, olisin ehkä hieman neuvonut toisenlaista taktiikkaa. Uskon että oikeat pahiksetkin.

2 tykkäystä

Kun tämä aihe nyt näyttää nousseen pinnalle.

1 tykkäys

Tuota mun huomion pois kääntämistä itsestä voisit vähän avata, tietoisesti en niin ole tehnyt.

Aiemmassa viestissä jonka minusta kirjoitit oli muutama seikka. Äänestyksessä pohdin koko ajan neljää ääniä saanutta, jätit pois viestin jossa perustelun miksi Treppu vähiten epäilty. Sinällään mun ääni Tonkelle ei merkinnyt, koska olisi vaatinut jonkun toisen vaihtoa. Mutta vaikea mun on ymmärtää miten se olisi minusta tehnyt epäilyttävän. Sitten se ihan perusjuttu, annoin Casperista hyvis kuvan ja peesasin. En kai mä olisi Tonkea äänestänyt ellen olisi uskonut Casperi. Ainakin eniten vaihtoehdoista. Kerroin jo silloin sinulle, että mielestäni olit liian varma Casperista, ajatuksesi jumiutuivat.

En ole peesannut äänestyksissä, monta muuta sieltä löytyy. Sanoin jo että ääni sulle oli muikkari, ei tarkoittanut että oikeasti epäilisin. Toki takaraivossa olet kuten minä sinulla ja niin kaikilla hyviksellä pitäis olla.

Siis @Wrathchild oli tuo edellinen viesti.

@Virvelia_kainaloon mulla oli muistissa tuo viesti, jotenkin se jäi kummittelemaan. En vaan muistanut että oli Casperin.

Niin siis minähän en nyt tuossa enää puhunut sinun äänestyskäyttäytymiestä, ja en nyt viitsinyt enempää sua tonkia kun aiemmin ahdistuit mun pelistä. (Ja kävin asian läpi jo eilen) Ajattelin vaan muistutella muitakin että ei se tatesulo ole sen varmempi hyvis kuin muutkaan.

1 tykkäys

Täytyykin ottaa sut @Wrathchild tiukemman seulan alle. Sulla tuntuu olevan kiistaa vähän jokaisen kanssa.

1 tykkäys