Okei, olin vaan haistelevinani pientä tiimipelaamista ja Hornan jutut eilen eivät epäilyjäni hälventäneet. Sen verran pieniä juttuja, ettei välttämättä ole hyötyä alkaa lainauksilla perustelemaan.
Jep, luin kyllä tuon eilisillan keskustelun. Muutamat on minuun näköjään eri vaiheissa peliä luottaneet, Horna 1 niistä. Ja totta, että olisi ensimmäisenä iltana voinut vaihtaa Hornaan, koska oli mun pahislistalla korkealla. Päätin kuitenkin, että odotan mahdollista äänenvaihtoani aika loppuun, koska ääniä lenteli muutenkin niin nopeasti pelaajalta toiselle. Lopussa se sitten se oli Varilasit, joka sai Acethon mukana äänivyöryn. Itse en kuitenkaan halunnut häntä äänestää (koska Acethonkaan en täysin luottanut) ja vaihtaminen Tonkesta Hornaan olisi siinä vaiheessa ollut turhaa.
Toisena iltana sitten Horna ei saanut kannatusta äänien muodossa ja loppu menikin multa reisille, kun vaihdoin Bilboon, enkä Tonkeen. Tosin Bilbo epäilytti juuri Tonken takia eniten.
Hienoa hakua @louskutin
Hyvä, että haetaan kannibaaleja esiin eikä vain keskitytä Casperin tekemään juoneen.
Itse ajattelin nostaa tämän kohdan viestistäni ensimmäisenä päivänä, jonka jälkeen olin aika lailla Casperin silmän alla.
Onko muuten Joonatan ja mazzus päätetty hyviksiksi? Aika rauhassa saaneet olla.
Voin kysyä mazzuksen roolin ens yönä, jos saan jatkaa peliä.
Ei, ainakin mazzus hieman epäilyttää itseä tällähetkellä.
Kirjottelen varmaan erätauolla tai pelin jälkeen tässä, kun naapurileiriläisenä tässä tulloo kiekkoakin.
Äänestystilanne:
Wrathchild: 1 (tatesulo)
Casperi: 1 (Tonke)
Tonke: 4 (Joonatan, Horna, Wrathchild, louskutin)
Virvelia_kainaloon: 1 (Casperi)
Treppu: 1 (mazzus)
Putoamassa Tonke neljällä äänellään. Päivä päättyy huomenna klo 20.
-Virvelia_Kainaloon ++Tonke
Jopeti hämäsit meikäläistä
Virvelia_kainaloon ++Tonke
Vielä kerran
-Virvelia_kainaloon ++Tonke
Otetaan nyt ainakin ääni pois, eli –Wrathchild
Pakko kai Tonke on pois äänestää, ainakin avaa peliä hieman. Virveliä_kainaloon on paineessa, epäilyjä on aika monipuolisia ja monesta suunnasta, varsinkin Louskuttimella erinomaista työtä.
Ison alkukirjaimen kanssa ei ole ressiä.
Sen sijaan lihavoinnin kanssa on.
Siis**–Wrathchild**
On tämäkin hankalaa
–Wrathchild
Hyvää hakua louskuttimelta ja tuo virvelin muuttunut pelityyli on muillakin tainnut sitten silmään pistää. Häntä ehdittänee tutkia myös tulevinakin päivinä.
Tämä peli on melko kiero, kun asioita voi kääntää ihan miten vain ja tuntuu lähes yhtä todennäköiseltä jokainen. No kuiteskin, vähän ollut mielessä mitäs, jos Casperi ja Tonke molemmat kannibaaleja & joku kolmas siinä. Jos yrittävät tällä ostaa Casperin loppukahinoihin, että sai pahiksen ulos. Toisaaltaan tuossa se aukko, että suht fiilis itsellä Casperin olevan diplomaatti. Se toki tarkottaisi hänen putoamistaan lähes varmasti yön aikana. En tiedä miksi pahikset ottaisi riskin hänen saavan jälleen tietää jostakin pelaajasta jotakin. Toki se olisi myös hyvä tapa ”mustamaalata” pelaajaa pahismaiseksi, jos eivät häntä ulos heitä vaan lähtevät hakemaan vaikka ystävyksiä.
Joonatan & mazzus virveliä kiinnosti. Joonatanista on ihan hyvät vibat tällä hetkellä. Omasta mielestä ihan asiallista tekemistä ja pahisjahtia. Mazzus hiljaisempi ja monesti tullut vasta päivän loppupuolella muutamia ajatuksiaan jakamaan. Nytkin reiluun vuorokauteen yksi viesti. Se toki vähän hänen ajatusmaailmaa avaava. Paljon on aikaa viettänyt lumitöissä ja ansoja tarkastelemassa. Onko samalla eksynyt viilailemaan mailasta seivästä ja uhria etsiessä.
Ainakin itse mietin että on mahdollista kannibaalien olevan Tonke, Casperi, Wrathchild. Eilinen kärhämä antoi molemmille hyvän suojan. No Casperin todennäköinen diplomaattius vesittää tämän, vaan jos on olemassa todellinen diplomaatti joka käyttäytyy niin diplomaattisesti ettei halua viedä Casperilta kunniaa.
Kuvittelisin kyllä, että kolmas pahis ei osallistuisi tuohon mitenkään. Esim. mazzus.
Mutta oikean diplomaatin ei kannattane tulla esiin, ellei nyt satu olemaan Tonke.
Se on kiikun kaakun. Pitää perata vielä Tonke erityisesti. Jos kukaan ei epäile Casperin diplomaattisuutta vankemmin, on pakko äänestää Tonkea.