Yhteisöpeli VIII: Lahjontaa ja liukutaklauksia – peliketju

Kävin tutustumassa kaupungin hehkeisiin maisemiin kävelyn muodossa. Nyt kuitenkin alkaa olla jo hieman nälkä.

4 tykkäystä

Tatesulo on hankkinut koko porukalle ruskaa kuulkaa. Täällä ois savusiikaa ja -lahnaa, paistettua haukea, madeseljankaa, kuharullia ja rukiilla kuorrutettuja norsseja. Olkaa hyvät.

Mää mitään kylmäsuihkeita käytä, pakaste herneitä pussi kolhun ympärille. Oon muuten se joukkueen viimeinen lukko, mulle voi kertoa kaikki huolet. Oon tottunut kantamaan joukkuetta reppuselässä.

4 tykkäystä

Ruskaa = ruokaa

Mä voisin lähteä kaupparyhmän mukaan. Kai täältä löytyy lidli? Ja kai siellä kelpaa eurot?

Muistatteko muuten legendaarisen Karri Linekkerin lausahduksen. “Yhteisöpeli on sitä, että neljätoista pelaajaa jahtaa muutaman viikon ajan pahiksia, ja lopulta Saksa voittaa.” Vai oliko se Saksa?

1 tykkäys

Saksa on paska maa.

Eikös sekin ollut jonkun jalkapallopelaajan lausahdus. Kenties Pellen? Vai olikos se Mieto Paranodan? Vai oliko se edes jalkapalloilijan?

1 tykkäys

On sitten hernepussillakin hintaa, 1.65€. Huh huh.

https://www.carrefourqatar.com/mafqat/en/root-maf-category//frozen-food/frozen-fruits-vegetables/frozen-vegetables/green-peas/datschaub-garden-peas-450gr-20-ext/p/11656?list_name=Search

Varauksella suhtaudun muiden tarjoamiin pöperöihin. Aamupalaakaan uskaltanut syödä sitten kuitenkaan, mistä sitä tietää mitä sinne on sujautettu. Ehkä on tyydyttävä kaupan antimiin. Luulis, että suljetussa paketissa oleva sapuska on kuitenkin turvallisinta.

++Derek

Nyt on aika todistaa hyvyys.

Kotiuduttu päähieronnasta. Ja suoraan ruokapöytään, kiitoksia vaan antimista, tatesulo!

Koo aggressiivisella tuulella.

4 tykkäystä

Mitenkäs se tapahtuikaan?

Kerrankin hyviksenä niin voi iskeä huoletta. Suotta tässä odotellaan pahisten juonia, vaan painetaan heti päälle.

3 tykkäystä

Tykkään tästä. Ihan vielä en hyppää kelkkaan, koska mulla on toisenlainenkin ajatus mikä voisi auttaa pahiksen kiinnisaamisessa. Palaan siihen vielä myöhemmin.

1 tykkäys

Suljetut paketit ja ruskeat kirjekuoret. Jos mun ruoka ei kelpaa on pahismainen maku.

Kyllä mulle ainakin tatesulon ruuat kelpaa! Hyvä vaan että joku sen puolen hoitaa. Casperi yrittää jo varata yöksi hoitovuoroa vai? Kyllä se mullekin passais, joku kun potkas pallon päin pläsiä. Luonnollisesti oli vaikea nähdä kuka se oli, kun pallo oli ainut mitä näin.

Voisi itsekin harkita pian vähän paineistamista, hissukseen on taas lähtenyt homma liikenteeseen.

3 tykkäystä

Pientä tervettä varautumista, ettei pahikset yllättäisi takavasemmalta.

@Koo avasikin peliä heti tymäkästi. Tykkään tästä! :ok_hand:t2:

1 tykkäys

Äänestystilanne:

1 Derek (Koo)

  1. Päivä loppuu tiistaina 23.2 klo 21:30
7 tykkäystä

Myönnän siis että ruskeat kirjekuoret houkuttaa??

Mää en myönnä mitään siis. Mites Nellisi?

Casperi ja Nellisi molemmat tykkäävät Koon ratkaisusta antaa Derekille ääni.
Peesailevat toisiaan—> listalla

Sääkö siellä tulit napit edellä jaloille. Eikä kylmäsuihkettakaan löytynyt muka. Kävitkö vaan törsäämässä lahjusrahoja?

Laitetaan numero muistiin.

1 tykkäys