Puhutko nyt tilinumerosta?
Lipsahtiko?
Mukavaa, että on jotain mitä odottaa! Ajattelitko kuitenkin palata siihen tänään (Qatarin aikaa), vai ajattelitko pitää jännityksessä? Vai oletko tässä välissä kenties jo alkanut toteuttamaan suunnitelmaasi?
Oletan että he tykkäsivät siitä, että joku laittoi pelin käyntiin. Ettei peli ole vaan pyöreän pallon liikuttelua keskialueella. Itsekin periaatteessa tykkäsin Koon paineen annosta. Tuo sinun kommenttisi oli itse asiassa vähän epäilyttävämpi.
Sinähän ne ruskeat kirjekuoret otit puheeksi.
Ja ennen kuin saivartelet mun puhumista paketeista, niin kaupasta ostettu ruoka, joka on pakattu suljettuun pakettiin eli kääreeseen, kippoon tms, on aika kaukana ruskeista kirjekuorista.
Tänään kyllä, vähän kun vielä nähdään miten päivä etenee.
Teikkausliigan miehillä on kolikot kukkarossa.
Hiekkaa näppäimistössä. Mites, ootko sökörinkejä ehtinyt jo tarkkailla, onko potit kasvaneet epäilyttävästi?
Seuraillaan.
Jos olet meitä hyviksiä niin tiedän sinun olevan kova apu meille. Jos olet pahis niin laitatko minut yöllä ulos?
Kiitos. Me Partiolaiset olemme aina valmiita auttamaan. Kaveria ei jätetä, ei varsinkaan yöllä. Öisin nukun sikeän suloisesti.
No sitähän mi ä vaan ihmettelin kun kinusit ruokaa kun minä vasta irroittelin mateita verkosta. Sit kun sain (toki vaatimattoman) brunssini valmiiksi, halusitkin ruokasi kääreissä. Joku senkin ruuan on tehnyt ja pakettiin käärinyt. Onhan se tavallaan hienoa että luotat paikallisiin. Mites onko pelipaikan kanssa käynyt parempi tuuri kuin ruuan? vai onko sekin vielä hakusessa?
Huh huh, iltalenkki hoidettu. Nyt venyttelemään ja suihkuun. Olisiko kenelläkään intoa lähteä vielä pikku iltapalalle?
Mä voin tulla!
Tarkoitin lähinnä sitä, että en usko, että kaupassa myytävää ruokaa kukaan myrkyttäisi, kun sitä ostaa paikallisetkin. Onhan tää nyt ihan hölmöä kinata tällasesta asiasta. Pelipaikkakysymystä en ihan ymmärrä… Se on se sama vakiintunut vasen puolustaja, joka se on aina ollut.
Huomenta kaikille. Muistuttaisin, että meillä on klo 10 taktiikkapalaveri. Nyt aamiaiselle.
No niin arvoisat joukkueen edustajat ja pelaajat. Eiköhän aleta ottamaan lahjottuja kiinni. Nyt tilanne on hieman haastava, kun kukaan ei juttele, joten äänestys on täydellistä tikanheittoa.
Oikeassa lienet. Varsinkin nyt, kun on jo oltu seitsemällä eri leirityksellä lentokoneet mukaan lukien, on kai pakko todeta, että näistä ensimmäisen päivän jutuista ei voi päätellä kyllä yhtään mitään. Arpapeliä, mutta pitää se heittää.
Yhtä viestiä vielä monellta. Ottiko @Dominik49 heti hatusta pahiksen roolin, vai pitäisikö äänestää ihan vain varnuuden vuoksi @Bilbo pois?
Vielä on liian aikaista sanoa kuka on hyvis ja kuka on pahis. Itse en missään nimessä ole aktiivisin kirjoittelija ollut edellisissä peleissä, tuskin tulen olemaan sitä tässäkään pelissä. Mutta silti tuntuu kuin kirjoittelisi eniten tässä pelissä.
No, eiköhän porukka herää kun äänestys lähenee.
Onko meidän pelikirja 85 minuuttia kilpikonnalla 0-0:aa, ja lopussa toivotaan että saadaan osuma? Kyllä tällä meidän materiaalilla pystytään parempaankin. Itse tykkään enemmän pitkä päätyyn ja perään -tyylistä, joten:
++Jopeti