Mielenkiinnolla odotan miten Casperi lähtee avaamaan peliä. Vai oliko vain turhaa puhetya?
Katsotaan, mitä kaveri keksii.
++Casperi
Minkä vuoksi juuri Jopeti?
Onko joku jo listalta pois?
Oma ajatukseni on reeliajassa tänään tulossa, mutta odotellaan nyt vielä tovi.
Olettaisin @Casperi että tämän takia juuri minua äänesti.
Äänestystilanne:
1 Derek (Koo)
1 Jopeti (Derek)
1 Casperi (Jopeti)
\1. Kisapäivä loppuu tiistaina 23.2 klo 21:30
En tiedä voiko ekana päivänä perustella kovin syvällisesti ääniään. Täytyy vaan seurata pientä kutinaa.
Samasta syystä kukaan ei ole listalta pois. Mutta Koolla tällä hetkellä eniten hyviskutinaa. Osin toimintansa vuoksi, ja osin siitä hölmöstä tilastollisesta syystä että on melkein aina ennen ollut pahis.
Tämä nyt on viimeinen järkeily, mihin kannattaa luottaa. Koolla on 3/14 mahdollisuus olla pahis, kuten kaikilla muillakin, menneisyys ei vaikuta tulevaisuuden todennäköisyyksiin.
Täällähän on sitten kuitenkin saatu peliä jo vähän kutiteltua auki. Tästä se jahti lähtee! ![]()
Itsehän tuossa pohdin, että @mazzus on aktiivisemmalla otteella liikkeellä. Kertooko se sitten mistä, en tiedä. Ehkä pahiksena ei lähtisi muuttamaan aiempaa hillittyä tyyliä… @Casperi on oma itsensä, mutta taitaa olla kotonaan roolissa kuin roolissa. Ketäs @Horna aiot lähtee paineistaan?
Jep. Siksi sanoinkin että se on hölmö syy. Mutta vastasin rehellisesti. Samasta hölmöstä syystä Bilbon on “pakko” joskus olla pahis.
Tavallaan, mutta en aio antaa sen vaikuttaa omaan äänestyskäyttäytymiseeni. Nyt Bilbo on myös päässyt siitä “Bilbo putoaa aina ekana” -stigmastaan voitettuaan edellisen pelin, joten hän on puolestani vapaata riistaa. Ei sillä, että epäilisin, mutta kuitenkin.
@Bilbo , oletko pahis?
Ajattelin Acethoa, mutten vielä tiedä täysin sitten. En tänään ole vielä ehtinyt täysin syventyä päivän viesteihin, joten menee vähän illemmaksi niiden syvempi läpikäynti.
Kovasti on nyt perääni huudeltu. On täällä muitakin yhtä hiljaisia, esimerkiksi ++Petri. Kokeillaan nyt näin kun ei vielä hirveästi epäilyjä ole.
Pakko ja pakko, tuntuu että minulle ei pysty tulemaan pahisroolia.
Ei haittaa yhtään, tykkään olla hyvis enemmän. Melkein jokaisessa pelissä joku sanoo että minun on jo miltei “pakko” olla jo pahis, mutta en ole koskaan ollut enkä ole nytkään.
Hmmm, mistä tiedät millaista on olla pahis?
Tiedän pahisten voittotavoitteen ja lukumäärän.
Tällä hetkellä pahisten kannattaa olla hiljaa ja sulautua joukkoon. Nyt on tilanne, että äänestykseen on aikaa reilu vuorokausi. Onkohan kaikki kisailijat edes olleet vielä langoilla? Uskoisin, että hiljaisuus palvelee heitä parhaiten.
Pahisten kannattaa myös levittää peliä. Ehdotan että lähtisitte mukaan äänestämään Jopetia. Tai vaihtoehtoisesti saa ehdottaa ketä lähdettäisiin yhdessä äänestämään.
Samaa mieltä siitä, että ihan jokaisen ei kannata lähteä äänestämään eri pelaajaa. En nyt vielä lähde sinun kelkkaasi, mutta puntaroin hieman muutaman pelaajan välillä.
Tässä pelissä muuten pahisten mahdollisuus juntata äänestys haluamaansa suuntaan on pudonnut kolmannekselle edellisistä peleistä - se on aika merkittävä ero!
Jaa mutta vaihtopelaaja voi toki lähteä pahiksiksi tietämiensä pelaajien kelkkaan heidän tietämättään. Ei se ero ehkä olekaan ihan niin merkittävä, mutta on siinän sentään se, että ihan yhtä synkassa ketaleet eivät voi juonitella.
No mä ehdotan nyt heti ainakin sitä, että ottaisit äänesi pois minulta. Olen nimittäin hyvis. Mä voin lähteä kyllä sun ja muutaman muun kelkkaan äänestämään jotain tiettyä pelaajaa.
Joten @Casperi kertoisitko sen ajatuksesi?