Yhteisöpeli XI: Lantti lipetissä - peliketju

Samoilla linjoilla. Lisää sähinää nyt heti ekalle päivälle niin saataisiin hyvis kiikkiin. Vaikka ei sillä aikasemminkaan tulosta ole tullut, niin huomattavasti helpompi lähteä pudottamaan, kun on dataa enemmän.

Hyvikset ja pahikset menevät itselläkin vielä sekaisin, mutta uskoisin tuohon tottuvan hyvinkin nopeasti.

1 tykkäys

Ainiin tulipa mieleeni, että olin aamulla menossa ostamaan sämpylää kiskalta ja kuulin ihmeellistä melua. Joku teistä raivosi kiskanpitäjälle liian kalliista kahvista (olisiko ollut 1,50$?). Minä sitten tarjouduin maksamaan tämän henkilön kahvin. Kovasti kiitteli siinä sitten, mutta ei jäänyt pidemmäksi ajaksi rupattelemaan, jota ihmettelin.

No myöhemmin tajusin, että sällinhän oli pakko olla itse Roope! Tuo kitupiikki on ainoa, joka voi kahvin hinnasta valittaa. Samperi, kun päästin menemään. Nyt on taas mahdotonta tunnistaa kuka oli kyseessä.

Oli kyllä melkoinen rookiemoka meikäläiseltä. Vannon, ettei tule toistumaan. Kelmin kunniasanalla!

1 tykkäys

Eikös veljet grillata ankkaa heti ensimmäisenä iltana? Nuti ja Virvelia_kainaloon saattavat Pelleillä.

5 tykkäystä

Nukkumallako tämä hoidetaan? Eikö mitään plääniä ole? Mullakin olisi yksi idea, mutta tuo puoli ei ole vahvuuteni näissä skaboissa.

Vaikka nyt näytänkin uimarilta ja olo on kuin kultakalalla, niin uintitaidot on vähän ruosteessa. Narahdan heti jos menen tuohon lasten altaaseen polskimaan. Näinpä lähden lounasta metsästämään, ja katsomaan josko joku lampi löytyisi missä voisi käsipohja tyylillä touhuta.

Millaa en viitsi vaivata loitsimaan uintitaitoja, jotta hän voi keskittyä olennaiseen.

3 tykkäystä

Muuten vain tässä isketään tarinaa. Kuten Jopetikin äsken teki. En tietenkään Virvelistä ja Jopetista varma voi olla. Tarkkaillaan.

Tänään aamupäivällä koplan ohjelmassa olivat rintauintiharjoitukset Kurjenmutkan uimahallissa. 176-? ei jostain syystä saapunut paikalle. Olikohan suorittamassa Mustien Kaapu ja Pekka antamia peitetehtäviä?

Heipä hei kaikille! Hieman meni aloitus pitkäksi, mutta nythän täällä ollaan. Mielenkiintoinen peli jälleen edessä. Virveli on on wannabee @Armas . Hänelle on varmaan annettu tehtäväksi pulista miä sattuu, joten hän lienee Pelle. Siitä lähden tällä hetkellä liikkeelle.
-Koo
++Virvelia-kainaloon

1 tykkäys

Ja sinäkö uskottelet itse olevasi joku pahiksista? :wink:

Se vaan sopii, vanha kiistakumppani. Onko viskiä, vai tuonko tullessani?

1 tykkäys

Jokainen tekee itse omat johtopäätökset, en kiistä enkä myönnä. Virveli omituisine höpötyksineen sattui silmään tässä pelin alkuhetkillä. Lienee jonkin sortin erikoishahmo.

4 tykkäystä

Tuo toki kuomaseni.

Hieman kummastuttaa tuo Virvelin runoilu. Koplan jäsenenä olisi erikoista antaa muiden ymmärtää olevansa Pelle.

2 tykkäystä

Tavallinenkin hän voi olla, koska tuo “Pelleily” on vähän liian läpinäkyvää.

1 tykkäys

Jep, en usko pelinjohdon keksineen kovinkaan läpinäkyviä tehtäviä vaan uskoisin tehtävien olevan enemmän tyyliä: Tykkää joka kolmannesta viestistä yms…

Toki näinkin, mutta miksi hänestä on kuoriutunut Armas vol.2? Ennen täysin erilaista peliä, nyt asettaa itsensä oikein framille. Olisiko saanut pelinjohdolta kolme tehtävää päivässä? :thinking:

3 tykkäystä

Nyt hän hieman tuskastuu. Vaikka hän kuinka yrittää soluttautua muiden rehellisten ankkalinnalaisten joukkoon, eivät muut karhuveljet lakkaa nälvimästä hänelle. Liekö heidän joukkoonsa soluttautunut joku Ankkojen vakooja? Vai ovatko vain katkeria, kun hän söi viimeisen karhennetun turtanan.

- Voidaan tehdä niinkin, että lyöttäydyn Kroisos Pennosen juoneen mukaan. Siitäpähän saatte sitten!

Raivopäisesti huudahtettuaan hän paiskaa piilopirtin oven kiinni. Lähtiessään hän raapustaa oveen merkit:

++Casperi

1 tykkäys

Tarjoilija, minulle yksi samanlainen drinkki kuin Virvelillä!

Heipä hei vaan kaikille. Päivän rötöstelyt tuli taas tehtyä eikä Ankkalinnan poliisi voinut tälläkään kertaa mitään. Ensimmäisenä silmään pistää Nutin holtiton emojien käyttö muutamassa viestissä. Onko siellä tullut tehtäväksi käyttää joku tietty määrä emojeita?

3 tykkäystä

176-Nuti saapui lepyttämään 176-Virvelia_kainaloonia (myöh. 176-VK) Sihi-juomien äärelle. 176-VK vaati leppyäkseen vielä pussillisen kuivattuja luumuja. 176-Nuti totesi tähän:

- Hoh, sinä senkin luumuahmatti! No, kai minä voin hankkia sinulle noita maukkaita rypäleensukulaisia, kunhan tulet sitten uimaan kanssamme.

Niin he sitten palasivat Karhukoplan piilopirtille Unkka Kumiankan sekatavarakaupan kautta.

2 tykkäystä

Malttamattomuudestani oli kysymys. Ensin piti odotella pitkään pelin alkamista, sitten piti odotella pitkään pelikavereita.

Hmmm… Muistin yhden jutun ja en usko Virvelin olevan meidän Pelle Peloton. Tämä muistamani asia ei tietenkään poissulje Virvelin mahdollusuuksia olla Peloton, mutta vähentää hänen osakkeita Peloton-kamppailussa.

:chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend: