Yhteisöpeli XI: Lantti lipetissä - peliketju

No, minkäs jutun muistit? Kerro vaan kaikille. Toisaalta, jos Virveli on Pelle, olet silmissäni epäilyttävä puolustaessasi häntä. Toki tällä hetkellä kaikki on silmissäni epäilyttäviä

1 tykkäys

Virveli ainakin viime pelin (jossa olin pelaajana mukana (mahdollisesti se Selviytyjät-teemapeli)) loputtua sanoi, että olisi halunnut enemmän pelata roolin ja hassuttelun kautta alussa, mutta ei siihen kyennyt. Syytä tuohon kyvyttömyyteen en muista. Olisiko pelin alku ollut liian aktiivinen/tarinaton?

Ja tämä nyt ei tietenkään puhdista Virveliä pois Peloton kärkikolmikosta vai voisiko sanoa kaksikosta. Muistin vain tämän ja halusin tuoda esille.

Ok. Tarinaa saisi alkaa soljua hieman enemmän palstalle. Tosin, hieno kesäpäivä varmasti verottaa gangsterijahtia. Jospa tänne illemmalla ilmestyisi enemmän jengiä pohtimaan tilannetta. Nyt itsekin lähden leikkaamaan nurmikkoa.

2 tykkäystä

176-VK tilittää Jopetille:

- Se episodi oli häpeällinen, järkyttävä ajojahti. En ole vieläkään toipunut täysin katteettomista syytöksistä. En ole eläessäni auttanut mummoa kadun yli. Paitsi kerran päästäkseni kahvikutsun myötä anastamaan sukunsa pöytähopeat. Hähää

1 tykkäys

Mitä jäbä duunaa (taas)? Haluatko että painitaan?

1 tykkäys

176-VK:ta tentattiin oveen tekemistään raapustuksistaan. Pari veljeskatraan jäsentä oli jo kiiruhtamassa parrun, vasaran ja naulain kanssa peittämään jälkiä, kunnes 176-VK huudahti.

- Älkäähän hätäilkö! Teko oli ehkä harkitsematon, mutta jääköön se muistoksi ystävyydestämme. Eikä harkitsematonkaan väite välttämättä ole perätön.

3 tykkäystä

Sää oot vissiin liikaa hörppinyt altaasta.

1 tykkäys

Taitaa vaan suorittaa yhtä päivittäistä tehtäväänsä. Tai sitten @Armas on murtanut @Virvelia_kainaloon salasanan. Tiedä sitten näistä.

2 tykkäystä

Epäilen avausviestissä mainittujen Millan loitsujen aiheuttaneen Virvelille sivuvaikutuksia.

1 tykkäys

Jos olet oikeassa, niin Koo ei tämän perusteella kuulu ankka-porukkaan:

En näe mitään syytä miksi olisi ensimäisessä viestissään tuonut tämän jo esiin.

Sen sijaan mulla on mielessä oikein sopiva pari Virvelille, vai että oikein rookiemoka

2 tykkäystä

176-VK murjaisee koplakumppaneilleen:

- Yhdelle Kaapu ja Pekka totta vie ovat peiteoperaation osatehtäviä antaneet täytettäväkseen. Ja kaksi muuta tämän tietävät.

Tämän hiljaa murahdettuaan Karhulan poika istuutuu hiljaa nurkkaan tarkkailemaan alta kulmain muiden puliveivarien eleitä.

1 tykkäys

Noniin, eihän sitä taas muista ja ehdi päiväsaikaan tsiikailla tätä. No parempi se aina myöhään kun ei milloinkaan. Itse en usko Virvelin olevan Pelle, tuskin ylipäänsä saisi noin räikeästi näkyviä tehtäviä heti alkuunsa. Tai sitten vain laittaa intohimolla ne hieman ylikin. Mene ja tiedä. Jaa Jopeti sivunnut samaa.

Aika hidas on alku ollut, joka ihan sopii itselleni, ei tohdi kiirettä pitää näin tärkeissä jutuissa kun hyvisten pudottamisessa. Toisaaltaan kuten joku jo sanoi, meillä on hyvä recordi hyvisten pudotuksessa ensimmäisenä iltana, eikö nyt jatketa samanlailla!

Turhan paljon nyt tässä alkuun pällisetellään Virvelin tekemisiä, toisaaltaan kukapa itse olen sanomaan.

++Nuti katsellaan ja ihmetellään mihin tällä päästään. Tuskin pitkälle, mutta ompahan omaankin peliin jonkinlainen alku.

5 tykkäystä

En tykkää vihjailustasi ++Casperi. Jospa peli lähtisi vähän liikkeelle tämän äänen myötä.

Sinulla on liian puhtaat jauhot pussissa.

Pitää muistaa, että Peloton ei välttämättä ole tehnyt vielä tehtävän tehtävää, mutta lienee todennäköisempää, että olisi kuitenkin tehnyt? Tästä syystä uskon Pelottoman olevan jonkun useamman viestin kirjoittanut, kuten Nuti, VK tai mazzus. Kaikilla näillä ainakin yksi teko, joka voisi olla tehtävä.

Yllättävän moni siis vaikuttaa tehtäviä tekeviltä ja juolahti mieleeni, että voisivatko hyvikset kaikki tai esim. Aku (joka hyviksistä heikoin) feikata tekevänsä tehtäviä? Toisaalta noinkohan tuosta olisi paljoakaan hyötyä, kun roolia ei voi piilottaa tässä pelissä. Hyviksen en näe järkeväksi feikata tehtäviä, kertokaa toki jos olen väärässä.

Mites @Tapparapojat55 onkos sulle herännyt ideoita tai ajatuksia? Ketä pidät vahvimpana ehdokkaana Pelle Pelottomaksi?

Sitten loppuun kysymys kaikille:

Mitä mieltä olette ensilantista? Voisiko sillä keksiä hyviäkin taktiikoita pahisten pään menoksi?

1 tykkäys

Kerro vaan ideasi. Heikkokin plääni on parempi kuin ei ollenkaan plääniä.

1 tykkäys

Ok, tosi nopeesti roolin ulkopuolelta. Mahdollisia pellepeloton-tehtäviä, joita voisi tässä vaiheessa tunnistaa, on varmaan sellaiset, että yksittäisessä viestissä on mainittava jotain tiettyä tai käytettävä jotain merkkejä. Tällaisia voisivat olla:

Tässä kauhea emojipläjäys sekä ääni heti ekassa viestissä.

Jos on käsketty mainitsemaan “tarkemmat ohjeet”.

Jos on pyydetty nauramaan pahismaisesti (aika outo tehtävä, tuskin).

Jos on toisena tehtävänä ollut kysyä ovatko kaikki nukkumassa tms.

Onko pitänyt mainita sana ruuvimeisseli? Tämä kuulostaisi erittäin plausiblelta. Tämän jälkeen muuten Nutin viestit olleet luonnollisemmantuntuisia.

Tässä epäilyttää nikkarointikysymys, sekä toisaalta viiden käyttäjän tägääminen, mutta minua ei tägätty. Perään vielä pahoitellaan turhaa Hornan tägäämistä.

Lisää emojeja.

Tässä on tukku avainsanoja, jos kohta pidän yhä ruuvimeisseliä todennäköisimpänä.

Tämä olisi suorastaan nerokas, tehtävänä käyttää viittä samaa emojia yhdessä viestissä.

Minulla on juuri nyt vahva tunne, että Jopeti tai Nuti tekisi tehtäviä. Lisäksi kumpikin, mutta erityisesti Jopeti vaikuttaa tietävän minun olevan hyvis. Nyt kuitenkin –Casperi ++Nuti ruuvimeisselin mitalla.

5 tykkäystä

Noniin, alkaahan sieltä jotain järkevääkin tulla. En ole vielä lantin suhteen keksinyt keinoja hyödyntää, mutta kuuntelen mielelläni.

Palataan myöhemmin.

1 tykkäys

Yhden nimeltä mainitsemattoman 176-VK:n viesteistä löytyy taas Kuuno Kaakkuri, Kroisos Pennonen, Sihi-juoma, vasara … :thinking:

2 tykkäystä

Jahas, päivän konnankoukut suoritettu, pöllin yhden autonkin jolla oli joku lyhyt rekkari. American Bantman merkiltään, kaipaileeko joku, palautan ilmoittautujalle, höveli kun olen.

Jahas, täällähän on jo pari pelotonta toistensa kurkuissa kiinni, jatkakaa.

1 tykkäys

Samoin tuplapostaus lähes identtisellä tekstillä oli mielenkiintoinen.

Kiinnittikö kukaan muu huomiota mazzuksen ekaan viestiin?

Mistä syystä -Koo? Onko kenties tehtävänä ollut miinustaa ääni pelaajalta, jolle ei sitä ole edes antanut? Mielenkiintoista myös, ettei Virveli maininnut muuten niin ansiokkaassa listassaan tätä asiaa.

2 tykkäystä