Yhteisöpeli XI: Lantti lipetissä - peliketju

Jahas, jahas. Olipa taas urposti kirjoitettu…

Muistaakseni antoi Koolle äänen jo ilmoittautumisketjussa, hassusti perui sen täällä.

4 tykkäystä

Todella hassua onkin.

1 tykkäys

@Virvelia_kainaloon näkyykö tässä mitään Pellelle mahdollista tehtävän tekoa? Esim. kultakala, lasten allas, käsipohja… Nämä linkittyvät muutenkin helpommin pelin aiheeseen.

Tämä tuli Virvelin listan jälkeen, mutta tässäkin saatetaan tehdä tehtäv(i/ä)ä.

Kyllähän noita löytää, jos hakemalla etsii. Väitän suurimman osan olevan ihan pelkkää perus roolipelaamista, mutta siltikin hyvä, että näitä nostetaan esille.

Tämä on hyvä ottaa huomioon Pelle-jahdissa. Epäilyn käydessä liian tiukaksi kaksi ankkaa saapuu vaappuen puolustamaan keksijää.

Kannattaa muistaa etenkin siinä vaiheessa, jos ja kun Pelle saadaan ulos.

3 tykkäystä

Paljon viestejä kirjoittavilta löytää helposti vaikka kuinka paljon mahdollisia tehtävän suorittamisia, kun niitä oikein alkaa etsiä.

Screwdriver on ihan tunnettu drinkki. Ja se assosioitui mieleeni, kun mietin, mitä Amerikassa juodaan.

1 tykkäys

Koo ääni on traditio, ei sen kummempaa. @Koo voinee tulla vahvistamaan tämän. Olisiko 7-8 peliä, jossa olen hänelle äänen antanut jo ennen pelin alkua. Ja tulen myös jatkossa toimimaan, jos pelejä vielä pelataan ja mukaan huolitaan.

2 tykkäystä

Tässä on kyllä ihan ideaa. Katsellaan jatkossa tarkemmin mitä kukakin puhuu.

Annoit sen ilmoitusketjussa, mutta poistit täällä. Tuo kuulostaa yhä hassulta.

Jos olisit antanut äänesi täällä ja myöhemmin poistanut, niin ei olisi mitään syytä epäillä. Tuskin on nytkään, mutta väkisinkin minulle heräsi epäily, että käytit tuon alibina tehtävän tekoon.

Miksi pitäisi täällä poistaa ääni, jonka antoi ilmottautumisketjussa, kun eihän tuommoisia ääniä lasketa tähän peliin.

Silti hyväksyn vastauksesi, tosin pitkin hampain.

1 tykkäys

Olisinko saanut tehtävän jo ilmoittautumisketjussa? Ennen roolien jakoa? Tuskin…

1 tykkäys

Vastaan nyt tähän ainakin. Nikkaroinnilla viittasin Pelottomaan ja sinua en tägännyt, koska olit jo löytänyt tiesi tänne. Muut eivät olleet (paitsi Horna, jonka viestin olin lukenut heti herättyäni ja unohtanut samantien). Olisinhan minä tietenkin tägännyt sinut enkä Hornaa, jos olisin jotain tehtävää suorittanut ja muistanut Hornan jo kirjoittaneet.

Muut menevät pelkästään roolipelaamisen piiriin. Nyt toivon myös sinulta vastauksia “tulimies”.

Siis olisit voinut käyttää tuota ilmottautumisketjun ääntä alibina peliketjussa.

Jos olisi sattumalta osunut sinulle Pelottoman rooli ja tehtäväksi “Ota ääni pois pelaajalta, jota et ole edes äänestänyt”. Tuo vaatisi todellista sattumaa, mutta ei voi myöskään poissulkea tätä skenaariota.

Edelleenkään en ymmärrä, miksi piti ilmoittautumisketjun leikkimielinen ääni poistaa täällä. Uskon, että oli leikittelyä, mutta en voi myöskään sulkea pois yllämainitsemaani vaihtoehtoa.

1 tykkäys

Todella paha et kuka se vois pittää miettii viä . Huomenna voi hyvin olla et jonku keksin tai tullee mieleen ja vaikuttaa siltä kuka se ehkä jopa vois olla. Tällä hetkellä ei oikeen tuu ketään mieleen. @Jopeti

1 tykkäys

En ajattele peliä noin pitkälle, että jo ilmoittautumis vaiheessa alkaisin pelaamaan itselleni arvottavaa roolia. Osumatarkkuus 10%.

Siksikö sinäkin olet kirjoittanut paljon?

2 tykkäystä

-Virvelia_kainaloon
++Nuti

1 tykkäys

En tuota tarkoitakkaan. En nyt osaa pukea sanoiksi ajatustani, mutta ehkä joku ymmärsi.

Pahiskaverisi?

Toivottavasti joku heistä.

1 tykkäys

Ei. Mutta olen siksi hyvin sopiva juonittelun uhri.

++Virvelia_kainaloon

1 tykkäys