Yhteisöpeli XIX: Once upon a time in Alaska - peliketju

Et halua rehtoria mukaan luokkaretkellenne? No en tuppaudu.

@Tonza mitä mieltä uusista käänteistä?

Varsinkin tuosta Mazzuksen liiton perustamisesta haluaisin kuulla mietteesi.

En sano muuta kuin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Panttaan ääntäni vielä hetken kuitenkin.

Mennään liiton mukana, kun sinne lupauduin.

Minua hieman epäilyttää Tonza, joka on ollut hieman taka-alalla lyhyine viesteineen, sekä tämä heitto, kun viimeksi oli kuitenkin näkijä.

Mutta nyt:

++Ilves1931

5 tykkäystä

Viime pelissä en paljon äänestyksissä viihtynyt, nyt kuitenkin allianssi on laittamassa minua ensimmäisenä pois pelistä?

Koetaanko minut uhkana bears nestiläisten toimesta?

2 tykkäystä

Mikä epäilyttää? Jos haluat avata

2 tykkäystä

@mazzus ketkä siinä liitossasi nyt ovat?

Minun on kyllä hyväkin olla liittoon osallistumatta, koska sunnuntaina en alkuiltapäivän jälkeen juurikaan tänne ehdi.

Katsellaan rauhassa Nuti tuota sun mahdollista liittymistäsi. Meillä on nyt tällainen premium kerho entisten kyhäelmien sijaan.

Kiitos vaan, @Hakkuri kalavinkeistä, mutta ei ole näköjään tuokaan homma minua varten. Mitään maininnan arvoista ei tullut. Korkeintaan paleltuma etusormeen.
Taidan jatkossa keskittyä pahisjahtiin.

Back to The village.

1 tykkäys

Löydät meidät kaikki kerhoon kuuluvat näistä viesteistä.

Voin äänestää liiton ulkopuoleltakin samalla tavalla kuin te, jos löydätte mielestäni hyvän pahisehdokkaan. Mutta saattaisin missata jonkun viimeisen tunnin äänten vaihdon, joten on parempi jäädä nyt ulkopuolelle. Toisena pelipäivänä voin palata asiaan.

Siinä taitaa olla Mazzus, Casperi, louskutin ja Armas.

1 tykkäys

Yksi hyviskin mukana. En vain keksi, kuka. :slight_smile:

3 tykkäystä

Noniin, pidetään tästä nyt sitten tässä kohtaa kiinni:
-Mazzus
++Ilves1931

Mutta @mazzus - miten jatkossa? Äänestämmekö vain sinun mielipiteesi mukaan, vai tutkitaanko vielä?

3 tykkäystä

Eikös mazzus tuossa jo äsken antanut valita, kuka epäilyttää eniten? Kirjoitin, että Tonza, mutta lähdin antamaan painetta liiton mukana.

2 tykkäystä

Kyllä, toki, mutta samalla aloitti itse äänestämisen ikään kuin katsoakseen, kuka lähtee mukaan. Eli sikäli pitää olla aina pieni varaus siinä, miten valitaan se, jota äänestetään.

4 tykkäystä

Vaikutat hyvikseltä ja erikoista, että liittojen suurvastustaja mazzus perustaa sellasen… Jopeti, joka myös epäilyttää, sanoi heti, että hyvismäistä. Ei nyt mitään vedenpitäviä perusteluita, mutta eipä niitä ekana päivänä ole.

3 tykkäystä

Ei muutenkaan vaikuta hyvis-mazzukselta, vaan vähän erilaista peliä, kuin aikaisemmin hyviksenä…

3 tykkäystä

Tästä kaikesta täysin samaa mieltä, mutta uskaltaisiko mazzus pahiksena lähteä täysin päinvastaiseen peliin kuin hyviksenä?

Niin, mietin sitäkin kyllä, mutta ehkä tässä onkin tuplahuijaus, eli pahikset ajattelee, että kaikki ajattelee just näin.

1 tykkäys