Yhteisöpeli XV: Tuppuru Co-Arena - peliketju, 2. erä

Olisin kyllä soittanut, mutta jumbon myynti-ilmoituksesta oli jäänyt puhelinnumerosi puuttumaan :man_shrugging:

1 tykkäys

Yarou on pihassa, mutta huomenna lähtee. Tilasin auton viemään sen Ekokemille. Ei rumenna maisemaa kauaa, avajaisetkin on pian käsillä.

1 tykkäys

Ei ole, ainakaan tietääkseni veli Virvelianov Kainaloonosev.

3 tykkäystä

Vai onkohan sun nimesi oikea kirjoitusmuoto Kainalov? Kun pamahdit tänne Smirnov mielessäsi.

3 tykkäystä

Viiden kimppa olis vahvoilla.

@Nellisi ja @Derek kiinnostaako?

Saatte kutsua omat ehdotuksenne, kun siltä tuntuu.

2 tykkäystä

Nythän on helpompi löytää pahiksia, kun heitä on kolme. :thinking:

1 tykkäys

Kyllähän se Smirnohvi saattaa työmiehen lavvantaihin kuulua.

++Nuti

taitaa olla enemmän puhuja kuin tekijä.

1 tykkäys

Höh. Vastahan minä tänne tulin.

Erästä wanhaa jumboviestiä lainatakseni: “Yksittäiset äänet eivät auta”. Eikä mulla ole äänet koskaan olleet kovin tiukassa. Kokeillaan vaan olisko Tonzaa onnistanut toisen kerran putkeen.

++Tonza

1 tykkäys

Jae pois ennen kuin hinataan pois! Avaimet saat respasta.

1 tykkäys

Tuossa vähän visioin, että paras jopa hyviksille ekana päivänä ripotella hajalleen äänet niille, joita eniten epäilee. Meinaan tekijän saa työmaalta pois vaan, kun useampi siitä käy mestarille sanomassa.

1 tykkäys

Täällähän alkaa muodostua tanssipareja kuin playoffseissa. Tykkään kovasti tästä halli kuntoon vol 2 versiosta!

1 tykkäys

Mutta mihin hävisi Armas?

++Armas

3 tykkäystä

Tätä olen koko pelissä oloajan yrittänyt toitottaa tyhjille seinille. Eihän mua kuunnella.

Sähäkkä alku ainakin. Olisiko edellisen hallinrakennuskokeilun kikkailut vielä osalla liian tuoreessa muistissa.

1 tykkäys

Ei kyllä onnistanu enää tällä kertaa.

1 tykkäys

Yariksessa on kato sen verran hyvä eristys.

1 tykkäys

Tuota ei olekaan ennen kokeiltu! Vai miten se meni… :joy:

Vaikea suhtautua tähän ekaan päivään enää ihan hirveän vakavasti. Joku täältä arvotaan ja syön hattuni - tai foorumin hengessä vaikka vaihdan profiilikuvakseni Mazzusin Yariksen loppuvuodeksi - jos tänään lähtee joku muu kuin hyvis :slight_smile:

Katotaanpa jos tää auttais!

2 tykkäystä

Tähän voin lähteä mukaan! Armas järkkäs mulle tähän astiset elämäni traumaattisimman kokemuksen, mokomakin kansankynttilä!
++Armas

1 tykkäys

Niin se Aurinkoinen auto ja elävä mies keskus -projekti meni hieman vihkoon.

3 tykkäystä