Olisin kyllä soittanut, mutta jumbon myynti-ilmoituksesta oli jäänyt puhelinnumerosi puuttumaan
Yarou on pihassa, mutta huomenna lähtee. Tilasin auton viemään sen Ekokemille. Ei rumenna maisemaa kauaa, avajaisetkin on pian käsillä.
Ei ole, ainakaan tietääkseni veli Virvelianov Kainaloonosev.
Vai onkohan sun nimesi oikea kirjoitusmuoto Kainalov? Kun pamahdit tänne Smirnov mielessäsi.
Viiden kimppa olis vahvoilla.
@Nellisi ja @Derek kiinnostaako?
Saatte kutsua omat ehdotuksenne, kun siltä tuntuu.
Nythän on helpompi löytää pahiksia, kun heitä on kolme.
Kyllähän se Smirnohvi saattaa työmiehen lavvantaihin kuulua.
++Nuti
taitaa olla enemmän puhuja kuin tekijä.
Höh. Vastahan minä tänne tulin.
Erästä wanhaa jumboviestiä lainatakseni: “Yksittäiset äänet eivät auta”. Eikä mulla ole äänet koskaan olleet kovin tiukassa. Kokeillaan vaan olisko Tonzaa onnistanut toisen kerran putkeen.
++Tonza
Jae pois ennen kuin hinataan pois! Avaimet saat respasta.
Tuossa vähän visioin, että paras jopa hyviksille ekana päivänä ripotella hajalleen äänet niille, joita eniten epäilee. Meinaan tekijän saa työmaalta pois vaan, kun useampi siitä käy mestarille sanomassa.
Täällähän alkaa muodostua tanssipareja kuin playoffseissa. Tykkään kovasti tästä halli kuntoon vol 2 versiosta!
Mutta mihin hävisi Armas?
++Armas
Tätä olen koko pelissä oloajan yrittänyt toitottaa tyhjille seinille. Eihän mua kuunnella.
Sähäkkä alku ainakin. Olisiko edellisen hallinrakennuskokeilun kikkailut vielä osalla liian tuoreessa muistissa.
Ei kyllä onnistanu enää tällä kertaa.
Yariksessa on kato sen verran hyvä eristys.
Tuota ei olekaan ennen kokeiltu! Vai miten se meni…
Vaikea suhtautua tähän ekaan päivään enää ihan hirveän vakavasti. Joku täältä arvotaan ja syön hattuni - tai foorumin hengessä vaikka vaihdan profiilikuvakseni Mazzusin Yariksen loppuvuodeksi - jos tänään lähtee joku muu kuin hyvis
Katotaanpa jos tää auttais!
Tähän voin lähteä mukaan! Armas järkkäs mulle tähän astiset elämäni traumaattisimman kokemuksen, mokomakin kansankynttilä!
++Armas
Niin se Aurinkoinen auto ja elävä mies keskus -projekti meni hieman vihkoon.