Onko kukaan ehdottanut vielä tasapeliä, että tiedetään missä joukoissa Smitnov seisoi?
Ny se o simmottistämmöttis et Derekki ja Casperi ovat pahiksii. Ehk Nellisi sit Dereki tilal, mist mää mittää tiedä.
Smirnov seisoo
Voi olla, siinä kieltämättä tunnelma latistui kun ( mä mukaanlukien ) paljasti Jumbolle lähettämiään viestejä.
Ja nyt on tuolla ulkona vasaroimassa Yarisia. Kohta et saa siitä sitäkään vähää hintaa.
Sinäkin Brutukseni! Mä luulin, että Armas on ainoa nippon fetissistä kärsivä henkilö tämän pelin tiimoilta.
Vaikka kuinka haluaisin, että pahis tippuu, pieni pala sydämessäni toivottaa sulle hyvää ruokahalua.
Vaikka ehdottaisi niin laitan jo tänne kahvihuoneen ilmoitustaululle tiedotteen, että en lähtisi sellaiseen mukaan. Ei rikota tätä peliä toista kertaa, vaikka löytyisikin joku pieni porsaankolo.
Meneepähän pienempään tilaan. Ei tarvitse maksaa kuorma-autosta, vaan menee pakuun. Tuskin se kuitenkaan on Armas, ei sitä voisi tehdä.
Puhuuko siellä itse Smirnov?
No, ehdotukseni oli vain toisintoa edellisistä peleistä, jossa tätä asiaa käytiin pitkään lävitse.
Missäs miten @Casperi meidän autokauppias luuhaa? Paljon saa nykyisin vuoden 1994 Yariksesta, joka ei käynnistä ja jolla on ajettu 350.000 km? Kattavasta lisävarusteista haluan mainita plyysi penkit ja irroitettavat niskatuet.
Siihen tarvittaisiin 6-6 tasapeli näin alkuun. (Muuten Smirnovin ääni voisi olla vähemmän ääniä saaneella ehdokkaalla.) Puolet porukasta rajautuisi ei-Smirnoveiksi.
Olisiko teillä hetki aikaa puhua jumbotronviesteistä?
Niitä saa nyt kuulemma lähettää vaan neljä päivässä jos oikein ymmärsin. Onkohan periaatteena “nopeat syövät hitaat”? Pitäiskö (onko ylipäätään mahdollista?) sopia jonkunlainen linjaus, missä tilanteessa ja mistä syystä noita lähetetään?
Pelinjohto laittaa tosin sekaan hämyviestejä joten en ole ihan varma miten noita ylipäätään voi hyödyntää
5500e kun vaihdat tuohon -11 vuoden Ivecoon mikä meillä on 2 vuotta ollut myynnissä.
Kyllä vain. Tämä nyt oli tämmöinen ensipuraisu aiheeseen. Katsotaan miten peli etenee.
Tähän ajattelinkin, että jos kimppa saadaan kasaan niin sovittaisiin meidän kesken, että kimpasta vain 1 lähettää viestin per pelipäivä.
Siinä on toinen ”helmi” jota en toivo edes pahimmalle vihamiehellekään. On nimittäin kokemusta tuostakin pommista.
Juu, ja ihan hyvä ehdotus sinänsä. Mutta luulisin että aika moni ellei kaikki meistä olla yksimielisiä siitä, että tää peli olisi kiva saada vihdoin pelattua ilman minkäänlaisia mahdollisten sääntöaukkojen hyväksikäyttöä puoleen tai toiseen. Sopupeli on muutenkin aika mielialaa lannistava konsepti.
Öitä kaikille tasapuolisesti.
En mä tänne peliä yrittänyt tulla pilaamaan, kunhan muistui tuo sama asia vanhasta pelistä. Mutta mennään eternpäin.