Yhteisöpeli XV: Tuppuru Co-Arena - peliketju, 2. erä

Samat perusteet käy sinua itseäsi vastaan?

1 tykkäys

@Jopeti lähetitkö sinä jonkun hyvisviestin jumbotronille?

Juu, en toki muuta väittänytkään. :wink:

En vielä.

Yritin 2.pv joulukuuta kello 20.21, mutta vielä ei ole ilmestynyt.

Ilmeisesti silloin oli käytetty kaikki jumboviestit jo siltä pelipäivää. Voin pyytää uusiksi👍

1 tykkäys

Mitä siinä viestissäsi oli? Jos se vaikka vielä ilmestyisi?

Liittyi erääseen lastenloruun, missä seikkailee 3 iloista rosvoa.

Ymmärsin aamuviestistä että jumbotron-viestit ei enää näy.

Olen kanssa kahdesti yrittänyt, ja siksi alun keskari.

1 tykkäys

Saiko tätä edes kertoa😬

Ainakaan minun ja mazzuksen ei kannata nyt tuhlata jumboviestejä, kun käytölle voi olla tarvetta.

Mielestäni ainakin Tonza ja Wrath ovat melkeinpä varmuudella hyviä.

3 tykkäystä

Sai. Mielestäni vain jumboviesteihin ei saa laittaa ihan kaikkea.

1 tykkäys

Jopeti, Nellisi, Casperi ja minä olemme todennäköisimmät Korhoset.

Jos Wrath on Korhonen ja he kiistelivät eilen Derekin kanssa pelinvetäjän heille tarjoilemasta viestistä, niin ansaitsevat kyllä sitten pelin voittaakin. :slight_smile:

1 tykkäys

Mikä Tonzasta lähes varman hyvän tekee?

Miksi pelinjohto olisi lähettänyt jumbotronviestin, jossa puhutaan eri yhteisöpelin tapahtumista lähes juuri niin, kuin Tonza oli sen kirjoittanut supersankarit pelissä?

Lisäksi Tonza sanoi etukäteen, että kohta tulee hänen jumboviesti. Siinä tosin kesti monta tuntia, mutta kuitenkin.

3 tykkäystä

Kiitos kun selvensit, en muista sen pelin viestejä.

1 tykkäys

Jumboviestejä ei aamuviestin mukaan enää ole. Mutta meilestäni ei ole kuin 3 vaihtoehtoa. Casperi, Nellisi , Jopeti. Ollaanko samaa mieltä?

3 tykkäystä

Mulla näkyy että @Armas kirjoittaa viestiä? :smiley: Kiero Viänänen!

Samaa mieltä, mutta mulla Jopeti–>Nuti.

1. Casperi
  2. Nellisi
  3. Nuti

Tossa top3 järjestys epäilyttävämmästä vähiten epäilyttävämpään.

Kysymys ei ollut mulle, mutta vastaan kuitenkin.

Normaalisti kun hyviksiä putoilee, niin juu, ehkä kannattaa kääntää katseet sinne ketkä tuntuvat olevan puhtosia.

Mutta nyt kun on saatu pahis pudotettua ja hyvikset säästettyä, niin ehkä vähän muuttaisin ajattelutapaa.

Hoette nyt yhteen ääneen, että Casperi on epäilyttävä. Voiko joku avata oikeat perusteet, että saadaan peli käyntiin?

Pudonneet eivät saa tänne kommentoida, tiedän, mutta ettette ihmettele: spekuloin jo pudonneiden puolella. Siksi pallura näkyy täällä, teen lainausta.

9 tykkäystä