Juurikin näin. Jätän Nutillekin vielä sauman olla pahis, koska tuo jumbotronviesti, minkä Nuti sanoo kirjoittaneensa, voi olla myös pelinjohdon tekemä.
Tonzalla en näin usko olevan, koska oli eri pelin tapahtumista ja liitän sen Tonzaan.
Juurikin näin. Jätän Nutillekin vielä sauman olla pahis, koska tuo jumbotronviesti, minkä Nuti sanoo kirjoittaneensa, voi olla myös pelinjohdon tekemä.
Tonzalla en näin usko olevan, koska oli eri pelin tapahtumista ja liitän sen Tonzaan.
Hmm, mitä ajattelutapaa pitäisi muuttaa?
Kaikki näistä on ns. Puhtoisia. @louskutin hyvä huomio Nutista, ja näitä kaivataan lisää että saadaan tähtäin kohdilleen.
Olisiko pelinjohto laittanut viestiin myös, että tarkkana hiljaisten pelaajien kanssa?
Ensimmäisessä erässä tätä peliä sanoin viestissäni:
Melkoinen yhteensattuma.
Voin pelin jälkeen avata enemmän tätä jumboviestiä. Pelin aikana en viitsi enempää avata.
No just mitä tässä olen koittanut sanoa.
Jos ymmärsin oikein, niin äänesi on minulla, koska olen pelannut hyvismäisesti ja ollut mukana pudottamassa pahista.
Tämä näyttää pelinjohdon omalta viestiltä. Vai tunnistaako joku omakseen?
Katsopas tämä viesti mihin vastaan. Tämän kirjoitin jo eilen, kun ruvettiin miettiin jatkoa. Eli tuo V_K lista + omat epäilyt aiemmin pelissä.
Tähän ei vissiin myöskään ollut ottajia, joten oletan että tämä oli pelinjohdon Sillä ihmettelin miksi Derek haasto mun viestin.
No olisiko mun tässä kohti pitänyt lähteä sooloilemaan? Sehän se vasta fiksua olisi ollut. Nellisi oli osa liittoa ja keskustelu äänestyskohteesta yksi isoimmista pointeista koko hommassa.
Tässä kohti vasta hoksasin tuon kuvion ja sitten käänsin äänen Derekille, koska se oli ainoa järkiteko siihen tilanteeseen.
VK:n perusteet meni suurinpiirtein näin: “Casperi spinnaa pahismaisesti eri suuntiin”.
Sitä edeltävä viestini oli Derekiä vastaan, ja sitä edeltävä Nutia vastaan. Nämä huomiot halusin nostaa esiin, vaikka olin listannut etten heitä tule äänestämään.
Jaahas, ikävää, että peli meni nyt näin. @Derek mieti vielä jos jossain vaiheessa palaisit peleihin mukaan.
sitten itse asiaan. Casperi on saanut näemmä ääniä muutaman. siinäkö se puuttunva pahis on?
++Casperi
Nutilla, Tonzalla ja Wrathchildilla tuntuu olevan hyviä perusteluja, vaikka niissä se pikkumahdollisuus onkin, että vedättävät.
Minä, Casperi ja Jopeti siis epäilyttävät. Näistä homma rajautuu Casperiin ja Jopetiin. Casperi nyt saanut paljon painetta ja jäin vaan miettiin, että mikä Casperista tekee muiden mielestä selkeämmän kuin Jopetista. Itse tunnustan ihan suoraan, ettei multa ole tullut jumboviestiä, koska en vaan ole saanut aikaiseksi. Laitoin omani tyrkylle, jos jumbo vielä toimisi, mutta epäilen, koska tää alkaa näyttään kohtuullisen selkeältä.
Ja nythän mää sen tajusin… jos pois on äänestettävä Casperi, Jopeti ja minä, niin tehän voitte järjestyksessä äänestää pois meidät kaikki ja voitto tulee silti. Mää en ookaan ennen voittanu hyviksenä. Onko Casperi nyt valikoitunut ekaksi jo muiden mielissä?
Hyvää iltaa. Kerään tähän vielä kaikki äänestystilanteet ensimmäiseltä päivältä, missä muutoksia.
Äänestystilanne
2 Tonza (Casperi, Derek)
1 Casperi (Tonza)
1 Jopeti (Varilasit)
1 Derek (Wrathchild)
1 Armas (Virvelia_kainaloon)
1 Nellisi (mazzus)Lähdössä Tonza. Päivä päättyy ylihuomenna klo 21:00.
Tässä kohti aika arpajaiset, hyvin voinut pahis heittää kaverilleenkin äänen. Derek ilmottautui mukaan kimppaan ja lähti Casperin mukaan äänestään Tonzaa
2 Derek (Wrathchild, Tonza)
2 Jopeti (Varilasit, Armas)
1 Nellisi (mazzus)
1Casperi (Derek)
1 Varilasit (JopetiLähdössä Derek ensin saadulla äänimäärällä.
Derek käänsi takkinsa ja antoi äänen Nellisille. Halusi “kuumottaa mammaa”, ei toki kummempia perusteita, houkutteli muita mukaan.
Sen jälkeen ääni Casperille, “kepillä jäätä kokeilu”, ei kummempia perusteita. Olisi toivonut seuraajia Nellisi-äänelle
3 Jopeti (Varilasit, mazzus, louskutin)
2 Derek (Wrathchild, Tonza)
1 Casperi (Derek)
1 Varilasit (Armas)Lähdössä Jopeti. Päivä päättyy tänään klo 21:00.
2 pahistako kärjessä? Ehkä, kimppa teki tuloaan ja Armas aloitti äänet Varilaseille, Derek ‘kyttäysasemissa’.
Äänestystilanne
6 Varilasit (Armas, Virvelia_kainaloon, Wrathchild, Nellisi, Casperi, Jopeti)
4 Jopeti (Varilasit, mazzus, louskutin, Nuti)
1 Derek (Tonza)
1 Casperi (Derek)Lähdössä Varilasit. Päivä päättyy noin 40 minuutin kuluttua.
Kimppa liittynyt Varilasia äänestäneisiin. Louskutin ja Nuti liittyneet Jopetia äänestäviin, missä Varilasitkin mukana. Tonza ja Derek kyttäysasemissa.
Lopullinen äänestystulos:
6 Varilasit (Armas, Virvelia_kainaloon, Wrathchild, Nellisi, Casperi, Jopeti)
6 Jopeti (Varilasit, mazzus, louskutin, Nuti, Tonza, Derek)
Tonza ja Derek liittyy Jopetia äänestäviin ‘pakotettuina’ tasapelin järjestämiseen.
No saako tästä mitään irti?
Uskooko joku, että 2 pahista olisi ollut lähdössä? Minä en. Ja Varilasit ei tehnyt elettäkään vaihtaakseen äänen Jopetilta.
Please, antakaa Jopetin olla. Jos noin on pahikset pelannu, niin hip hei.
Tonzan kohdalla en edelleen osta jumbotron viestiä. Ei kovin pelin hengen mukaista, että hän ilmoittaa odottavansa jumbotron viestin tuloa ja sitten se hetken päästä pamahtaa esille. Petri on muitakin blokannut, joten miksi tämä pääsisi läpi, kun ainoa tarkoitus on paljastaa Tonzan hyvyys.
Nuti todella vähän kannanottoa mihinkään, lähes pelkkää välttelyä. Ei tehnyt edes listaa vaikka koitin siihen houkutella, ja minkä puolesta hänkin on itse puhunut. Todella jopetimainen pahispeli mahdollisesti.
Nellisi ja Jopeti, kumpikaan ei ole ottanut kunniaa jumboviesteistä, vaikka niitä on avoimena ja pahikset tietää tasan mihin viesteihin voivat tarttua (eli mitkä on pelinjohdon lähettämiä).
Jos tää tunaroidaan, niin mulla menee usko ihan lopullisesti. Älkää ainakaan päästäkö Nutia ja Tonzaa näin helpolla, ettehän.
Nyt näyttää että, tästä päivästä pahis pääsee todella helpolla. Hajauttakaa ääniä edes vähän, että täällä joutuu jokainen oikeasti ottamaan kantaa.
No saako tästä mitään irti?
Uskooko joku, että 2 pahista olisi ollut lähdössä? Minä en. Ja Varilasit ei tehnyt elettäkään vaihtaakseen äänen Jopetilta.Please, antakaa Jopetin olla. Jos noin on pahikset pelannu, niin hip hei.
Tuo on tosi hyvä huomio. Kumpikaan putoamisuhan alla olevista ei olisi ollut apupahis vaan pääpahikset. Olisihan tuo erikoinen kuvio.
Nuti todella vähän kannanottoa mihinkään, lähes pelkkää välttelyä.
Ehkä minua on vetänyt varovaisemmaksi se, että olen viime peleissä pudonnut suunnilleen ensimmäisenä. Julkaisiko listaa kukaan muukaan?
Tehtiin toisenlaiset listat, missä suljettiin äänestyskohteita.
Minulla oli tällainen lyhyt lista.
En äänestä:
mazzus
Armas
Virveli
Ja sitten mainitsin:
Minusta vähän tuntuu, että Tonzalle tai Jopetille olisi taas osunut pahisarpa.
Ja sitten äänestin Jopetia, josta olin valmis tilanteen muuttuessa vaihtamaan Tonzaan, mutta äänet kertyivät Jopetille ja Varilaseille. Eli kyllä minulla jotain listan tapaista sentään oli. Luotettavimmat ja epäilyttävimmät. Muut olivat tietysti jostain siltä väliltä.
Meillä taitaa olla kolme yritystä? Kyllä se Korhonen löytyy.
Minun ääneni saa tässä kohtaa
++Nellisi
Miksi et perustellut? Miksi et äänestä nyt Jopetia?
Casperi perusteli ylempänä, miksi ei Jopeti. Ja minäkin olin samaa mieltä. Ensimmäisen illan äänestyksessä olisi kuusi ääntä saanut kaksi pääpahista. Molemmat äänestämässä toisiaan.
Jäljelle minulla jää Casperi ja Nellisi, joita tänään äänestää. Nellisillä ei ole oikein mitään alibia.
Itse tunnustan ihan suoraan, ettei multa ole tullut jumboviestiä, koska en vaan ole saanut aikaiseksi. Laitoin omani tyrkylle, jos jumbo vielä toimisi, mutta epäilen, koska tää alkaa näyttään kohtuullisen selkeältä.
Tää vähän särähti korvaan. Eikös sitä alkanut uusi päivä, kun Derek poistui?
Eli jumbon pitäisi toimia taas ihan normaalisti.
Olen nyt erittäin huonon wifin päässä, enkä tuota oikein saa tarkistettua.