Yhteisöpeli XV: Tuppuru Co-Arena - peliketju, 2. erä

@louskutin aamuviestin mukaan tuskin pelittää

1 tykkäys

Aah, okei. Meni ohi, kiitoksia!

Äänestystilanne

4 Casperi (Tonza, Jopeti, Wrathchild, mazzus)
1 Nuti (Casperi)
1 Nellisi (Nuti)

Lähdössä Casperi. HUOM! Päivä päättyykin mahdollisesti jo tänään illalla, mutta asiaa harkitaan vielä pelinjohdon yksityiskeskusteluissa. Ilmoitamme päätöksemme mahdollisimman pian, ja myös te pelaajat voitte halutessanne ottaa asiaan kantaan sillä välin.

1 tykkäys

Eikö ketään muuta enää kiinnosta?

1 tykkäys

Lähden kissanristiäisiin. Täähän se taas kiva käänne on.

Minä ehdin huomenna huonosti paikalle. Aamupäivällä, keskipäivällä jonkin verran mutta en iltapäivästä alkaen.

Tänään voisi ainakin mun puolesta päättyä.

Myöhään tänään, klo 22? Auttaisiko @Casperi ?

1 tykkäys

Tänään aiemmin pari pelaajaa vinkkasivat sunnuntai-illan sopivan heille aikataulullisesti paremmin, siitä lähti liikkeelle tämä mietintä. Lisäksi arki-illat saattavat olla yleisesti viikonloppu-iltoja kiireisempiä. Mutta mikäli osa pelaajista on jo järjestänyt aikataulunsa sen mukaisesti että päivä päättyy huomenna, emme tietenkään sitten voi tehdä enää muutoksia (luvattu mikä luvattu -periaatteen mukaisesti).

Milloin haluaisit päivän päättyvän?
  • Tänään klo 20 tai 21
  • Tänään klo 22
  • Huomenna

0 voters

1 tykkäys

Äänestin tänään 22. Minua ei hirveästi haittaa, jos tämä loppuu huomisiltanakin.

1 tykkäys

Oon miettinyt pitkin päivää, josko sitä vaihtaisi Nutiin.

Pidän kuitenkin ääneni loppuun asti Casperilla. Alun mutuni, ei yhtään jumboviestiä, ekan päivän “äänestän mieluummin louskutin kuin Varilasit”, ekan päivän lopun varovainen ehdotus tonzaan vaihtamisesta (varasuunnitelmana).

Nutilla aika vähän kyllä mitään nimiä heiteltynä, ja jos pelinjohto kerta on kirjoitellut hyvisviestejä niin luotetaan YHDEN KERRAN Casperiin. -Casperi ++Nuti

1 tykkäys

Nellisikin taas häipynyt takavasemmalle. Tonza hävinnyt sen jälkeen, kun sai hyvisleiman…

Varmoja erikoishyviksiä ovat mazzus ja louskutin. Epäilyttävimmät minusta ovat Nellisi ja Casperi.

Jopeti on epätodennäköinen mutta ei aivan mahdoton.

Minusta olen Tonzan ja Wrathchildin kanssa samassa kategoriassa. Noita jumboviestejä täytyy sitten syynäillä.

Kerrotko Jopeti, että mitä mun olis täytynyt tehdä toisin?

Pirskeet jatkuu mulla. Tehkää mitä teette.

1 tykkäys

@mazzus @Nellisi @Tonza @louskutin

Tämmöne äänestys olis!

1 tykkäys

-Casperi
++Nuti

Suodatin Nellisin, Nutin ja Casperin viestit. Lopulta nuo liittokoukerot ja ensimmäisen päivän äänestys sai minut vaihtamaan.

Uskot, ettei liitossa ollut yhtään pahista?

Derek oli alkuperäisessä liitossa ja ihmettelen suuresti, miksi hän olisi siitä lähtenyt, jos myös Casperi on pahis.

2 pahista liiton sisällä on aika vaarallinen yhdistelmä hyviksille. Ja oli siellä muutakin, mutta en mä jaksanut niitä lainailla, kun osa tuntuu lomailevan vielä enemmän, kun minä.

Ei oo lopullinen ääni, reaktiota hain.

1 tykkäys

Minä aion pysyä Nellisissä. Jos en joudu vaihtamaan ääntä oman turvallisuuteni vuoksi.

1 tykkäys