Yhteisöpeli XV: Tuppuru Co-Arena - peliketju, 2. erä

Mikset ole etsinyt pahiksia, olet vaan pohtinut pelin muita juttuja. Et ole oikein ottanut kantaa muuta kuin ehkä äänestyksessä. Nellisi äänen perustelu piti erikseen kysyä.

Ehkä pidin liian itsestäänselvänä, että Casperi ja Nellisi eivät ole erikoishyviksiä ja heiltä kummaltakin puuttuu jumboviesti.

Itse katsoin tuota ensimmäistä äänestystä. Kanssani äänestäneistä ei Nutilla, eikä Tonzalla ole mitään vahvistettua leimaa pelissä. Kuitenkin on oletettu ilmeisesti heidän kirjoittaneen Jumbolle, oliko näin?
Jos näin on, ei montaa vaihtoehtoa jää.

1 tykkäys

Minä olen nyt laskujeni mukaan putoajan paikalla. Minun putoamisestani olisi tietysti tässä kohtaa se hyöty, että sillä saadaan suljettua pois yksi mahdollisuus. Casperin ja Nellisin pudottamiselle jäisi aikaa. Mutta jos pahis on Tonza, Wrathchild tai Jopeti, niin voittoa ei tule.

Miksi olisin pahiksena lähtenyt hämmentämään? Olisin ollut hiljaa ja tyytyväinen.

2 tykkäystä

Vähän vajaa lainaus, missäs louskutin?

Saadaksesi tosi hyvän alibin? Tonza on sinua epäilyttävämpi toki.

En ottaisi riskiä.

1 tykkäys

-Nuti

Kyllähän Nuti olisi pahiksena äänen lyönyt jo ajat sitten Casperille.

Tai ainakin minun mielestä. @Wrathchild mitä mieltä sä?

Nyt on oikeastaan aika sama milloin päivä päättyy. Ehkä tänään pääsen paremmin pelipaikoille. Huomenna taas valmistuminen arjen alkamiseen iltasella.

Mua alkaa nyt epäilyttään tää keissi. Tonzan hyvisviesti on mun mielestä hieman hataralla pohjalla. Ei Nutinkaan mitään sataprosenttista kamaa oo, koska mainitut teemat nyt on aika yleisiä.

Yritin katsella ekan päivän päättymisen paikkeilla keskustelua, Tonzahan äänesti pitkään Derekiä ja Derek käytti Tonzalla kostoäänen. Ja vähän kuin yksissä tuumin päättivät hommat tasapeliin. Tosin se oli ainoa mahdollisuus. Olisi ollut aika epäilyttävää toimia mitenkään muuten. :thinking: Joten sen puitteissa Tonza on ihan mahdollinen.

Viestejä selaillessa meinasi nyt tulla kiire, mutta Nuti ilmeisesti ei halunnut äänestää Varilaseja. Ei se toki mikään sataprosenttinen homma ole ja ekana päivänä arvotaan, tajuan sen. Mietityttää se silti.

On totta, että kahden pahiksen oleminen äänestyksessä ekana päivänä kärjessä olisi aikamoinen tilanne. Toisaalta silläkin voidaan keräillä Jopetille pisteitä. Jos näin on, niin propsit sinne ja helkkarin rohkea lähestyminen.

Periaatteessa Wrathchild ja Derek olisivat myös voineet keksiä tuollaisen tukkanuottasen pahisten kesken. Molemmat kovia pelureita ja varmasti onnistuisi. MUTTA koska lopputulos oli Derekin poistuminen koko pelistä, niin en halua uskoa siihen. Jos tämä olisi suunniteltu kuvio, niin pitäisin sitä aika ala-arvoisena, enkä halua siksi uskoa siihen.

Eli Casperi, Jopeti, Tonza ja Nuti akselista voisin ehkä varovasti tiputtaa Jopetin pois toistaiseksi. Casperi, Tonza ja Nuti on siis kärjessä. Ensin aattelin, että jos se on minä, Casperi tai Jopeti, niin se ehditään testaan ja meidät kaikki voidaan tiputtaa ja peli voitetaan. En vaan ole nyt enää ollenkaan varma Tonzasta ja Nutistakaan.

1 tykkäys

Kyllä Varilasit oli minulle keskivertoa pahiksemmalta tuntuva. Olisin voinut häntäkin äänestää.

Ehkä tässä vaiheessa on kuitenkin laitettava

++Casperi

koska se tuntuu tällä hetkellä selkeimmältä vaihtoehdolta. Harmittaa kyllä vietävästi, jos tämä menee vikaan. Varsinkin, kun (kuten mm. Casperi sanoi) minuun sopii samoja perusteita kuin Casperin pahuuteen.

Mainitsitko sitä jossain? Mun viestihissi ei taas toimi tässä puhelimella ja tää viestien selailu on ihan tuskaa… :woman_facepalming:t2:

En muistaakseni. Tein pahispistelistaa omiin muistiinpanoihini mutta en lähettänyt sitä.

++Nellisi

Uskoisin, että pahis odottaisi juuri tähän hetkeen (äänestyksen loppuvaiheille), ja löisi äänen isoimpaan kasaan.

Mainittakoon vielä, että päivän päättyminen huomenna ehkä olisi parempi, jos aikaistaminen ei sovi kaikille, kuten esim. Casperille nyt ilmeisesti ei ainakaan. Jos oikein ymmärsin. Siirto ei ole sitten reilua. Haluisin kuulla vielä Casperinkin näkökulmaa.

1 tykkäys

No sepäs on sopivaa… :see_no_evil::sweat_smile:

1 tykkäys

Toki en tiedä, miten pelinjohto nyt päätti, että lopetaanko jo tänään vai huomenna.

Enemmistö tämän päivän kannalla.

Oon yrittäny tässä jo aiemmin löytää eri näkökulmia mm. siihen miksi Casperi ei olisi pahis, koska homma menee vähän liian helpon oloisesti. Silti toisaalta tuntuu, että jos Casperia ei heitetä pihalle, niin huomenna sama jahkaus jatkuu. Toisaalta haluisin vielä kuulla Casperiakin asian tiimoilta ja saada näkökulmia kaikilta asiaan.

1 tykkäys

Minulla on lyhyt tekstitiedosto, jossa pidän muistiinmerkintöjäni mutta editoin sitä koko pelin ajan. Hahmottelemani lista ei enää ole siinä. Tarkkaa järjestystä en voi muistaa, ja mutuahan se silloin oli.