Yhteisöpeli XV: Tuppuru Co-Arena - peliketju

Äänioikeushan meillä kaikilla on. Kukin käyttäköön sitä, miten parhaaksi näkee.

2 tykkäystä

Nuti ja mazzus esittäneet epäloogisuutta tässä ketjussa = uskon hyviksi.

Nopea huomio ruokatunnilta.

Jopetiin ei tartuta niin liittäydyn Wrathchildin ja mazzuksen joukkoihin.

-Jopeti
++Armas

2 tykkäystä

Ei kyllä ton Derekin tekemiset vakuuta alkuunkaan. Kyllähän Nuti on ihan oma itsensä, niin ei kai sitä aina tarttis ekana pudottaa?

++Derek

1 tykkäys

Omastakin mielestäni olen ollut oma itseni. Derekin pelaamisesta minulla ei ole aiempaa kokemusta.

1 tykkäys

No enpä tosiaan ole äänestänyt ja mietin millä logiikalla siihen lähtisi. Kukaan ei ole mitään pahiskutinaa vielä aiheuttanut. :grin:

Milläs logiikalla pääsin muuten heti pelin alussa @Derek listalle, jossa oli muka 2 pahaa ja 1 hyvä? :thinking: Jos toi menee niinku sanoit, niin sithän mun on helppo sanoa, että ne kaks muuta on pahiksia. :face_with_hand_over_mouth:

Hyvisviesti jumbotronilla:

Testaan nyt vain, että jumbotron toimii minullekin. Pitäkää silmällä hiljaisia.

3 tykkäystä

No sinä olit viimeksi pahis kun pelattiin. Eikö se ole ihan aukoton logiikka! Mazzusta ja Virveliä mulla on aina ollut tapana äänestellä ja tökkiä, vaikka eivät olekaan tainneet kovin usein olla pahiksia. Mutta ei siis oikein millään oikealla logiikalla, kun sitä kerran kysyit! :grinning_face_with_smiling_eyes:

En ole itse vielä koskaan ollut mukana pudottamassa Nutia ekana, mutta onhan tuossa kyllä pointtia. Nutin ehtii pudottaa myöhemminkin! Pudotetaan ensin pahiskaveri. Onko se sitten Armas? Ainakin se on hyvä tässä vaiheessa, että äänet eivät ole täysin levällään.

-Nuti
++Armas

Meikäläinen oli vasaroimassa kivimurskaa tuolla pihan puolella, tekö kahvipöydässä löysitte meikäläisen syylliseksi? Voi aikoja, voi tapoja! Mahdoitteko jättää edes kahvetta pannuun.

Kieltämättä kuulostaa aika sabotöörin työltä. Ettet vaan ulkoseinän rappauksia hakannut alas…

Ne on ne, jotka on pystyssä? Ei, minä mäiskin vain sitä murskaa siinä maassa.

1 tykkäys

Vois sitä lätkätäkin niin ei tarvis laittaa aikataulun perään nollaa.

1 tykkäys

Tässä ei kyllä paljoa tietoa useimmilla meistä ole. Jumbotron-viesteistä minulla on jotain aavisteluja, ketkä niitä olisivat voineet laittaa, ja siitä voi antaa ainakin jonkinlaisia hyvispisteitä muutamalle pelaajalle.

2 tykkäystä

Niin, sanoin odottavani hetken. Odotin ja äänestin. Jos esitin osuvia huomioita, eikö loogista olisi, että olisin luotettava silmissäsi?

Aina kaikki tökkii mua, siihen olen tottunut. Nyt vielä potkaistiin genitaaleille tuon auton muodossa. Raskasta on, niin raskasta.

1 tykkäys

Yksittäiset äänet eivät merkitse. Hyvikset, yhdistetään voimat!! Yaris 0 %:n korolla?

5 tykkäystä

Niin tässä vaiheessa en luota oikeastaan kehenkään. Vaikka en sinua pulmusena pidä ääneni on toistaiseksi Armaksella.

@Nuti oliko tämä viesti sinulta?
Aiemmin spekuloit sillä ketkä ovat jumbotronille viestejä lähetelleet.

Ei. Mutta hyvä, että noita viestejä tulee. En nimeä ketään arvelemaani hyvistä, koska pahiksetkin lukevat peliketjua. Ja koska en ole varmakaan tulkinnoistani.

Yksittäiset äänet merkitsevät suunnattomasti. Pahikset, hajauttakaa äänenne!! 100 % Yaris — 0 % Corolla!!

5 tykkäystä