Yhteisöpeli XV: Tuppuru Co-Arena - peliketju

Hyvisviesti jumbotronilla:

Lenonen ja Rautakoura tuntevat toisensa salaisella kättelyllä ja tunnussanoilla. “Pidä hymni arvossa”, sanoi yksi. “Hymni arvossa”, vastasi toinen. Ja päälle kädenpuristus.

4 tykkäystä

H Y M N I A R V O S S A

A R M A S O N H Y V I S ?

Ketkäs näitä saikaan lähettää? Vain hyvikset, näen.

5 tykkäystä

Mulle ei kyllä hyviksenä avaudu, miksi Shelldon kysyisi yhtään kenenkään roolia. Olisi minusta parempi, jos hänen olisi pakko kysyä.

3 tykkäystä

Ketään ei kannata pitää pulmusena, se on juurikin niin. Mutta huomaatko itse mitään ristiriitaisuutta mulle kohdistamassasi viestissä?

1 tykkäys

Minusta tuo nyt on aika selvää, että Armasta ei pidä äänestää, jos joku hyvis sanoo että hän on hyvis.

2 tykkäystä

No aivan aukoton logiikka kyllä. :sweat_smile: Jos tätä jatketaan, niin mun varmaan pitäisi todeta sut myös hyvikseksi. Jos kerran aina sit kimpassa ollaan mitä ollaan. :grin:

2 tykkäystä

Ni. :point_up:Sulkeudun suosioonne.

1 tykkäys

Jaha.

-Armas
++Jopeti

1 tykkäys

Aloin tosin miettiä, että onko tuossa joku konstikkaampi sananmuunnos seassa kätkettynä helpon taakse. Mutta miksi hyvikset sitten taasen niin tekisivät?

2 tykkäystä

Niin. Menisikö se Petriltä läpi?

Paljoko näistä viesteistä saa puhua?

Saanko sanoa esim.: mun viestiä ainakin vähän muokattiin?

2 tykkäystä

-Armas

1 tykkäys

Aivan, tuossa oli tuokin kommervenkki. No, minusta on varsin selvää mitä tuossa tapahtui, paitsi jos joku hyvis on erinomaisen vakuuttunut Armaan hyvyydestä ja yrittää usuttaa Shelldonin toisaalle.

1 tykkäys

-Armas

Tää oli hyvä strategia. Mutta nyt on äänet taas aika levällään.

@Tonza on muuten ollut aika hiljainen. Mukavat oltavat, kun hyvikset temmeltävät keskenään?

1 tykkäys

Mahtoikoihan sun viesti mennä läpi ollenkaan. Huomasithan, että nuo ovat hyvisviestejä.

3 tykkäystä

Äänestystilanne

2 mazzus (Armas, Tonza)
2 Armas (mazzus, Varilasit)
1 Virvelia_kainaloon (Jopeti)
1 Varilasit (Nuti)
1 Derek (Virvelia_kainaloon)
1 Jopeti (Casperi)

Ensimmäistä päivää jäljellä kolme tuntia ja risat päälle, lähdössä mazzus.

5 tykkäystä

Tajuan sen, että kun epäilen pitäisi myös äänestää sinua. Vai mitä tarkoitat?

Tätä viestiäsi tarkoitan. Herättää ainakin mussa epäilyksiä.

1 tykkäys

Mazzus ja Varilasit kinaa keskenään, mutta äänestää edelleen Armasta. Jopeti tai mazzus, oon mukana kyllä.

1 tykkäys

Musta tuntuu, että hyviksiä ovat minä, Armas, mazzus ja Casperi. Ja olisiko myös Jopeti.

Derekmäistä ja Tonzamaista hyvisviestiä en ole nähnyt. Mutta tulkitkaa miten tulkitsette noita. Niiden tulkitsemisesta en nähnyt kieltopykäliä.

4 tykkäystä

Ja vähän siinä haeskelen yhden viestin kohdalla, että onko se peräisin Nutilta, Nellisiltä vai Varilasitilta.

1 tykkäys