Yhteisöpeli XVII: Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa -peliketju

Tuolla ei ole mitään merkitystä tässä kisassa. Pitää hoitaa asia oikean henkilön kautta. Sopivasti kun voitelee, tiedän kuka voi avittaa. :wink:

1 tykkäys

Missä päin maailmaa huitelet? Näitkö ihan 007:n vai potkukelkan? :grin:

2 tykkäystä

Lontoon kielellä Half-woolly?

2 tykkäystä

Iltaa tähän ketjuun.Eikös Dry martini kuulu tilata niin?

1 tykkäys

Toivotitko kenties johonkin toiseen ketjuun ensin iltaa?

3 tykkäystä

:rofl: Eihän esim @Horna ole kirjottanut peli kejtuun.

1 tykkäys

Taidan olla kaukana kaikesta. Ainakin viestit tänne kulkeutuu melkoisella viiveellä. Toisaalta arvostan rauhaa.

Jos ei minuun voi luottaa, ei sitten oikein kehenkään. Mutta pidän vähän epäilyttävänä, miten salassa halusit pitää sijaintimme. Jos sinä ja tp2 tiesitte sen mutta minä en… oletteko pahiksia?

1 tykkäys

Mä voisin matkalla Lontooseen ottaa välilaskun Ruandassa. Olisko siellä tarvetta pätevälle peacemakerille? Timantit voi olla ikuisia, mutta pidän uusista haasteista. Maailmassa pahaa riittää.

2 tykkäystä

Emme ole. Tai siis minä en ole ainakaan. Ja tpkakkostakaan en ihan heti pahikseksi usko.

1 tykkäys

Ei ole tarvetta, mutta poimi meidät tästä kyytiin.

Kai siis lennät turvallisesti omalla pienkoneella?

vanhentunutta tietoa, nyt olen!

mutta iltaa vain sinulle, ja kaikille muillekin, vähemmän vain niille kolmelle lurjukselle. missäs mennään, vai mennäänkö vielä missään?

2 tykkäystä

BA:n reittikoneilla etupäässä. Olen vaatimaton ja muutenkin matala profiili on paikallaan. Pahaa tahtovat ovat usein kintereiiläni

1 tykkäys

Korostetaan nyt kuitenkin, että itse lennän aina turvallisesti isolla koneella. Ne pienet… niille tapahtuu välillä kaikenlaista.

Ok!

Itse en uskalla siihen kyytiin tulla. Mites @tp2 meetkö sä lentäen vai tolla Kigalin torilta ostamallani kakspaikkasella kumiveneellä soutaen? Toki oli hämärän näköinen myyntimies sitä mulle myymässä… Onkohan tuo sittenkään turvallinen valinta?

1- Kyllä
2- Ei

@discobot heitä 1d2

:game_die: 1

1 tykkäys

Eli ei muuta kuin soutamaan!

1 tykkäys

Moi! Jos haluat tietää mitä osaan, sano @discobot apua.

1 tykkäys

Älkääs nyt ottako mitään riskejä tuommoisen kumiveneen kanssa. Siellä on joissa järkyttävän suuria krokoja sekä virtahepoja. Mä hommaan teille priiman pienkoneen. On sielläkin eräs luotettu alihankkija, todella luotettava kaveri.

1 tykkäys

Jaahas iltaa kaikille. Täytyy varmaan alkaa tänne kirjotteleen. Hiljaisuus kun on näissä peleissä epäilyttävää.
Kerrankin sain pelissä erikoiskyvyn :muscle:

3 tykkäystä