Yhteisöpeli XVII: Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa -peliketju

Lyhyt muisti? Kun kaikilla on joku erikoiskyky tässä pelissä…

Toi oli lähinnä vitsinä heitetty🤭

1 tykkäys

Pakkasin reppuun beretan, sukelluslasit ja banaanin. Ajattelin että voisi olla hyvä lähteä jalkaisin liikkeelle… saattaisi paikalliset ampua meidän alas joten @jopeti mieti hetki ennen kuin nouset vanhan dragenin kyytiin. @Hakkuri kannattaa heittoistuin laukasta rajalla ja liitele sitten merkkisavua kohden!

1 tykkäys

Tiedustelua pystyy tekemään Lontoosta käsin… Joko kylpyammmen löysit?

Haluatko tietää mikä on ”kylpyamme” täällä Ruandassa?

En välttämättä.

Laitoin tämän kyllä merkille. Olisitko vaihtanut puolta viime pelistä. Hmm.

3 tykkäystä

Iltaa kaikki kuis hurisee? :sunglasses:

5 tykkäystä

Oot kyllä niin tuon @Jopeti n kanssa kuin paita ja peppu. Eikös tässä ole vivahde teemaa “Mr. Wint & Mr. Kidd”. Tarkoittaakos se sitten, että olisitte molemmat hyviksiä - vai pahiksia!

Alkaako polttaa heti alkuunsa. Mielenkiintoista.

Hyväähän tänne… helvetin kuuma vain täällä viidakossa. @Casperi tuuleeko siellä palmun latvassa?

1 tykkäys

Täällä on myös @Casperi ja @Bilbo mukana :sunglasses:

1 tykkäys

Hyvikset ei toki sitä paljasta pahiksille, vai mitä? Vai oletko Bondin juoruileva Bond-Tyttö? ++Hakkuri

1 tykkäys

Kiitos kysymästä. Hyvin ja aina rennosti sujuu täällä etelässä. Lion’s Rump on vielä edessä. Yritän hiukan katsoa fysiikan perään, kun sitäkin näissä hommissa tarvitaan. Ykkönen on kyllä terävä pää. :wink:

Vaatii aikamoisen operaation, jos minusta Bond-tytön aikoo tehdä. Ei edes kannata.

Vuoroin vieraissa, sanoi hyvä ystäväni. Olin tuossa jo miettimässä, että kerran paha, aina paha?

++Wrathchild

Saman laitoin merkille. Erikoinen kommentti kaikkinensa.

++Tonza

++Armas

Onko ennen kestänyt näin kauan pelin aloittaminen?

2 tykkäystä

Ahaa, siellä nousi karvat pystyyn. Mielenkiintoista, hyviksenä olit harkitseva ja rauhallinen…

2 tykkäystä

Kappas, Nuti oletko taas pahis? iskikö hattu eli kolmas pahisrooli putkeen? Kuinka vastaat?

2 tykkäystä

Viime kerralla olin ensimmäinen äänestäjä, kun eka pahis saatiin ulos. Olisko vainu tallella?

Mun pää hajoais Bond-tyttönä. Eihän ne heti alkuun edes tiedä kummalla puolella ovat!

Nopeasti koitti Bond-tytteliksi tekeytyä :face_with_monocle: