Lyhyt muisti? Kun kaikilla on joku erikoiskyky tässä pelissä…
Toi oli lähinnä vitsinä heitetty🤭
Pakkasin reppuun beretan, sukelluslasit ja banaanin. Ajattelin että voisi olla hyvä lähteä jalkaisin liikkeelle… saattaisi paikalliset ampua meidän alas joten @jopeti mieti hetki ennen kuin nouset vanhan dragenin kyytiin. @Hakkuri kannattaa heittoistuin laukasta rajalla ja liitele sitten merkkisavua kohden!
Tiedustelua pystyy tekemään Lontoosta käsin… Joko kylpyammmen löysit?
Haluatko tietää mikä on ”kylpyamme” täällä Ruandassa?
En välttämättä.
Laitoin tämän kyllä merkille. Olisitko vaihtanut puolta viime pelistä. Hmm.
Iltaa kaikki kuis hurisee?
Oot kyllä niin tuon @Jopeti n kanssa kuin paita ja peppu. Eikös tässä ole vivahde teemaa “Mr. Wint & Mr. Kidd”. Tarkoittaakos se sitten, että olisitte molemmat hyviksiä - vai pahiksia!
Alkaako polttaa heti alkuunsa. Mielenkiintoista.
Hyväähän tänne… helvetin kuuma vain täällä viidakossa. @Casperi tuuleeko siellä palmun latvassa?
Hyvikset ei toki sitä paljasta pahiksille, vai mitä? Vai oletko Bondin juoruileva Bond-Tyttö? ++Hakkuri
Kiitos kysymästä. Hyvin ja aina rennosti sujuu täällä etelässä. Lion’s Rump on vielä edessä. Yritän hiukan katsoa fysiikan perään, kun sitäkin näissä hommissa tarvitaan. Ykkönen on kyllä terävä pää.
Vaatii aikamoisen operaation, jos minusta Bond-tytön aikoo tehdä. Ei edes kannata.
Vuoroin vieraissa, sanoi hyvä ystäväni. Olin tuossa jo miettimässä, että kerran paha, aina paha?
++Wrathchild
Saman laitoin merkille. Erikoinen kommentti kaikkinensa.
++Tonza
++Armas
Onko ennen kestänyt näin kauan pelin aloittaminen?
Ahaa, siellä nousi karvat pystyyn. Mielenkiintoista, hyviksenä olit harkitseva ja rauhallinen…
Kappas, Nuti oletko taas pahis? iskikö hattu eli kolmas pahisrooli putkeen? Kuinka vastaat?
Viime kerralla olin ensimmäinen äänestäjä, kun eka pahis saatiin ulos. Olisko vainu tallella?
Mun pää hajoais Bond-tyttönä. Eihän ne heti alkuun edes tiedä kummalla puolella ovat!
Nopeasti koitti Bond-tytteliksi tekeytyä