Yhteisöpeli XVII: Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa -peliketju

Hmmm. onkohan tässä jotain kummallista? Laulun sanoin “kerro kuiskaten tunteesi vain, koska kaiken jo kuulla mä sain…”. Onkohan tässä jotain kummallista menossa???

Ei ole kutreihin katsominen tässä pelissä. Pikkasen pisti silmään kostoääni, joten taidanpa luottaa mun ekaan etiäiseen. Katsotaan joudutko ihan raastupaan tästä, mitä mieltä muut?

Se loppuu piakkoin, arvoisa @Hakkuri ! Nyt ei pelleillä, tämä on täyttä sotaa, Raakaa sellaista.

Mitäs se auttaa, Bondtypy voi olla hyvis/pahis…

1 tykkäys

Voi kun tuuliskin! Pakko käydä uimassa kohta puolin, sen verran lämmintä on.

Keräähän ajatuksesi, mikseivät muka tiedä?

1 tykkäys

Aivan totta! Kannattaa olla siis tarkkana jos joku alkaa tarjoamaan paukkuja illan pimeinä tunteina :face_with_monocle:

Ei tässä ainakaan omalta osaltani ole mitään kummallista tapahtumassa. Meinasin vaan, ettei kannata ääneen kailottaa jos ollaan menossa vaikkapa suorittamaan jotain huippusalaista tehtävää. Ei tp2 tietenkään niin olisi tehnytkään, mutta kunhan silti kehotin puhumaan kuiskien lähinnä oman etuni tähden. Mutta sinun, arvoisa mazzus, ensimmäiset viestini ovat hieman herättäneet epäilykseni. Periaatteessa tuo näyttää täysin hyvis-mazzusin meiningiltä, mutta näyttääkö jopa liikaakin?

1 tykkäys

Näköjään olet pistänyt kierrokset päälle heti kättelyssä. No, sehän on SPECTREn tyyli. Päivä on kuitenkin pitkä. Voi tulla väsy ja pahat juonesi paljastuvat. Tälläkin kertaa hyvikset voittaa.

Näyttääkö hyvis meiningiltä, vai pahis meiningiltä? Mistä mä sen tiedän miltä se teistä näyttää. Nyt mulla on yksi kyttäyskeikk, kesto noin tunnin, palataan sen jälkeen.

1 tykkäys

Jaa, onhan siellä että tietää. No, todistaa ainakin, etten ole Bond-tyttö. M.o.t.

Täytyypä taas ottaa nuo roolikuvaukset ihan paperille. Silloin on helpompi tehdä omat merkinnötkin siihen sivuun. Vielä en ole ehtinyt.

Missä päin maailmaa @Nellisi vaikuttaa? :blush:

Silloin pelataan kun ollaan paikalla… :wink:

1 tykkäys

Tästä samaa mieltä. Vaikka ehkä olemme eri puolilla? Mikä sut aina vetää sinne synkän pahuuden helmaan. Voitais olla lyömättömät, kun osaisit valita oikean puolen!

Roolien yhteenveto

• näkijät 3 kpl, joista vain yksi tietää oikeasti, mutta kaikki luulevat tietävänsä
  • Bond-tytöt 3 kpl, saavat yksityisviestiseuraa yhdeksi pelipäiväksi
  • Johtajat 2 kpl, saavat ylimääräisen äänen johonkin pelipäivään
  • Juorukuuntelijat 2 kpl saavat viestejä pahis/kaksosketjusta
  • Tainnuttaja 1 kpl
  • Varmat hyvikset: Bond ja kaksoset, yhteensä 3kpl
3 tykkäystä

Todistaako tosissaan?

Mielestäni ei.

Ei todista, mutta tekee mielestäni Hakkurista hieman epätodennäköisemmän Bond-tytön kuin muista.

1 tykkäys

Enpä ole. Olisiko jo sinun vuorosi?

Pahiskeskusteluko on niin vienyt aikaasi?

++Jopeti

No nyt!

Luodit vilisevät urakalla. Älä huoli, minulla riittää panoksia.

1 tykkäys