Yhteisöpeli XVII: Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa -peliketju

Ei vieläkään. Muistellaanko viime pelien tutkaani? Vielä se ei ole värähtänyt, mutta pienikin virhe ja se aktivoituu…

2 tykkäystä

En tiedä mistä puhut, kolme viimeisintä peliä olen ollut hyvin… Yritätkö kenties mustamaalata?

Hyvis jopa…

Joskus on hyvä kuunnella järjen ääntä. Mikäs siinä, olis Bond-tyttönä ollut varmaan kivaa. Mutta nyt arpa päätti toisin.

2 tykkäystä

Onneksi oli banaani mukana… alkuasukas suostui vaihtamaan @Bilbo n banaaniin. Muuten olisi tiputtanut bilbon alligaattorialtaaseen. :face_with_monocle:

3 tykkäystä

Taidan muistella tuota viimeisintä. Aiemmissa kun en ollut mukana.

Olet vaihtanut manteretta? Alligaattoreita ei Afrikassa ole kuin korkeintaan eläintarhassa. Amerikassa ja osin Aasiassa vain. Ootteko jo Floridassa??

Täällä on hieman väljähtynyt tunnelma. Ei varmaan muu auta kuin alkaa nukkumaan. Teidän on hyvä nukkua, minä, agentti 00009 nukun aina toinen silmä auki ja jeesaan tarvittaessa uhkan lähestyessä. Öitä.

3 tykkäystä

Kyllä täällä edelleen ollaan… näillä tyypeillä on vähän eri käsitys hyvistä lemmikeistä.

Oletko vielä ilmassa? Onko sulla vettä? Täällä alkaa olemaan nestehukkaa :hot_face:
Näetkö jo merkkisavun?

2 tykkäystä

Joo, täältä tullaan ja joku siellä maan pinnalla tosiaan höyryää. Kostea ja lämmin keli, luulen.

Terävämpiä nuo emot kuskaa urakalla, mutts pyydänpä välillä sitä vettäkin. Tiedä niistä teidän vesistä siellä. Uskaltaako edes maistaa.

2 tykkäystä

Siinäkin olin hyvis, putosin ekana yönä pahisten toimesta.

1 tykkäys

Oliko se siis totta? Muistan vain pyörtyneeni jostain syystä ja sen jälkeen nähneeni juuri tuollaista unta. Taisi olla sitten ensimmäinen kerta, kun henkikultani pelastui hedelmän ansiosta. Tällä kertaa onnisti, vaan kuka tietää mitä vaaroja edessäpäin vielä lieneekään? :thinking:

1 tykkäys

Muistitko @Hakkuri tosiaan väärin, että Wrathchild olisi ollut pahis viime pelissä?

2 tykkäystä

Joo, nyt katsoin papereistani ihan. Hyvis oli sittenkin. Pyydän sitä vielä anteeksi. Tässä olen hässlännyt tänään aivan liikaa, se paitahuutokauppakin oli. Ja eilen 3. koronapiikki. :wink:

3 tykkäystä

Anteeksipyyntöni @Wrathchild . Kuten yllä kerroin, olin nyt väärässä. Pelin ulkopuolisten asioiden ei pitäisi antaa sotkea SPECTREn vastaista toimintaamme.

-Wrathchild

2 tykkäystä

Ei täällä tarvii pyytää anteeksi, kuuluu pelinhenkeen huijata, manipuloida, ja valehdella… :grinning: Katotaan kuka menee solmuun omien juttujen kanssa.

4 tykkäystä

Ihan hyvä ja oikea yhteenveto. Tuollaisella tosin pahiskin voisi kerätä itselleen vähän irtohyvispisteitä.

1 tykkäys

Ei tänne olla tultu anteeksi pyytelemään! Nyt on sunkin aika alkaa karaista itseäsi. Tämä kansainvälisen luokan vakooja dilemma on mahdollisimman pian selvitettävä. Sitä ei anteeksi pyynnöin selvitetä.
Tulkaapa nyt kaikki sieltä koloistanne ulos ja alkakaa pelata, nyt aika pelaa pahuuden puolesta.

2 tykkäystä

En kerää pisteitä, lainasin Acethon viestiä toisesta ketjusta ja hieman muokkasin joten ei ollut iso vaiva. Täällä tuntui olevan osalla langat solmussa.

1 tykkäys

No, mulla on langat useinkin solmussa. Varsinkin näin alussa on mahdotonta tietää, kuka on kuka. Tai siis teille, itsehän olen taas ratkaissut ongelman. Mitähän tekisi iltapäivällä, ehdotuksia?

1 tykkäys