Yhteisöpeli XVII: Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa -peliketju

Tämän takia jätimmekin parikaapelit Lontooseen tältä komennukselta. :grin:

Armaksesta täytyisi jotain irti saada.

Äänestystilanne

2 Armas (Nuti, Bilbo)
1 Hakkuri (Wrathchild)
1 Tonza (Jopeti)
1 Jopeti (Tonza)

Päivä kääntyy yöksi sunnuntaina klo 20:00.

4 tykkäystä

Tp2- Aloittanut pelin aktiivisesti.

Casperi- kävi rooleja läpi.

Armas ei näy, eikä muitakaan havaintoja.

Hakkuri kirjottanut paljon.

Yleisesti ottaen ensimmäinen pelipäivä käynnissä. Mutulla joutuu äänestyspäätöksen tekemään. En vielä äänestä ketään.

2 tykkäystä

Arvon kollegat! @Jopeti @Casperi @Bilbo @Hakkuri On varmaan aika lähteä suuntaamaan takaisin ”sivistyksen” pariin? Kysymys kuuluukin että menemmekö Kongon vai Ugandan kautta? Molemmissa voi joutua syödyksi, joten kovin hyvä vaihtoehto ei ole kumpikaan…

Yksi vaihtoehto olisi suunnistaa Burundiin, Rumongen lentokentälle? Jos vain @Wrathchild voisi tulla koneella hakemaan meidät?
@Varilasit voisi käyttää suhteitaan siihen, että saamme luvan lähteä kentältä…

2 tykkäystä

Ei sitä kaikkea tohdi sanoa ihan tarkalleen, mutta täällä on palmuja, kylmiä drinkkejä ja kivan näköisiä allaspoikia. :wink:

Hakkuri on ainut, josta tuli suurempaa ajatusta itselle, kun tätä sanailua selasin… Mietinpä vain, että onkos näin pihalla nyt muka oikeasti vai tarkoituksella. :thinking:

3 tykkäystä

Eli todennäköisesti et ole samassa paikassa kuin me :grin:

Kyllä. Ihmeen hiljaa on ollut. No, eiköhän se sieltä pian paikalle saavu jonkun uskomattoman agenttitarinan säestyksellä. Sitä odotellessa.

1 tykkäys

No, alapas Nellisi laulaa, oletko sä Mata Hari, vai ihan kunniallinen lady, joka yrittää pelastaa maailman?

1 tykkäys

täällähän lähetty mukavan hissukseen liikenteeseen, siihen mitä pelkäsin että tippuisi heti matkasta.

liekö kaikilla muillakin vaikeuksia irrottautua sieltä allas osastolta, tai palmun latvasta, töihin hoitelemaan muutama röyhkeä soluttautuja. itsekin alan kaivautua täältä iglusta!

kaksi itselleni täysin uutta pelaajaa, molemmat jos posia niin aktiivisia ainakin. Hakkuria sietäisi äänestää tosin kun sama alkukirjain, ei olekaan enään aina asiaa itsestä kun H kirjaimen näkee. on hänellä muutenkin paljon tekstiä, vähän asiaa. mutta, tässä alussa on paha tyhjästä nyhjäistä.

ainiin, kokeillaan muistanko vielä miten toimii ++Nuti -Nuti ← ja nuo oli ne mun alun vakio äänet itseltä Nutille aina. tässä pelissä hän sentään vielä vaikuttaa kunnon kaiffarilta.

2 tykkäystä

Kongo käy hyvin, ei olisi ensimmäinen kerta ja aina selvitty ehjin nahoin.

1 tykkäys

Lupa myönnetty. Burundi ei ole niin ikään huono vaihtoehto. Mutta Kongosta pääsette turvallisesti.

1 tykkäys

Jos kohtaamme ihmissyöjien heimon niin heittäytykää maihin ja esittäkää kuollutta… he eivät syö kuollutta lihaa :nauseated_face:
Näin ainakin minulle on kerrottu…

2 tykkäystä

Jätän noi lentohommat ammattilaisille, en ole sentään James Bond, mutta voin tulla lentäjän kanssa turvaamaan, että kaikki menee huippusalaisesti kuten kuuluu. @Hakkuri saa paikan korkeintaan köytettynä lastiruumaan, häneen en luota. Siinähän muidenkin luottamus testataan, vieläkö on perilläkin köytettynä, vai onko toinen pahisapuri mukana.

1 tykkäys

Missä päin maailmaa @mazzus vaikuttaa? Osutkohan reitillemme?

Ihan hyvin kiitos kysymästä.

Itseäni kyllä hiukan ahdistaa nämä Ruandat ja Kongot. Mieli halajaa aina kohti Afrikan eteläistä kärkeä. Buurin kielen suloisia kurkkuäänteitä ei voita mikään! Ja fish&chips maistuu merellisessä Cape Townissa kaikkein parhaalta!

Ruandaan tullessani poikkesin muuten Johannesburgissa ja sain pikkupalkkion mukaan hyvistä toimistani. Pussillisen loistolaatuisia timantteja. Bond-tytöt, meillä vois olla jotain yhteistä. Wink-wink. :wink:

2 tykkäystä

Mites ihmeessä sais tämän epäluottamuksen häivytettyä. Sä olet edelleen siellä kaivoskuilussa epäluuloinesi. Minun luottoni sinuun on taas noussut korkealle kuin Pöytävuoren siloinen huippu. Toisaalta jos huonosti käy, sieltä tullaan jyrkästi ja lujaa alas…

Onneks mulla on hyviskavereita melkein kuin porukkaa Sowetossa. Luotan heidän apuunsa, jos katalasti minut törkyiseen ruumaan laitat. En ole sitä ansainnut!

Onkohan @tp2 saanut Folke West hahmon, niin kova on reissaamaan/kiinnostunut siitä… :grinning:

1 tykkäys

Tavallisesti pidän epäilyttävinä minua äänestäviä mutta sinun kohdallasi tuo ääni minulle on enemmän hyvissignaali.

2 tykkäystä