Äänestystilanne:
1 Ilves1931 (Wrathchild)
1 000 (Bilbo)
2 tp2 (Tonza, Kurittaja)
Tippumassa tp2 kahdella äänellään. Päivä päättyy keskiviikkona klo 20:00.
Äänestystilanne:
1 Ilves1931 (Wrathchild)
1 000 (Bilbo)
2 tp2 (Tonza, Kurittaja)
Tippumassa tp2 kahdella äänellään. Päivä päättyy keskiviikkona klo 20:00.
Tulin vain sanomaan moi ja hyvää yötä. Hieman on kyllä suorituspaineita tähän peliin, kun en ole ikinä ollut mikään innokas gameri, niin ei ole nämä hahmot ja pelit kovinkaan tuttuja. Mutta kai tätä pystyy pelaamaan, vaikka olisi näistä ihan pihalla.
++Nuti
Ohhoh! Sieltä sitä vaan heilahdetaan räväkkäästi paikalle
Olipahan sisääntulo 000:lta
Kiire ollut tänään ja pieniä palloja syöty mahan täydeltä. En löytänyt labyrintista ulos ja juoksin haamuja pakoon viimeiset neljä tuntia… Nyt pääsin antamaan Nutille äänen.
Ihmettelen mihin @mazzus katosi, kun niin vahvasti minua syytti. En edes ääntä saanut. Ehkä hän onkin se nilkki ja juonii jotain kolossaan.
Eikös @mazzus ole aina tosi paha, vaikka olisikin hyvis…
Mitä ajatuksia on herännyt herroilla @Casperi ja @louskutin ?
En tiedä kun ensimmäinen peli. Vahvaa syytöstä kuitenkin tuli. Ja pelkästään sillä
-tp2
++mazzus
Ootko liittynyt Vince McMahonin “Kiss my ass-kerhoon”?
Ehen. Olen pyyhkinyt Vincellä mattoa useasti. Minun käsissäni Undertaker on luovuttanut kertaalleen.
Pitääköhän tässä pelissä ottaa vielä koodit käyttöön? Kokeillaan tällaista, jotta
++000
Jaahas, untuvikkoa viedään pää edellä päin tiiliseinää. Vai mä olen pahis? En ole ikinä ollut. En ikinä. Ensimmäiset päivät ovat tunnustelua. Tällä hetkellä kannattaa kääntää katseet maan hiljaisiin, heille tilanne sopii vallan hyvin. Ihan vaan vinkkinä.
Täällä on taas 16 “hyvistä”. Niin kuin mazzus tai Nuti. Tai Armas, kaikista pahin, aina. Tiedättekö mikä hirviöissä on parasta? Ne ovat usein enemmän hyviä kuin te. Silti ne kuolevat. Aina.
Kettu on kuitenkin uskonnollisuuden symboli ja monessa uskonnossa kuolema ei ole lopullinen päätepiste. Siksi en voi kuolla vaikka sitä yrittäisitte.
Ei se mitään, riittää, että pääset pitämään Nellisille seuraa salakapakkaan. Ei sinnekään noitureita päästetä.
Missähän on Kio Marv, mies joka keksi saasteettoman vaihtoehdon öljylle? Ei kai vain taas kidnapattu?
Eipä tässä vielä kummoisempaa, kolme supermariohahmoa tulivat räväkästi paikalle ja katosivat yhtä nopeasti. Seuraan nyt alkuun heitä.
Onko joku nähnyt sieniä? Varasto näytti tyhjältä.
Ja Solid Snakille tiedoksi joskus pitää hieman levätä.