2
Voi herran isä sun kanssasi Nuti. Juuri pahikset toimivat höpsistisesti, ei mitenkään demokraattisesti. Alkaa taas tutkat lukitsemaan kohdetta.
Pahis ei kiinnittäisi itseensä tuolla tavalla huomiota pelin alussa. Tutkailehan niitä, jotka ovat hiljaisia ja huomaamattomia.
Höpö höpö sanon minä. Pahishan tekee mitä tahansa voittaakseen pelin. Esimerkiksi alkaa muodostamaan liittoumaa…
Montako liittoumaa olet aloittanut pahiksena? Kuka on tehnyt joskus niin?
Mä en ole kuin olosuhteiden pakosta perustanut liittouman. Phyi, vieläkin puistattaa. Se, että pahis ei olisi ( en ole varma ) polkaissut liittoumaa pystyyn ei merkitse mitään. @Armas kin myönsi ajaneensa Volvoa ja pitäneensä siitä. Rajat on luotu rikottaviksi.
Haistan joidenkin teistä kantavan mutaatiota. Sellaista kenties, joka saa aikaan hiljaisuutta ja piileskelevyyttä.
Et ole paljon ollut äänessä itsekään.
-mazzus
@Nuti täällä näyttää hämmentävän isolla kädellä.
Mites pelaako @Casperi vähän rauhallisemmin tätä peliä kun aiempia
-Tp2
++casperi
-Ilves1931
Time to open up a big fat can of whoop ass!
Eli tästäs saat!
++Tonza
Aika joutavan päiväisiä äänenvaihtoja, kaikki äänestelee yksinään. Jotain jälkien peittelyä? Voi sanoa sitten, että olenhan äänestänyt “ping pongia” ja “epäillyt”.
Pysytkö Ilveksessä loppuun asti ?
Eipä tässä oikein oo mistä kiinni ottaa tässä vaiheessa.
Pari pientä juttua korkeintaan jos niitäkään
Sillä tavalla voi saada jotain selville.
No niin, aseet on ladattu ja olen valmis peliin. Pahisten on turha tulla ryttyilemään. Tulen kaivamaan teidät arkeologin pieteetillä esiin.
Les enfants terribles, siis projekti josta ”synnyin”, eli kauheat lapset.
Rauhallinen pelin alku itse kullakin, missä on Kuosmas Sakke?
Eikös Sakke ollut kaivamassa nenää kulmassa?
En, mutta joku meistä onkin palkkatappaja, ja hirviöt eivät itsestään menetä päätään… tai jotain muuta tärkeää osaa. Vai onko sinulla jotain noitureita vastaan?
Riippuu miten etenee, mutta en jää yksin äänestämään koska se on turhaa. Haluan taas nähdä reaktioita, niitä ei saada jos kaikki äänestää erityyppiä.