Muut otti kahvin, Kalle Kerman.
Ihan kysymyksenä kaikille, vastaa pariin kysymykseen:
a) ollaanko me niin kuin lehmät kevätlaitumella
b) onko samat henkilöt pelanneet liian kauan tätä peliä. Heitellään läppää äänestykseen saakka ja Armas putoaa. Mitä mieltä?
#24 Benny Flood
Anteeksi, en rekisteröinyt tuota.
Syön pelkkää vihreetä.
Ja maalineessä pelkkäö makuupaikkaa.
Pittää ottaa hyöty tästä matkasta irti ennen Tumpereelle palluuta. Ekat painottoman tilan reenit urallani.
Huono idea, en tykkää.
Vastauksina kysymyksiin: nyt meinataan eikä mennä!
Ny rillataan! Selvä, kuka otetaan kohteeksi?
Mazzus ottanut uuden pelityylin. Hyvin kysyvästi pelaa.
Sohaisin nyt antnest:iä.
Noin muuten ei väliä, mutta ellei jotain ihan ihmeellistä tapahtu, en ainakaan nyt ensikertalaisia ekana päivänä häädä.
Kyllä sohia saa ja pitääkin, eihän tästä muuten tule mitään. Nämä ensimmäiset päivät on aina niin samanlaisia. Odottelen jonkun kyhäävän liittoutumaa. Ihmettelen, ettei sellaista ole jo alulla, kuitenkin jo kolmisenkymmentä viestiä ketjussa.
Pitääkö tämä tulkita niin, että olet uusin pelaajien kanssa pahiksen roolissa? Mielenkiintoista etten sanoisi.
Yli puolet pelaajista ei ole vielä näyttäytynytkään. Onpa sinulla kiire liittoumaan päästä!
Pese suusi saippualla, kurja soluttautuja! Mua ei liittoumiin saa, paitsi jos siitä on mulle hyötyä. Kerran jouduin sellaisen perustamaan, jotta sain hyviksenä rooliini tietoja pahoista hengistä. Mutta muthan kenkäistiin pihalle äänestyksessä, joten en saanut siitä mitään hyötyä, päinvastoin.
Ehdottomasti täytyy ellei peräti kannata!
Kyllä Armas tuota on aikaisemminkin lupaillut peleissä, joissa uusia ollut mukana.
Toki en nyt muista oliko niilläkin kerroilla pahis.
Ahaa, siis mielellään ihan miten vaan? Tunnelma alkaa tiivistyä.
Heipe Ralminen moro!
Jaa liittoumia jo tässä vaiheessa. Eikö tässä joukkueena mennäkkään?
Ei sillä, mukana jos kutsu käy
Olen miltein kasassa jo.
Muistan. Nyt ei ole vaaraa kaksosten tippumisesta. Erikoishyvikset eivät vielä tiedä olevansa erikoisia. Pitäisi osua pahikseen. Tai kolmanteen osapuoleen, joka voi olla vielä kuka tahansa hyviksistä. Tämä taitaa olla melkoista arvontaa.