Yhteisöpeli XXIII: Sushia ja seppukuja - peliketju

jos lohduttaa, et ole ainoa!

Nuti miksi 3op olisi parempi saada ulos nyt, kun kerran pahiskin on mahdollista saada? eikö pahis ole aina parempi saada?

3 tykkäystä

日本語は難しい言語です。ヌティはダメですか?そして邪悪なビルボはまだ日本へ向かっているのか?

2 tykkäystä

Tämäkin totta. Kyllähän niitä pahiksia on saatukin kyllä ekana päivänä ulos. :muscle:t2: Siinä yhdessä pelissä kyllä huomasin, että kun kaksi pahista tippuikin nopeasti, niin sitä yhtä on melkein mahdoton saada sen jälkeen kiinni. Hänellä ei oo mitään huolta kenenkään suojaamisesta tai tippumisesta, joten voi vapaasti tehdä mitä vain.

Ja ehdin jo unohtaa koko kolmannen osapuolen. :sweat_smile:

2 tykkäystä

Tietysti olisi hyvä saada pahis pois. Pahikseen osuminen olisi kuitenkin melkoinen onnenpotku. Mutta pahis ei halua pudota, 3op haluaa. Siksi on helpompi osua Yokohama Humahutaan. Hän voi käyttäytyä epäilyttävästi ja ilmaista sillä itsensä. Pahis ei paljasta itseään.

2 tykkäystä

色眼鏡とオオヤマネコの到着も遅れています。

@Varilasit @Ilves1931 @Bilbo

わたしは悪くない

1 tykkäys

Täällä ollaan, saavuin juuri perille. Mutta mikäli sanakirjani ei valehtele, nimitit minut pahaksi? Se ei muuten pidä ollenkaan paikkaansa!

Huh, ensimmäistä kertaa sekä Japanissa että menneisyydessä. Voi mennä hetki ennen kuin alkuhämmennys on ohi, mutta eiköhän kuitenkin voiteta se Magukappu-valtikka niin päästään takaisin Tumpereen nykyaikaan!

2 tykkäystä

Pysyykös @Nellisi llä samurai-miekka kourassa? Vai napsahtiko pahiksen rooli :thinking:

1 tykkäys

No kun sen kapakan nimi on “Huivi”. Voi nopeasti vetää juomat huiviin. Siitä se nimikin tulee. Kuulemma.

Toista kysymystä en ymmärrä.

1 tykkäys

En osaa Japania. Eppäilet minua pahaksi. Joka ei pidä paikkaansa.

No mikäs se on @Jopeti lempi juoma Huivissa? Riisiviina?

1 tykkäys

Mun aiempi teoria pahiskolmikosta meni heti alkumetrillä pieleen, koska tosiaan, pahikset ei keskustele ekana päivänä keskenään.

Teoriani kaveruksista, sen sijaan, elää ja voi hyvin.

Näin ollen, jos 000 epäilee Varilaseja, myös postimies epäilee Varilaseja.

Pari hänen, vai pitäisikö sanoa hanen, mahdollista pahiskaveria tuli myös ajatuksiini. Kunnes taas palasin lähtöruutuun, että ei tässä nyt voi niitä yhdistellä.

2 tykkäystä

Vaihtui auto kun aika oli kypsä! Armas, ota mallia. Onhan roolit oikeasti arvottu :grin:?

4 tykkäystä

Salmari.

1 tykkäys

Oon vähän ootellu josko joltain löytyisi jotain uutta taktiikkaa pahisten nappaamiseen, mutta ei ole näkynyt. Ollaanko me muka kaikki kokeiltu jo? Mä oon koittanu miettiä jotain uutta pikkukivaa, mutta toistaiseksi en ole keksinyt.

@Casperi ei sulta mitään twistiä tulisi? Vai ootko pelkkä hattuteline?

Joku rooli?

No siis, kiitos kun kysyit.

Rehellisesti sanottuna, olen sitä mieltä, että liitot toimi paremmin, kuin että ne olisi ollut haitaksi.

Pohdin että tähän peliin se sopisi hyvin, voisi ainakin yrittää hallita myös moran avulla.

1 tykkäys

@Tonza on ensimmäinen liiton jäsen :wink:

2 tykkäystä

Asetun oppositioliittoon heti kun saatte liitttonne pystyyn :joy:

3 tykkäystä

Kyllähän fakta on se, että liitoilla on aika hyvin menestystä tullut.