Yhteisöpeli XXV: Firman pikkujoulut - Peliketju

Musta tausta on ikävän näköinen, mutta saa luvan kelvata tämä profiilikuva.

4 tykkäystä

Ei kyllä sovi tuo musta tausta alkuunkaan :face_with_monocle:
++Jopeti

Painelee tutkan alla :laughing: :blush:? En tiedä.

Pikkujouluissa voi olla ihan kivaa selvinpäinkin… -kirjanpitäjä

Äänestystilanne:

3 Ode (Wrathchild, Varilasit, Jopeti)
1 Tonza (Ilves1931)
1 Jopeti (Tonza)

Lähdössä Ode 3:lla äänellä.

Päivä päättyy keskiviikkona klo 20.00.

2 tykkäystä

Onko ruoka tulossa kohta? Tässä alkaa tulla nälkä, kun pelkästään nestetankkauksesta huolehtii. Saunaankin pitäisi päästä.

1 tykkäys

Mä otin muutaman roiskeläpän mukaan. Voin antaa yhden sulle. Onko se sauna nyt lämmin vai ei? Kiuasmakkarakaan ei olisi huono vaihtoehto. Jos siis jollain on makkaraa mukana. Tai no, mitä me ruuasta puhutaan, kunhan on juotavaa. Hehe, noh…

Lisää alkoholia.

1 tykkäys

Miltä juoma maistaa, juoma maistaa
Tip-tap tip-tap

++Wrathchild

Muistakaa olla kiltisti, tontut kurkkii.

1 tykkäys

Mistä kukaan tietää, missä sun dildos on? Etsi itse vekottimesi!

1 tykkäys

Moro kaikille! Eilisilta meni osaltani ihan muissa maailmoissa, mutta nyt on olotila sellainen, että kelpaa ihan jutustellakin.

Mitäs mitä, söikö @Armas jo kaiken porkkanalaatikon, vai oliko täällä edes mitään ruokia tarjolla?

1 tykkäys

Porkkanalaatikkoa kului sen verran, että koin itsekin metamorfoosin ja muutuin mainituksi ruokalajiksi. Taidan olla vielä vähän käynyttä, etanolia tuntuu löytyvän!

Kukas tämä joulumielenvälttelijä Tonza on, kun ei kuvakaan ole vaihtunut! Nyt tipe tipe tip tap suatana!

++Tonza

1 tykkäys

En lähde profiilikuvaani muokkaamaan yksien pikkujoulujen takia :man_shrugging:t3:

Mitä mieltä jengi on Portsarista? Kannattaako hänen pudottaa joku vai herättää henkiin?

Itse olen sata kertaa enemmän sitä mieltä, että portsarin kannattaa herättää joku jo tippunut hyvis peliin. Saadaan yksi varma hyvis takaisin peliin, johon pahikset joutuisivat turhaamaan yhden yötiputuksen.

En kauheasti näe tiputtamisella hyötyä. Ehkä jos joku olisi satavarma paha niin sitten. (Toki siinäkin vaiheessa olisin sitä mieltä, että otetaan varma hyvis mukaan ja hoidetaan pahis sinä pelipäivänä äänestämällä ulos)

1 tykkäys

Minkälainen päivä sulla on huomenna?! Normipäivä…

Äänestystilanne:

3 Ode (Wrathchild, Varilasit, Jopeti)
2 Tonza (Ilves1931, Armas)
1 Jopeti (Tonza)
1 Wrathchild (Casperi)

Lähdössä Ode 3:lla äänellä.

Päivä päättyy keskiviikkona klo 20.00.

1 tykkäys

Hyvinkin paljon samaa mieltä tästä sinun kanssasi. Sääntöjä tässä lueskelin (kuulemma hyvä juttu):

Ymmärrän tuon niin, että ennen Portsarin valintaa on äänestyksiä ja iltapudotuksia ollut kolme. Pahimmassa tapauksessa 9-3-tilanne on muuttunut 3-3-tilanteeksi, ja peli on ohi, eli vähintään yksi pahis olisi pitänyt tuossa vaiheessa saada pudotettua illalla. Peli olisi tuolloin 4-2 neljännen päivän aamuna, ja henkiinherätys tapahtuu. Toki konjakkipullo on voinut tässä kohtaa tehdä tepposet muillekin kuin minulle.

Portsarilla ei tule kolmannen päivän aikana olemaan ns. parempaa ideaa pahiksesta, vaan samalla datalla kuin me kaikki muutkin. Täten vahvin epäily pahiksisuudesta kannattanee kollektiivisesti säästää iltaäänestykseen, ja Portsarin henkiinherätellä. Paitsi jos tietysti kyseisessä hommassa on joku itsepäinen p…nen. Onneksi meillä ei ole tässä porukassa sellaisia.

Toimarin tehtävät mietityttävät. Pitäisiköhän meidän tehdä kaikkea älytöntä suojellaksemme häntä?

Menenpä tästä takaisin paljuun, siellä on sopivasti 40,3 astetta Celsius-asteikolla ja ympärillä on kolme jääkaapillista käden ulottuvilla. Tämä ei siis ole älytöntä, vaan kovin järkevää.

1 tykkäys

Eiköhän se ole ihan no brainer palauttaa hyvis. Pitää vaan sit ymmärtää, että sekään ei tiedä sen enempää kuin muutkaan. Backstagellakin ollaan usein aika kujalla.

Mietin vaan Jopetin motiivia nostaa tää esille… Hyvispisteiden hakua?

-Ode
++Jopeti

3 tykkäystä

Ei, mutta on varmaa, ettei hän ole sitten kusettava pahis. Eli huomattavasti luotettavampi kuin kukaan meistä muista.

1 tykkäys

Meikä on ainakin niin mulq, että äänestän omillani, enkä kiitollisuuden velassa muiden mukana… :man_shrugging:

1 tykkäys

Siis varma hyvis tottakai! Mutta että aiemmissa peleissä nähtyä “päätä sää ku oot varma hyvis” ei ole takuuvarma menestysresepti.

Toimi kuitenkin edellisessä pelissä?

Vai pelottaako sinua sellainen Varma Hyvis? Taidat olla niitä … ääni hävisi pään upotessa lämpimään veteen [Ei mikään ihan välkky tyyppi tuo Petri :person_facepalming:]

Niin teki, sillä nostinkin sen esiin että ei ole takuuvarma menestysresepti.

Ei, vaan on varsin hyödyllinen elementti. Mutta edellä mainitusta syystä ei ole muutoin erikoinen, kuin että en äänestäisi. Olen myös itse itselleni varma hyvis, miksi kokisin että toisella on parempi aavistus kuin itsellä?