Onko lisää sitä valesaippuaa?
Minulla on jotensakin hauska fiilis, kun olemme täällä myrkkykäärmeiden luvatussa kolkassa, enkä ole vielä jaksanut edes ohjekirjasta (pelisääntöjä ja rooleja) lukea kunnolla läpi ![]()
Kappas @Wrathchild onkin mukana reissussa!
Kumpaan suuntaan vesipyörteet lähtevät tällä pallonpuoliskolla?
Mikä onni että matkaan sattui mukaan myös tutkija, professori ja krokotiilimies, ei siis olla tavallisten talliaisten varassa. Nyt on hyvät mahkut selviytyä ![]()
Sanoin, miltä minusta tuntuu tähän mennessä. Mutta moni on tosiaan vielä ollut unten mailla. En äänestä ennen kuin kaikki ovat sanoneet edes jotain. Teen jonkinlaisen oman pisteytykseni muiden pelaajien viesteistä, lasken keskiarvot, ja päättelen siitä jotain.
Totta! Lisäksi täällä asustelee kuulemma paikallisiakin. Onko porukassa ketään sellaista, joka on käynyt kättänsä maalaamassa luolain seiniin esi-isiensä tapaan?
OK, mä tässä nestevajauksesta kärsivänä omin kysymyksen itselleni. Ei se mitään.
Tarkkana on oltava, kyllä heidät pitäisi tunnistaa, eivät he ole omaksuneet kaikkia tapojamme ![]()
Mulla onkin sun kanssa kana kynimättä! Viime pelissä pakotit mun toimimaan luonnon vastaisesti. Ei ole unohtunut…
Sinähän pelasit tavallista paremmin viimeksi. ![]()
Onko Yariksessasi ratti vasemmalla vai oikealla?
Jaaha, äkkilähdöllä tuli lähdettyä reisuun, kun huomenna alkaa kesäloma. Ja heti ollaan jumissa jossain Australian perämettillä, josta en muutenkaan tiedä mitään muuta kuin Sydneyn, oopperatalon ja Bondin hiekkarannan, eikä yhtäkään näistä juuri nyt osu silmään. Aika kuivaa seutua tuntuu olevan, jostain varmaan pitäisi koittaa löytää lähde tai muu vesisuoni, kun jostain syystä epäilen ettei täältä mitään mukuloiden mehukioskiakaan löydy. Sattuiko kenellekään edes taskumattia mukaan?
Onko mutu, vai empiirinen tutkimus? Tässä vaiheessa kenestäkään ei voi sanoa mitään. Paitsi tietysti itsestään.
Kyllä mä oon ainakin vetänyt jo ainakin 5 johtopäätöstä!! ![]()
Sulla on elämänarvot kohdillaan, arvostan! Mites Midnight Oil, meneekö ilman hyppyjä?
Jos konkareissa on pahiksia, niin pyrkivät olemaan kovasti äänessä. Tulokaspahikset päätyvät olemaan hiljaa, ainakin alussa.
Ei se ensimmäisenä päivänä voi paljon muuta kummempi olla. Mutta jotain pitää kokeilla.
Kokeista tuli mieleeni, että kuristaja käärme paisti (älypuhelin ei anna kirjoittaa yhdyssanoja yhteen) on nyt valmista ja tosi mureaa.
Mutua. Siirryn läppärillä. Prkl
Asenteenne on pantu merkille, arvon Nuti! Iltanuotiolla olet vaarassa jäädä ilman jälkiruokaa. Ensimmäinen ja viimeinen varoitus!