Yhteisöpeli XXXIII - Lohko Namib - peliketju

@Helbendeerus eikö cliffy ollu vaihtoehto :face_with_raised_eyebrow:

Alkaa pikku hiljaa tunnistamaan jo joidenkin tyylejä eri rooleissa. Tai ainakin luulen niin. :sweat_smile:

1 tykkäys

No ite en varmaan erota pelityyli muutosta, koska pyrin pelaamaan aina samalla tavalla.
Sillon kun ehdin niin pelaan ihan kunnolla ja toisinaan sivummalla kun ei oo aikaa :man_shrugging:t3:

2 tykkäystä

Ei noiden viestien perusteella tullut mitään pahis fiilistä. Voi olla et on vaan kiireinen, eikä ole ehtinyt keskittyä peliin.

1 tykkäys

-helbendeerus
++cliffybyro

Maanantain työpäivä kuulostaa jo hyvältä tämän rinnalla :rofl: mielummin ottaisin myös viikon aavikolla…

Tässä vaiheessa peliä katsoisin Cliffy-kortin. Myöhemmin se olisi paljon vaikeampaa.

Niin. Jälkeen päin sitä olis vaikea saada pihalle, kun sillä alkaa olemaan dataa laskelmiinsa. Nyt on pahisten mahdollisuus pelata helpoiten pihalle. Eli pidän ääneni sinulla.

2 tykkäystä

Helbendeerus ei kyllä tunnu pahikselta

Tai siis, tämä reflektio tuntuu hyvismäiseltä

1 tykkäys

Enemmänkin toi oli aika vahva reaktio siihen, että nimesit hänet yhtenä mahdollisena äänestettävänä postauksessa, joka ei sanomasi mukaan edes ollut niin valava loppujen lopuksi. Vaikka sen olisi vakavaksi tulkinnut, niin silti vain 1/4 mahis häneen.

Jaa sää tykkäät kehuista, ja se tekee hyvismäisen? Mulle olet vielä uusi ja tuntematon, mut mielenkiintoista että reagoit tuollaiseen.

1 tykkäys

Se että Helbendeeruksen tunnetila ja suhtautuminen muhun muuttuu tuolla tavalla johtuu todennäköisemmin siitä, että hän on hyvis kuin siitä, että hän olisi pahis.

Mä luulen et pahiksena olisit paremmin hahmottanut tän mun pointin suhtautumisesta muhun, ja et paranoidina hyviksenä ennemminkin vedät tuon näkökannan.

Vai sellasta keittiö psykologiaa, tai sitten olet apuri ja suojelet Helbeä kun sattui antamaan sulle vihreää valoa.

Sekin yksi mahdollinen teoria.

1 tykkäys

Se on just jetsulleen ollut näin. Yritän huomenna parhaani mukaan ehtiä lukemaan ketjun läpi ja osallistumaan peliin, riittävän hyvissä ajoin ennen klo 20:ta. Pahoitteluni tästä. Tänään yritän mennä aikaisin nukkumaan, ja siksi en nyt lähde vielä kahlaamaan viestejä.

3 tykkäystä

Mutta eihän Helbe enää tuossa ollut sellaisessa asemassa, missä minun olisi häntä pitänyt suojella?

Eikä myös päivä ole päättymässä vielä. Mut ajatukseni liittyikin siihen, että apuri tietää toisen pahiksen, ja voi vinkata tälle olemassa olostaan.

Siksi pisti asia silmään, ja meni korvan taakse. Harvoin tässä kohtaa peliä vielä ansaitaan kenenkään luottamusta.

Mut nyt tyyny ansaitsee mun luottamuksen. Öitä.

1 tykkäys

Äänestystilanne

4 CliffyByro (tp2, Wrathchild, Ultraviolet, Tonza)
2 Helbendeerus (Nuti, Jopeti)
1 tp2 (Helbendeerus)

Lähdössä CliffyByro, päivä päättyy huomenna (virallisesti tänään) eli maanantaina klo 20.

1 tykkäys

Ilmeisesti pahiksilla pullat hyvin uunissa, kun voivat olla hiljaa ja pyöritellä vaan karvaisia peukaloitaan. :thinking:

1 tykkäys

En paljon ehdi pelaamaan tänään, viimeisen tunnin varmaankin olen mukana.

-Helbendeerus
++tp2

Perusteluna, että tp2 epäilyttää enemmän.

1 tykkäys

Itse ruokiksella nyt, ja tosiaan melko hiljaista. Kunhan pakka ei nyt ihan täysin leviä, et jäisi edes jotain jälkeä mistä jatkaa spekulointia.

Nythän pahiksia on täällä 1,5 kpl joten ei tässä kovin kummallisia tapahtumia varmaan tulla näkemään. Oli sit menossa oikein tai väärin.

Pahis ei tiedä apuriaan, joten ei voi auttaa häntä.

1 tykkäys