Hmm.
Tonzan ja Wrathin välillä Tonza olisi pahis ja Wrath apuri.
Helbellä on ääni Wrathilla, joten Helben ollessa apuri pääpahis on Tonza.
++Tonza
Hmm.
Tonzan ja Wrathin välillä Tonza olisi pahis ja Wrath apuri.
Helbellä on ääni Wrathilla, joten Helben ollessa apuri pääpahis on Tonza.
++Tonza
Voi voi, hyviksiä viedään ny kun kuoriämpäriä jos meikäläiseen päädytte ![]()
Miksi Wrath ei voisi olla pahis?
Kyllä hän voi olla, mutta sinun ja Wrathin toiminta saa hänet näyttämään enempi apurilta
Eli teikäläinen on pahis ![]()
Mjäy :3
Mun pitäisi tässä vaiheessa olla selkein hyvis meistä epäselvistä. Cliffy oli täysin oikeassa siitä miten pelaisin, ja sen osoittaminen oli se syy sille miksi Cliffyä en äänestänyt.
Niin se että Cliffy ei pitäny sua pahiksena tekee susta nyt hyviksen. Se että tp2 piti mua hyviksenä tekee musta samalla pahiksen ![]()
Cliffy esitti hyvät perusteet pitää mua hyviksenä. Olet pahis ja Wrath/Helbe on apurisi. Focus oli sinussa ja Tp2:ssa, mutta TP2 kuoltua sinä ikään kuin unohduit. Pääsit varmaan kommunikoimaan apurisi kanssa ja iskitte eri suuntiin.
Joo meikäläinen on varmaan se helpoin unohdettava näissä peleissä ![]()
Miks olisin eilen tarjonnu cliffylle että äänestetään jotain muuta jos olisin pahis ?
Koska sitten Cliffy putoaisi tänään Mjäy :3
Mutta eihän tämä voi pitää paikkaansa. ![]()
En pääse nyt ihan kiinni tähän ajatukseen ![]()
Ehh, pitäisi jäsennellä ajatus huolellisemmin eikä laittaa mobiiliviestejä töistä. Jäsentelen tarkemmin kun palaan kotiin koneen ääreen.
Ei kannata enempää selitellä jäit jo kiinni ![]()
Tän voin kyllä vielä korjata ennen lähtöä:
Tonza-Wrath relaatiossa se että Wrath pelasti minut saa hänet näyttämään apurilta, joka toivoi että olen helppo pudotus myöhemmälle kierrokselle.
Sinun suhteen olit eilen ainut meidän lohkosta, joka äänesti Cliffyä Tonzan sijaan, mikä näyttää siltä että olet apuri Tonzalle. Se, että tänään äänestät Wrathia Tonzan yli myös kielii tästä.
Wrath voi olla pääpahis, mutta pidän sitä pienempänä mahiksena kuin sitä, että se olisi Tonza. Mä myös luotan Cliffyn päätelmiin, hän on aiemmissa peleissä osoittanut terävyytensä.
Onko Wrath sun mielestä todennäköisempi pääpahis kuin apuri?
Tää näyttää enemmänkin siltä, että apuri Wrath pelasti pahiksen.
Mutta miksi apuri Wrath olisi edes epäillyt ja äänestänyt minua jos olen pahis?
Wrath epäili minua ensimmäisestä päivästä lähtien ja äänesti myös
Kuten sanoin, niin voin äänestää ihan vahvistettujen hyvisten mukaisesti. Äänelläni vain tasoitin äänet.