Yhteisöpeli XXXV: The Good, The Bad And The Ugly - Peliketju

Mitä meinaat sitten, kun Petri viimein löytyy?

3 tykkäystä

Clint piti sinua epäilyttävänä.

Eipäs pitänyt.
Mutta siis: miten minä liityn Petriin?

1 tykkäys

++Armas

Te äänestitte minua eilen, ja minun äänestäjäni ovat yllättävän usein pahiksia. :slight_smile:

Kas tässä, @Armas

2 tykkäystä

Tökkimistä? Muu perustelu äänelle?

Äänillä on monta funktiota.

Eipä tuossa mitään. Esitän huomioitani sitä mukaa kuin niitä tulee mieleen.

Menetkö päättelyissäsi kokonaan Ultran taakse? Ja vielä tärkeämmin: mitä mieltä olet Tonzasta?

Nuti on nyt ärhäkkänä, vähän liiankin ärhäkkänä?

3 tykkäystä

Kirjoitin yhden pitemmän viestin (296), josta löytyy vähän epäilyn aihetta sinua kohtaan. Tasapelitilanteessa pahikset saavat tietää, mihin sheriffin 1.5 ääntä menivät.

Eli vielä nyt varmistuksena kun olen vähän hidas ja sheriffikin jo pudonnut. Eli olisi valinnut ensimmäisenä yönä pelaajan, jonka toisen päivän ääntä ei oteta huomioon? Ajattelin tämän siis ihan väärin.

1 tykkäys

Toki. Se on ihan fine, kyllä minua saa epäillä. Mutta tosiaan: mites Tonzan iltatouhut? Näyttäytyivätkö puhtoisina puuhina vai värähtääkö varasviisari?

1 tykkäys

Selvittelen sitä.

Lieventävä asianhaara tuohon tasapelillä sheriffin rajaamiseen on se, että pahiksilla voi vaarantua näkijän kyky, joka ei ole niin erityisen hyvä, kuten aiemmin totesin. Tosin viime yönä taisi käydä TUCOlla munkki ja sai UV:n tarkan roolin.

Se vain näyttää siltä, kun muut ovat olleet niin hiljaisia. :slight_smile: Nyt pidän vähän taukoa tästä.

Näin vastasin UV:lle, jos et jaksanut kahlata ketjua läpi.

Loppuvaiheessa oikein kukaan kärki kolmikosta ei tuntunut pahismaisilta, joten vedin vain ääneni pois varmuuden vuoksi.

1 tykkäys

Mitäs varmistit sillä ettet äänestäny ?
:thinking:

Kuten sanoin, niin se äänestämättä jättäminen oli toissijainen asia, kun ensisijaisesti halusin varmistaa ettei uv joudu tiputuksen uhkaan.

Jos Tonza on paha, erittäin todennäköisesti Armas ja 000 ei ole pahoja, koska he eilisen lopussa saattoivat Tonzan putoamisvaaraan.

@Tonza saanko kysyä miksi äänestit eilen Ultravioletia?
++Tonza

2 tykkäystä

Sinänsä tuo sheriffin paljastuminen oli pieni riski, koska kyllähän hän itse olisi osannut varoa, miten äänensä asettaa

Minusta hän vähän ehkä hätääntyi, kun nousi tasoihin kahden muun kanssa. Mitään pelastusliikkeitä ei muiden (oletettavasti pahisten) toimesta tietenkään nähty, koska sellainen paljastaa liikaa, mutta hän itse saattoi tehdä juurikin niin perusteenaan klassinen aina eli ei koskaan toimiva “suojelin omaa persettäni”.

2 tykkäystä

Aika moni maalailee Tonzasta pahista. Ultraviolet ainakin nosti esiin Armas ja Tilhi.

++Armas

1 tykkäys