Takerrun varmaan vähän väärään asiaan tässä, mutta mielestäni oon kirjotellut pelistä kohtalaisen paljon. Hiukan pitää aina hassutella, mutta vähän tuntuu, että nappasit meikäläisen mukaan tähän lähinnä siksi, että jotain epämääräistä epäilyä oli jo tullut – en toki sinua siitä syytä, sellainen on ihmismieli.
Uv oli siinä vaiheessa toisiksi isoin pino. Tapparapojilla yksi ääni enemmän. Ja hänen rooliaan minä en ainakaan vielä tiedä.
Oon aika tottunu tähän ainaiseen vääntämiseen ![]()
Mukavaa puuhaa kun vaan on aikaa ![]()
Mutta puolissa näissä ”epäilyissä” oo mitään järkee ![]()
Löysit väärän syy-seuraussuhteen. Kiinnostuin kyllä tekemisistäsi, mutta tuo ilta pomppi vähän teikäläisen kannalta hassusti. Lisäksi olin aistivinani vähän jotain varovaista puolustelua Nutin suunnalta sinulle – ensin väisti kysymyksen sinusta ja sitten lopulta vain totesi, että ei oikein herätä mitään mielipidettä.
Itseasiassa osasin odottaa sitä että äänet lähtee kääntyyn mulle.
Nutista en tiedä sen enempää kun kenestäkään muustakaan tässä pelissä
Nyt pitää mennä maate, mutta untani varjostavat Tonza, Petri, Nuti… ja ihan varmuuden vuoksi Tapparapojat55. Kyllä näistä joku kelmi on!
Voihan se olla että Nuti on pahis ![]()
Eikai noin kokenu pelaaja ”jäädy” tollasessa tilanteessa ?
Jokaisessa pelissä jossa oon ollu pahis oon kieltäny puolustelun peliketjussa ![]()
Olisko vaan joku “miau” ja söpö kissankuva niin pääsee epäilyistä ![]()
Tosiaan niin TP55 pääsi vallan unohtumaan. Edelleen ainoat pelin viestit nuo ensimmäisen päivän viestit joita oli kokonaista kolme, joista kaksi peliin liittyviä ja niissä kahdessa yhteensä kaksi sanaa. Edelleen samaa mieltä ettei tuo ainakaan peliä edistä etenkään jos vielä sattuisi olemaan pahisleirissä. Onko tää jokin pursiseura?
Ehkä osin toistenkin havaintojen perusteella minkä tueksi hakenut omiakin havaintoja. Esimerkiksi jo menetetty UV (jos en ulkomuistista höpöjä puhu) taisi vähän samantapaista kirjoitella ensimmäisenä päivänä. Mutta se ei ole syy ohittaa havaintojaan jos joku muukin saman on laittanut merkille
Kuka vaan piti läydä, mutta kumpikaan ei lähtenyt äänestään 000.
Lisäksi Tonza välttelee tähän vastaamista:
Eli Ode sanojensa mukaan testasi, että kuka lähtisi perässä äänestämään suht varmana hyviksenä pitäämäänsä Ultraviolet:a. Tonza lähti. Kysymys kuuluu siis, miksi Tonza halusit äänestää Ultraviolet?
Nyt alkaa olla sen verran hyvä pöhinä, että jompikumpi näistä selittelee puutaheinää ja on pahis.
En nyt tarkista mihin kellonaikaan ja minä päivänä äänestin. Mutta tais olla eka varsinainen viesti koko pelissä.
Lähinnä heitin äänen johonkin ![]()
Tutkan alla vetää tällä hetkellä meikäläisen osalta Casperi, Tilhi, Louskutin, Ode, 000 ja Helbe. Näistä joku on paha, sano. Tutkan alla pahuus heilimöi.
Jopetikin kyllä. Kuulin yöllä sammakoiden kurnutusta. Ääni kuin syvältä Helvetistä, peitti ajatukset ja unen.
Okei. Miks mun pitäis kuvitella, että oot hyvis?
Sulta ei saa perusteltuja vastauksia mihinkään kysymyksiin/epäilyksiin.
@Nuti mikä fiilis nyt kun Petrikin on näyttäytynyt?
Syyttömyyden todistaminen on tietty hankalaa ja ylipäätään oikeusperiaatteen vastaista.
Tonza oli oleellisena osana ensimmäisen illan hyvispudotusta, mikä on vähän kuitenkin aihetodiste. Minä en näe silti syytä olla äänestämättä Tonzaa, ellen sitten juurikin Nutiin tai johonkuhun tuosta edellisestä listastani käännä.
Vois kuvitella, että.pahikset oli yön jälkeen into piukassa. Ensimmäisten kirjoittajien joukko: Nuti, Tonza, louskutin, Helbendeerus ja Armas.
000 ei saanut kannatusta vaikka Armaksen listaltakin löytyi.
-000
++louskutin
Mietin ihan samaa kysymystä teikäläisen kohdalla ![]()
Nopanheitto aihetodisteena kuulostaa aika vahvalta ![]()
Minusta olisi ollut tyylikästä vain taipua kohtaloonsa ja hävitä. ![]()
Vitsi vitsi. Teikäläisellä on hyvä peruste illan äänelle: suojelit itseäsi, kuten jokaisen kunnon pelaajan kuuluukin. Ongelma on lähinnä siinä, että se on perusteluna niin helppo, että pitäisi kyetä näkemään sen taa – mitä siellä nyt sitten onkaan.
Heh heh! Ikinä et vastannut mun kysymykseen juuri tuossa viestissä ja nyt nostat tuon esiin. ![]()