Yhteisöpeli XXXV: The Good, The Bad And The Ugly - Peliketju

Jaahas tässä vähän joutanut taas selaamaan ketjua. Eilinen ja yö meni kyllä aikalailla niin huonosti kuin mennä voi. Etenkin suojelijan menetys on paha, kun olisi ollut hyvin vahva hahmo varsinkin ensimmäisinä öinä.

Tässä ketjua selaillessa silmiin osunut oikeastaan useampiakin sellainen joka ei oikein pelistä tunnu kirjoittelevan tai keskittyy lähinnä muuhun hassutteluun. Armas ja Petri nyt päällimmäisenä

Toisena huomiona Ode. Ensimmäisenä päivänä ei tainnut montaa pelaajaa olla kenellä hänen ääni ei päivän aikana käynyt. Tämän päivänkin aikana ehtinyt jo äänensä kanssa pelaamaan. Etenkin tuo eilisen ilta aiheutti epäilyksiä, kun UV aloitti äänestämällä jotain niin Ode seurasi lähes välittömästi perässä.

Tonzan eilisillan äänenvaihto tietysti epäilyttävä mutta ostan kyllä ainakin jossain määrin tuon itsesuojelun. Tottahan siinä olisi meistä itse kukin jollain tavalla koittanut itseään pelastaa.

Siinä ny ainakin päällimäiset mitä tuli mieleen

3 tykkäystä

Aika nopeasti vaihdoit äänesi pelaajalta, joka ei edistä pahisjahtia ollenkaan. Oliko se ääni alunperinkin vain kulissi?

Kuulostaa 3. osapuolen pelaamiselta. Muuten vaikuttanut mielestäni hyvikseltä.

1 tykkäys

Ihan hyviä huomioita, kokeillaan nyt painostaa sitten
++Petri

Tämä johtui pitkälti siitä, että sain tuon etsintäkuulutuksen. Kun nyt kerrankin oli kaksi ääntä, niin ajattelin hakea vähän reaktioita ja katsoa lähteekö joku seuraamaan johonkin suuntaan.

-Armas

++Ode

Tökitääs tähän suuntaan. Sun tuplaäänellä näytti vain siltä että peesasit muita äänestyksessä.

Itse pitäisin enemmän Armaksen tai Petriän peliä kolmannen osapuolen pelinä. Toisaalta taas Nutin huutelut Petrin perään, jos ymmärrän mitä mitä Nuti tarkoittaa.

Mutta lähdit kuitenkin itse seuraamaan päivän lopussa kun UV ilmaantui paikalle.

2 tykkäystä

Tästä nyt päällimmäisenä jäi mieleen Tonzan ääni, joka antoi äänensä Ultravioletille esimerkiksi Tapparapoikien sijaan. Lisäksi päivän lopussa Nuti ja Louskutin lähtivät Jopetiin mukaan, mutta ei Tonzaan🤔

2 tykkäystä

No hänestä oli vahva hyvisfiilis, sekä sen perushyvis-ehdotuksen takia, että loppupäivän kommenttien myötä.

3 tykkäystä

Eli pidätkö mua nyt epäilyttävänä sen takia että voitin kaksin taistelun kun tapparanation ampu itteensä siinä sählätessään, sen pyssynsä kanssa😂
Tapparapojat on mahdollinen pahis kuten olen mielestäni ylempänä arvuutellu :man_shrugging:t3:

Ja muutenkin hän äänesti pelaajia joita itsekin epäilin siinä vaiheessa

Hmm yleensä vähän unohtuu seuraavana pelipäivänä nuo tiukoissa äänestyksissä selvinneet pelaajat. Välillä vetävät pelin loppuun asti ilman sen kummempia epäilyksiä ja paljastuvat lopulta pahikseksi. Ei kauheasti ole tainnut Tonzallekaan nyt sataa ääniä. Ettei vain tehtäisi samaa virhettä. Lisäksi Tonzan “pelastin oman perseeni” perustelu on kaikessa totuudessaankin vähän kehno hänen kannalta.

Tämäkin hyvä havainto.

2 tykkäystä

Täytyy ottaa joku ”mjäy” korvike niin vaikutan hyvikseltä :thinking:

Totta. Ollut toistaiseksi tämän päivän hilaa. @Tapparapojat55 mitkä ajatuksesi ovat tällä hetkellä pelistä? Ketä epäilet ja onko kehenkään vielä luottoa syntynyt?

1 tykkäys

Niin siis ollut hiljaa tämän pelipäivän.

Pidän sinua epäilyttävänä, koska mielestäni pahiksen olisi ollut helppo laittaa äänensä UV:lle tilanteessa, jossa sinä laitoit. Varsinkin jos Tapparapojat sattuisi olemaan pahis.

1 tykkäys

Oisko joku “vuhvuh”? Ei kyllä kuulosta saatika näytä kirjoitettuna läheskään yhtä mukavalta.

2 tykkäystä

Tässä pelissä ei voi luottaa kun itseensä :man_shrugging:t3:
Jokainen vuorollaan tulee kertoon kuinka oon epäilyttävä :sweat_smile:
Olin ekat kolme päivää pois koko pelistä se oli epäilyttävää.
Oman perseen pelastus epäilyttävää.
Eli ihan normisettiä.
Vaikka tässä nyt vähän häpeninkiä on olikin niin pysyn siinä aiemmassa kolmikossa.
Sen verran ahnaasti Armas hyökkäs kun casperille äänen laitoin :thinking:

1 tykkäys

Eikö se olis pahiksena kannattanu vaan nakata tonne vähän isompaan pinoon ?

Joo tämä on kyllä ihan ykkös prinsiippejä sanois Tami. Ihan sama mitä sanoo, niin käännetään epäilyttäväksi😀