Ainakaan hyviksillä tuossa ei enää isoa riskiä ole ![]()
Ainakaan pahikset ei pysty varautuun tilanteeseen normaalilla tavalla
No pakko kai se on jota kuta äänestää kun on kerran peliin mukaan lähtenyt. Ja älkää kysykö, mitään järkeviä perusteluja ei ole ![]()
++Ode
Mä kaikkein mieluiten äänestäisin joukosta Helbendeerus, 000, louskutin.
Vaihtoehtoisesti Mustis, Tilhi, Petri, Armas, Nuti, Tapparapojat55 ja Tonza.
Mutta nyt pitäisi saada johonkin suuntaan ääniä kasaan, jos meinataan saada jotain aikaan.
Itse äänestäisin tällä hetkellä ehkä mieluiten Jopetia, Nutia, Petriä tai Tonzaa. Helbe, louskutin, TP55 seuraavina listalla, mutta aika arvailua tämä vieläkin on. Lähden mukaan, jos jostain on hyvät perustelut, omat epäilyt ei kovin vahvoja.
Kokeillaan tätä tähän väliin.
-Nuti
++louskutin
Äänestystilanne
![]()
3 louskutin (Casperi, Ode, 000)
2 Petri (Jopeti, Nuti)
2 Ode (Helbendeerus, Tilhi)
1 Tonza (Armas)
1 Casperi (Tonza)
1 Jopeti (louskutin)
Päivä päättyy huomenna klo 20:00.
@Petri @Tapparapojat55 @Mustis ääntä kekoon.
Siinähän ehti tuleen hyvät perustelut välissä ![]()
En sanonut, että en voi äänestää, jos ei tule hyviä perusteluja… ![]()
Sanoit lähteväs mukaan jos jostain on hyvät perustelut ![]()
Miten onnistut aina ymmärtämään väärin, vaikka se lukisi ihan selkeästi? Jos joku kertoo jonkun pelaajan äänestämisestä hyvät perustelut, voin äänestää perässä. Ei se tarkoita, että en äänestä ketään, jos näin ei tapahdu…
Olihan sulla ääni jo annettuna.
mutta vaihdoit eli ”lähdit mukaan” koska ilmeisesti sait hyvät perustelut ![]()
Mitä mä en nyt ymmärrä ?
En saanut hyviä perusteluja, mutta miksi ihmeessä en voisi vaihtaa ääntäni ilman niitäkin? Laitoin lisää painetta louskulle. En nyt oikein ymmärrä mikä tässä ei käy järkeen.
Eli: vaikka teen jotain, jos joku asia tapahtuu, ei poissulje sitä, että teen sen vaikka tämä asia ei tapahtuisi. ![]()
Eli kirjoitat yhtä ja teet toista ![]()
Jotenkin arvasin, että vastaat näin, kun et taaskaan ymmärrä.
Äänestän perässä, jos saan hyvät perustelut. Voin vaihtaa ääntäni silti myös muista syistä.
Äänestän ennemmin Casperia kun 000, paitsi jos keksin tai joku muu keksii hyvän perustelun ![]()
-casperi
++000
![]()
Ei ilmeisesti vieläkään mene ymmärrykseen. Nyt on kyllä ongelma siellä päässä, kun joka pelissä alat väittelemään jostain samankaltaisesta.
Jos A, niin B ei tarkoita sitä, että B ei voisi tapahtua ilman, että tapahtuu A.
Ei ole tullut hyviä perusteluja jonkun äänestämisestä, niin silloin voin äänestää ketä haluan. Jos taas tulisi hyvät perustelut, äänestäisin perässä. Yritä edes ymmärtää, jos luulet vieläkin, että tein eri tavalla kuin sanoin…
Yritä edes ymmärtää,
Yritän ymmärtää ![]()
Tossa ei kyllä kukaan ehdi mitään kirjottaa kun viesteillä oli hädin tuskin minuuttia väliä ![]()
Enkö ole jo monta kertaa sanonut, että mitään hyviä perusteluja ei tullut. Vaihdoin silti ääntäni, koska se äänenvaihto ei vaadi muiden hyviä perusteluja. Jos niitä tulee, niin sitten olen mukana.