Olisin voinut tehdä sen toisinkin päin, eli olisin vaihtanut ääneni ensin. Onko se sitten loogisempaa? Itse en näe mitään eroa. En nyt jaksaisi kuitenkaan väitellä tästä enempää, olen sanonut samat asiat niin monta kertaa. Ei olisi pitänyt, mutta alkaa turhauttaa kun suunnilleen joka pelissä väität, että joku tekee eri tavalla kuin sanoo, kun et itse ymmärrä. Ymmärrän, jos luetun ymmärtämisen taso ei sitten ole riittävä, mutta älä sitten ala väittämään, että muut tekevät eri tavalla.
Vaihdettuaan muutaman sanasen T.P.:n kanssa mustahuppuinen mies astuu esiin nurkasta ja tekee sen mitä on tehnyt lukemattomia kertoja eläessään, eli kiinnittää ilmoitustauluun tuon niin pelätyn mutta kiinnostavan käärön. “Siinä terveiset Hullun hevosen kuppilasta”, hän ilmoittaa ja poistuu saluunasta. Mitä käärössä tällä kertaa mahtaa lukea? ETSINTÄKUULUTETTU @Armas
Tämän päivän viestejä lukiessa ei paljoa kummemmaksi tullut.
Tonza ja 000 vääntää keskenään, tuskin ainakaan molemmat pahiksia ovat. Ei pahikset keskenään pyrkisi noin pysymään huomion keskipisteenä.
Useampikin pelaaja kadonnut vallan; Helbe, Jopeti, Petri, TP55.
Mieleni tekisi kyllä kääntyä edelleen ensimmäisen päivän valintaani TP55. Onhan hän ennenkin ollut hiljainen, mutta perään huutelemalla on saanut yleensä ilmaantumaan paikalle ja kommentoimaan edes jotain. Kuten varmaan ainakin osa muistaa niin itsekin jossain pelissä pahiksena käytin tuota ihan totaalisen hiljaisuuden taktiikkaa. Siinä joitain minuutteja ennen päivän päätöstä paikalle ja pudottamaan ääni.
Ja kyllä sen taidan ainakin tässä kohtaa tehdä. Saa sitä vielä muutettua jos mieli muuttuu.
Meinasin ensin laittaa että kaikki muistavat, mutta sitten taas tuli mieleen etten kaikkien kanssa ole mielestäni pelannut niin kaikki sitä ei voi muistaa jos eivät ole muuten olleet sivusta seuraajia jo silloin.
Muuten hyvä, mutta minä en ole tällä kertaa pahis. Enkä ole kovin pahasti kateissa, eilen vain kävin Itämeressä ja tänään Pyhäjoessa uimassa. Ruuti kastuu.
Minun tekisi mieli äänestää Nutia tai Louskutinia. Eli molemmat ovat todennäköisesti siis hyviksiä. Lisäksi pitäisi keretä tutkimaan, miksi se Ultraviolet pudotettiin yöllä. Toki on todennäköistä, että oli ihan satunnainen valinta, mutta koska hän sanoi olevansa tosi kiireinen, niin pidän sitä epätodennäköisenä. Samoin kuin sitä pahisnäkijän osumaa.
Olisi myös hyvä äänestää hiljaisia pois. Minusta ei kannata aloittaa, jos meinaamme voittaa tämän pelin, en kaipaa kuuden jalan syvyyteen vielä.
Vastaus tähän on oltava se, että tuo mjäyttely on niin rasittavaa.
Mutta voisi myös vetää sen johtopäätöksen, että jos pahisnäkijäskenaario ei ole totta, niin Jopeti on hyvis. Todennäköisesti myös Tonza. Liian suuri riski olisi valita sellainen hyvis pudotettavaksi, joka on pahiksia noin selkeästi tökkinyt.
Vaikutti alkuun ihan hyvismäiseltä ja oli yksi harvoista keneen oli vähän luottoa. Siksi vähän peesasinkin häntä, vaikken mielestäni edes mitenkään erityisen paljoa. Yksikin hänen väittämä peesailu liittyi vain siihen, että hän mainitsi Ultravioletin olleen ainoa äänestämätön, vaikka myöskään Mustis ei ollut äänestänyt. Korjasin tuota ja nyt se olikin yhtäkkiä syy äänestää minua. No Ultraviolet oli hyvis, Mustiksesta en tiedä.
Enää en uskalla luottaa pätkääkään ja joku (sinä vai Ode?) nosti hyvin esille sen, että lousku ei lähtenyt Tonzaan, mutta lähti heti minuun 1.pelipäivän lopussa. Tyypillinen “moka” pahikselle.
-Petri ++louskutin
Taisi olla menossa Petrillä hukkaan ja eilen Petriltä saatiin enemmän niin jätetään toistaiseksi hänet rauhaan.