Moro moro vaan! Täällä Mico Pucca taas virittelee tukan kypärän alle ja let’s go. Mulla on yks uusvanha kuvio. Palaan illemmalla!
@Ode okay mate? Miksi et äänestä jo?
Moro moro vaan! Täällä Mico Pucca taas virittelee tukan kypärän alle ja let’s go. Mulla on yks uusvanha kuvio. Palaan illemmalla!
@Ode okay mate? Miksi et äänestä jo?
Tän jälkeen Ilves löi vielä ristiäänen tp2:lle.
Jos Oden kautta asiaa perkaa, ja mikäli hän on hyvis (todennäköisin vaihtoehto), Tapparanation - Tonza akselilta toinen voisi olla pahis, toinen on melko varmasti vielä äänestämättä.
Jos Ode puolestaan on pahis, niin hän ei anna ääntään vielä, koska siellä on pahiskaveri jo äänestämässä (tp2, Tonza tai Ilves1931)
Uskoisin, että pahikset välttelee kontaktia toisiinsa nyt alkuun tässä pelissä.
Tämän luulisi olevan aika todennäköistä, koska on vain kaksi pahista.
Kontaktia toisiinsa on ottanut
Tapparanation ääni Odelle
Tp2 ääni Ilves1931
Tonza ääni Tapparanationille
Varilasit ääni Odelle
Ilves1931 ääni ja vastaus tp2
Armas vastasi tp2
Ode vastasi Tapparanation
Tapparanation vastasi Tonzalle
Tapparanation vastasi Odelle
Tonza vastasi Tapparanation
Tp2 vastasi Armas
Casperi vastasi Ode
Bilbo mainitsi Ilves1931 (mainitsi myös pahisten roolinimet)
Ode maintsi Casperi ja Jopeti
Tapparanation innokkaimpana, ja voisi kyllä väittää varmaksi, ettei ole Tonzan pahiskaveri ainakaan, mutta silti hyvin epäilyttävä.
Muut jotka jäi kokonaan tai lähes taustalle: louskutin, Bilbo, Armas, Jopeti, ehkä myös Varilasit.
No aletaan sitten laittamaan tästä porukkaa pihalle😂
++Louskutin
Ei taka-askelia
++louskutin
Hurraa! 24 viestiä kirjoitettu ja täällä lasketaan ketkä on pitänyt kontaktia toisiinsa.
Ootko eri mieltä? Pointtihan on se, että 2 pahista mukana ja he tuskin on toisiinsa kovasti ottamassa kontaktia. Jos olen oikeassa, niin tuosta voi saada aika monta parivaljakkoa laskettua pois pahisten puolelta.
No lähinnä se, että osa ei ole kirjoittanut mitään ja osa yhden viestin, niin en nyt vielä ainakaan itse osaa miettiä, että ketkä ”välttelevät” toisiaan.
Jos tuollaisen listan tekisi parin sadan viestin jälkeen, niin joo, siitä varmaan saisikin jotain irti. Toki nythän kun se on jo tehty, niin pahikset varmaankin ottavat kontaktia toisiinsa, etteivät tuollaisesta jäisi kiinni.
Ja taas toisinpäin, kyllä pahikset on muistaakseni joskus alussa toisiaan äänestäneet ja maininneet, että jää niitä ”olet epäilyttävä” -merkkejä.
Mutta katsotaan, kai tuosta jotain voi irrotakkin.
Äänestystilanne:
2 louskutin (Ode, Casperi)
2 Ode (Tapparanation, Varilasit)
1 tp2 (Ilves1931)
1 Tapparanation (Tonza)
1 Ilves1931 (tp2)
Pelipäivä päättyy lauantaina kello 21.00.
-tapparanation
++louskutin
Sieltä pahis iski äänen kasaan
Peesiääni pahiksen ääni
Olis pitäny muistaa nää omat maneerit
Noo kattellaan ny hetki
Aina näitä voi laskeskella, mutta tekisi mieleni kysellä, kuinka monta kertaa pahis on tällä tavalla löytynyt – en odota vastausta, en usko kenenkään pitävän kirjaa.
Onhan näitäkin joskus rekisteröity. Olen aika vahvasti sitä mieltä, että näissä peleissä tilastot valehtelevat paljon: sen ohella mitä tekee on yhtä oleellista, milloin sen tekee.
Noni, morjesta vaan kaikille. Meikäläisellä käynnissä nyt varmaan kahdeksas kausi tässä Tuppuru HC:n riveissä. Uusille kuitenkin, niin nimi on Jope Tikkamasala. Sentterinä oon vetänyt tähän asti, mutta nyt vasempana pakkina, kun ei olevinaan jalka riitä enää keskikaistalla pelaamiseen. Viime kaudella kuitenkin 1+2 ja jäähyminuutteja 452, eli kyllä se jalka nousi, kun jaksoin boksiin kavuta noin monesti.
Monesta ollaan selvitty niin eiköhän tästäkin! Ja seuraavat viestit sisältääkin sitten asiaa, jahka jotain asiaa löydän.
En oo kyllä nähny sua kopissa. Luulisin, että muistaisin.
Äänestystilanne:
3 louskutin (Ode, Casperi, Tonza)
2 Ode (Tapparanation, Varilasit)
1 tp2 (Ilves1931)
1 Ilves1931 (tp2)
Pelipäivä päättyy lauantaina kello 21.00.
Heitetään nyt vaikka.
++louskutin
Tuosta mahdollisesta voittolaukauskilpailusta sen verran, että tietenkään siinä ei ole temaattista, että te kaikki jääkiekkoilijat olisitte ihan samantasoisia. Annamme kullekin pientä bonusta, riippuen aktiivisuudesta, roolipelaamisesta, ja kuten olemme pähkäilleet, oikeiden avainsanojen käytöstä.
Voittolaukauskilpailu, eli tasatilanteen ratkaiseva pudotuskamppailu tullaan käymään siten, että osallistujat heittävät d20 -noppaa discobotilla, ja tuloksella 10 tai yli tulee maali. Jos osallistuja on saanut vaikkapa +2 bonuksen, niin heittämällä 8 tai paremman saa maalin tehtyä. Kaikille D&D:tä pelanneille kuulostanee tutulta.
Jos tasatilanteessa on useampia pelaajia, niin kaikki osallistuvat kisaan. Jos kierroksella on vain yksi epäonnistuja, hän valitettavasti jatkaa peliään kahvilassa, jossa ei ole tarjolla vegaanis-gluteenitonta hiukopalaa, eikä makkaraa. Omat eväät saa tuoda, mutta pitää syödä salaa.
Jos homma ei selviä yhdellä kierroksella, niin kierroksia pelataan niin monta kuin tarvitaan. Jossei pelaajaa ilmesty paikalle itse heittelemään noppaa, niin pelinjohto heittelee noppaa hänen puolestaan. Pelinjohdon noppa on ollut aiemmin lainassa Ilveksen valmentajilla ja HIFK:n fysioterapeuteilla, joten voi olla, että sillä tulee huonoja tuloksia todennäköisemmin.