Yhteisöpeli XXXVIII - Alfred Pennyworthin katoaminen - Peliketju

No ni nyt on dilemma :face_with_raised_eyebrow:
Kumpi on pahismaisempaa peesiääni vai peesiteoria :thinking:

Mää oon liian iso. En voisi toimia salassa. Olen vähän isompi, kuin serkkuni Big Show.

No niin, piirisyyttäjä on heti pihalla: mitätöikö Mitätöijän kyky myös Huomionhakuisen “päivän kanssaputoamisvoiman”, siis tämän:

Vai kohdistuuko mitätöinti vain yötoimiin?

1 tykkäys

Rosenttimies sääntöjen kimpussa :rofl:

1 tykkäys

Kerrankin luin ajoissa! Tosin johtuen yksinomaan tästä erinomaisesta, kissan kokoisin kirjaimin tehdystä huomautuksesta:

En tosin osaa sanoa, oliko tuo kysytty asia juuri noin jo suunnitteluketjussa vai ei…

1 tykkäys

Päättyykö peli, jos Mitätöijä mitätöi pelinjohtajan? :slight_smile: :thinking:

5 tykkäystä

Ite passasin koko avausviestin totuttuun tapaan :rofl:
Nyt luin sen läpi ja niin no ehkä jossain kohtaa sisäistän tai sitten en :man_shrugging:t3:

1 tykkäys

Ehtiikö @Casperi ja @Jopeti pahiskeskustelusta pelin puolelle ollenkaan?

Mitätöijä nimeää mitätöinnin kohteen vasta päivän päätyttyä, joten mitätöinti koskee vain yötoimia.

2 tykkäystä

Miten saat sijoitettua yhden Alfredin kolmen pahiksen kesken siten, että Afredia ei vahingoiteta millään tavalla,
kukaan pahiksista ei saa saada toista pahista enempää Alfredia ja Alfred on jollain noista kolmesta?

30 viestiä ja @Tonza ei ole kysynyt multa mitään rooliini liittyvää.

Onko mies rikki vai kolahtiko pilkkaa omaan nilkkaan :F

:smiley: piti kirjoittaa

Joku vei mun teorian :man_shrugging:t3:

Lähinnä mietin, josko se mitätöinti olisi kantanut seuraavaan päivään ja iltaan. Mutta tämä vastasi kysymykseen, kiitos!

:gloves: :lipstick:

Moikkelis! Manikyyrissä käyty, nyt vähän huulipunaa, lateksia ja valmiina iltaan.

:eye: :eye:

1 tykkäys

Se merkitsee ainoastaan seuraavan pelipäivän mitätöintiä. Mitätöijä voi siis ostaa pahiksille parin päivän hapen, kun peli alkaa käymään liian tukalaksi.

1 tykkäys

Heti kärkeen haluan ilmoittaa, että minulla on sateenvarjoni mukana. Eli turha yrittää mitään vippaskonsteja. Sitten sellainen ilmoitusluontoinen asia, että jatkot ovat Ice Berg yökerhossa. Tarjoan kaikille ekan kierroksen ja kissanaiselle koko illan, vink vink @Casperi !:wink:

4 tykkäystä

Otitko 8+48/16 minuuttia Casperin tuloon taukoa jostain erityisestä syystä?

Varsinkin, kun asiasta mainittiin.

Aika helpolla luovutit TN:n suhteen. :thinking:

++Tonza

1 tykkäys

No hei vaan, nyt kun minut tähän inhottavaan rakennukseen raahattiin. Ei yhtään kasveja, istutanko muutaman lihansyöjän niin kuin jo äsken tuonne pihalle, häh?

Mitä tulee Alfrediin, pidän enemmän tästä kasvisversiosta:

1 tykkäys