Yhteisöpelii XXXVI – Selviytyjät Tampere

Ensimmäiseen : kyllä. Helbe naulasi mun silmissä Petrin ja tp2 kohtalon. Sua puolusteli mun silmiin liiankin kiihkeästi, en ymmärrä miksi, ellei hänellä ollut roolistasi tietoa.
Toiseen, kyllä. Näin tein, en sitä kiistä. En ollut palstalla ja toisaalta mulla ei ollut äänioikeuttaakaan. Olisin äänestänyt Bilboa. Kun Petri tippui ja osoittautui pahikseksi, alkoi mua naurattamaan sun äänen vaihtosi.

Nutin tipauttamiseen et ottanut mitään kantaa…

No olihan hänellä sen verran tietoa, että tiesi minun olevan hyvis, jota pahisten näköjään kannatti nuoleskella, että luottaisin heihin,

Tässä olikin enemmän kyse siitä, että et kirjoittanut mitä kaikkea heimokeskustelussa tapahtui minun osalta, ainoastaan ne asiat millä minua voisi mustamaalata.

Tuossa sinun viestissä oli niin paljon asiavirheitä etten meinannut edes vastata siihen. Vastaan kuitenkin.

Minä sanoin, että pahoittelut kun nyt tuon näitä heimokeskusteluasioita kaikkien tietoon, mutta tällainen heimokeskustelu on täysin uusi twisti.

Nuti vastasi tuohon, että malttia mukana ja isoin salaliittoteoria minkä hän keksii, on että on joutunut kolmen pahiksen kanssa samaan heimoon.

Minä vastasin, että minä en sellainen ole ja ei varmaan mazzuskaan. Eli maksimissaan sinä (Nuti) ole Helbendeeruksen kanssa ja hymiönaama perään.

Nuti vastasi että no korkeintaan Helbendeerus sitten vain.

TÄMÄ keskustelu käytiin sinä iltana, kun mietittiin mikä heimo otetaan tarkastettavaksi. Nuti ei tippunut sen yön päätteeksi, niinkuin tuosta tekstistäsi voisi ulkopuolinen luulla.

1 tykkäys

Okei, mielenkiintoisia havaintoja kummaltakin. Nyt nukun kyllä yön yli ja huomenna lukaisen vielä peliketjun kokonaan läpi ennen kuin teen mitään hätiköityjä johtopäätöksiä.

1 tykkäys

Mielenkiinnosta kysyn, mikä susta tekee hyviksen? Edelleen, olet sillä Helben listalla, josta valikoiduit pahikseksi. Mielenkiinnolla odottelen valintaasi.

No enhän minä voi millään todistaa olevani hyvä. Minä nyt vain sattuneesta syystä tiedän sen itse😃

Jos olisin pahis, minun olisi kannattanut pitää päivän alussa ääni Odella, jota mazzus toitotti koko ajan. Kun otin pois ja tutkin kriittisesti mazzuksen kirjoituksia, niin sain heti äänen ja minusta tuli mazzuksen ykköskohde.

Toki itsekin olen epäillyt useaan otteeseen Odea, varsinkin kun kirjoitustahti hiljeni pahisten pudotessa. Nyt mazzus kuitenkin näyttäytyy selkeästi pahismaisempana.

++mazzus

1 tykkäys

Ei haittaa. Saattaa olla, että meitä molempia on jymäytetty, mutta siinä tapauksessa Ode on pelannut hienon pelin ja ansaitsee voittonsa.

Joo, lukaisin vielä pikaisesti ketjun, mutta ei siitä juuri enempää jäänyt käteen sen lisäksi mitä on jo sanottu.

Olin muuten itsekin tulossa sanomaan tätä. Itse asiassa kun laitoit minulle päivän alussa heti minulle äänen, ajattelin että sinun se pahis on oltava. Mutta joko pelasit todella hyvin pahiksena tai olet hyvis, koska et lukkiutunut minuun.

Ja kun edelleenkään en ymmärrä, miksi Mazzus antoi Louskulle niin paljon luottoa.

Jos tämä oli syy, miksi epäili Bilboa, Petriä, sekä minua, ei se ole syy luottaa Louskuttimeen. Ja nyt kun alkoikin näyttää siltä, että Lousku kääntyykin Mazzusta vastaan, koitti hän vielä saada minut Louskuttimeen.

Eli eiköhän viimeinen tosiaankin ole Mazzus.

++Mazzus

Hienoa, pahiksena hieno peli, Ode
-Louskutin
++Ode
Nyt on louskulla avaimet, voitetaanko peli, vai hävitäänkö. Itse en ennätä paljon tänään(kään) täällä.enää olla, joten kiitos kaikille hyvästä ja mukavasta pelistä.

1 tykkäys

Kerran vielä ennätän kirjoittamaan, ennen kuin peli päättyy.
-Ode
++Louskutin
Perusteluina Helben kiivas louskun tukeminen.
Kumpi tahansa teistä hyvis onkaan, tulee pettymään, jos mut laitatte pihalle.

15 minuutin kuluttua peli voi päättyä siihen, että joku pelaajista saa äänienemmistön!

Tämänhetkiset äänet:

2 mazzus (louskutin, Ode)
1 louskutin (mazzus)

mazzus on putoamssa pelistä!

1 tykkäys

Siis omg miks nää selviytyjät aina päättyy samalla tavalla :skull:

Päivä onpi päättynyt! mazzus on pudonnut pelistä!

mazzus oli rooliltaan… TAVALLINEN HYVIS!

Pelissä on jäljellä…

louskutin - tavallinen hyvis
Ode - tavallinen pahis

ONNITTELUT PAHIKSILLE!

7 tykkäystä

Daaaamn!!!

2 tykkäystä

HAHAHAAHAAA ja kyllä muuten maistuu!

9 tykkäystä

Hyvin vedetty @Ode :+1:

7 tykkäystä

Kelmi! Mää tiesin. Koitin vielä kysyä sua ennen kuin putosin.

5 tykkäystä

Onnittelut voittajatiimille. Erityisesti @Ode lle.

Kiitos pelikavereille, heimolaisille ja @Ultraviolet ille.

3 tykkäystä

Saakelin peesailijat :face_with_symbols_over_mouth: ens pelissä äänestän teidät kaikki ensimmäisenä ulos :rofl:

3 tykkäystä

Leipää! Hyvä meidän joukkue!
Hyvä @Ode!

4 tykkäystä