Yhteisöpelii XXXVI – Selviytyjät Tampere

Ilmeisesti on sitten heimokeskustelussa enemmän epäillyt muita pahiksia, koska täällä peliketjussa se epäily on ollut aika pinnallista ja vähäistä, kuten tuossa viestissä kerroin.

1 tykkäys

No joo, ei ne kyllä ihan suoria epäilyjä olleet. Odotas kun kaivelen ne.

1 tykkäys

Otan tuon äänen nyt vielä pois, kun en muista missä vaiheessa se yli 50% katkaisee pelin.

-Ode

Varmaankin vasta huomenna klo 20

Alkupelistä epäili heimon puolella Casperi & Armas. Eritoten Casperi kun ei lähtenyt mazzuksen haastoon vastailemaan, vaan kuittasi yhdellä viestillä.

Sitten ilmoitti lähtevänsä äänestämään Cliffyä ja pysyvänsä siinä, edelleen epäili myös Casperia.

Ensimmäisen yön ehdokaslistan mazzus antoi ensimmäisenä, siinä oli Cliffy, 000 ja Tonza.

Ensimmäisestä päivästä paha sanoa mitään, kun kaikki oli aika pihalla.

Sitten tuli Helben lipsautus, ei reagoinut tuossa vaiheessa mitään. Yön jälkimmäisellä puoliskolla eka epäilylista oli Cliffy, Tonza, Ilves.

Toisena päivänä eka epäilys Cliffy ja maininta, että tp2 puolustelee Cliffyä. Vasta-aineen antaisi Tonzalle ja sanoi uskovansa Tonzan olevan hyvisleirissä.

Vasta kun kerroin Helben mokasta ketjussa, mazzus sanoi, että voisi äänestää häntä, jos sinä päivänä pystyisi.

Minä ja mazzus saimme molemmat omassa äänestyksessä 2 ääntä suojeltavaksi pelaajaksi toisena yönä, kumpikaan ei sitä oikein halunnut ja se arvottiin mazzukselle.

Helben pudotuspäivänä ei juuri heimoon kirjoitellut. Sitten epäilyttävä lista Bilbo-tp2-?

Mazzus oli vapaaehtoinen sairastamaan, joten minä sain äänestää ja lupasin kuunnella myös mazzusta. Epäilyttävät Bilbo ja Petri tässä vaiheessa.

Loppuun epäili Bilbo ja Ode, Bilbo päällimmäisenä.

Eli @Ode lähinnä ne heimossa olleet epäilyt oli tp2 yönä ennen hänen pudotustaan ja Petri yönä ennen hänen pudotustaan. Toki siinä oli Bilbo joka kerta mukana ensimmäisenä.

1 tykkäys

Tämä on kyllä mielestäni mielenkiintoista. Miksi hyvis haluasi vapaaehtoisesti luopua äänestään?

Niin, kyllähän nuo nyt mietittynä voi olla luottamuksen esittämistä minuun, jotta luottaisin takaisin. Kimuranttia sanos.

1 tykkäys

On se viimeinen pahis kumpi tahansa teistä, niin joka tapauksessa on pelannut hyvän pelin. Näillä tiedoilla käännyn nyt kuitenkin Mazzuksen pahuuteen. Odotellaan nyt kuitenkin onko miehellä itsellä jotain sanottavaa.

Miksi mä epäilen sun olevan viimeinen pahis @Ode ? Helbe nimesi pahiksiksi 000, Cliffyn ja Jopetin. Jäljelle jäi mm sä, sekä Petri ja tp2.
Poissulkevalla, äärimmäisen viimeisen päälle hiotulla tekniikalla sä olet siitä porukasta jäljellä. Tai lousku. Nämä Petri ja tp2 ovat osuneet ja Jopeti paljastui hyvikseksi. Katsellaan, sanoi lääkäri.
Loiskun pahuutta puoltaa mm hänen heimoonsa kutsuminen ja kova usko Jopetin pahuuteen.

1 tykkäys

Jos käännyt mun puoleen, olet valitettavasti väärässä, tai, jos olet pahis, tiedät, että olet väärässä.
Laittelen tuossa jossain vaiheessa koosteen louskun kirjoituksia heimoon, se kun tuntuu olevan niin trendikästä.

1 tykkäys

Tästä olisi mielenkiintoista kuulla lisää. Heimossa taisin ensimmäisenä yönä nimetä Jopetin, mutta Jopetin putoamispäivänäkään hän ei ollut ykkösvaihtoehtoni pahikseksi.

1 tykkäys

Ja enpäs edes nimennyt, kun Cliffyn, 000:n ja Casperin.

Mutta vaihdoit kuitenkin häneen?

Kyllä ja perustelinkin sen. Siellä oli porukka äänestänyt Jopetia ja esimerkiksi Cliffy sanoi, ettei aio ääntään muuttaa. Jopeti olisi pudonnut joka tapauksessa, niin turha sitä päivää oli pitkittää.

Et nimennyt häntä, mutta epäilit ketjussa, että Jopeti voisi olla pahis. Ja annoit lopussa hänelle aivan turhan äänen.
Jos mä en jotain epäile, en häntä äänestä.

1 tykkäys

Tottakai mun silmissä Jopeti sillä hetkellä saattoi olla pahis, muttei ykköshevoseni siihen rooliin. Niinkuin sanoin, sen vuorokauden aikana ketjuun oli tullut noin 10 viestiä 16 tunnin aikana. Mitään ei tapahtunut, oli selvää että kaikki odotti vain Jopetin putoamista.

Mutta miksi tunnuit olevan niin varma siitä, että Louskutin olisi hyvis?

Aletaanpas käymään louskun epäilyjä läpi heimon keskusteluista,

Alussa kertoo Nutille, ettei äänestäisi Jopetia, Bilboa, Helbeä etkä Cassua. Perusteluina oli heidän aktiivisuutensa. Jännää sikäli, että kaikki muut pois lukien Cassu olivat mun mielestä aika hiljaisia. En jaksa tarkastaa.
Seuraavana päivänä pahikset olivatkin Armas, Tonza Tapparanation, heistä ainakin yksi, oliko??? Siihen kylkeen lisänä Cassu ja Petri. Siis, viidestä yksi pahis…
Sitten mentiinkin jo Cliffy ja 000 akselille.Luonnollisesti he olivat seuraavat epäilyksen alaiset.
Nutin epäillessä, että heimossamme on toinenkin pahis, ilmoitti lousku, että se on sitten Nuti, joka on Helben kaveri. Kuvaavaa on, että Nuti tippui seuraavana yönä…
Kun suojelusta puhuttiin, mä ja lousku saatiin molemmat kaksi ääntä ja arvottiin mulle suojelu. Mielenkiintoiseksi tilanteen jälkeen muodostui Helben kivahdus Nutille, joka kuuluu : miksi tämä pitää arpoa, miksi et halua suojella louskua? Tietäen Helben roolin, on tämä mielestäni aika mielenkiintoinen lausahdus. Eihän siinä vaan yritetä ohjailla suojelemaan toista pahista, eihän?
Samaan hengenvetoon asiasta Helbe toteaa, ettei pidä louskua pahiksena, mutta mazzuksesta ei ole niinkään varma. Hmmm…
Tässä hieman @Ode tietoa, mitä lousku on haastellut heimossa. Helbe oli kovasti puolustelemassa louskua.

1 tykkäys

En olekaan. Katso tuo kirjoitus yllä, siinä on mielenkiintoisia kohtia louskun ja Helben liitosta. Nyt näin
++Louskutin

1 tykkäys

Sä siis väität, että Helbendeerus olisi noin selkeästi halunnut suojella toista pahista? Nyt tuntuu, että teillä on pahisketjussa sovittu, että annatte molemmat minulle hirveästi luottoa, jotta luottaisin teihin takaisin.

Minä sentään kirjoitin heimoketjusta nekin asiat, mitkä tukisi hyvyyttäsi, sinä jätit kertomatta, että esimerkiksi Petrin putoamispäivänä kysyin sinulta, että käykö jos siirrän ääneni Bilbosta Petriin. Et vastannut tuohon koko loppupäivänä, vaan vasta Petrin putoamisen jälkeen naurahdit, että kyllähän tuo siirto sinulle sopi, vaikka et ollut paikalla.

1 tykkäys