Yhteisöpelii XXXVI – Selviytyjät Tampere

Hei vähänkö naurista!

Olisko Bro wörttii tehä heti joku allianssi?

Kelakkaa ny, tää on ihan aakoo homma.

3 tykkäystä

Elävää kuitenkin? Pojat, meillä on kannibaali täällä.

1 tykkäys

Ensimmäiset kommentit tuotannon haastattelussa

Lovetohtori on mielissään, että Helbendeerus on positiivisella asenteella liikkeellä. Tp2: kanssa mun on syytä varmaan keskustella tarkemmin. Toivottavasti hän pystyy avautumaan kunnolla, koska nyt tuo negatiivisuus on isosti läsnä ja vaikuttaa koko leiriin:

5 tykkäystä

Hei vaan kaikki kullannuput. Kuinkas olette jaksaneet viime kohtaamisen jälkeen? Itse olen voinut mainiosti.
Osa porukasta on jo aloittanut normaalin sekoilemisen, lieneekö ananaksella osuutta asiaan?

3 tykkäystä

Tämä on jonkun rinnakkaistodellisuuden päivä tämä.

3 tykkäystä

Lähdenkin tästä heti etsimään ananaksia ja mustekaloja. :pineapple: :octopus: Saadaan ananaslonkeroa. En ole kokeillut sitä vielä viidakkosaaressa. Viitasaarella sitä sai tölkissä eikä se maistunut mustekalalta.

@louskutin allianssi kävisi.

2 tykkäystä

Vuotta ei mainittu. Ehkä vuonna 2026?

4 tykkäystä

Huh, nyt vedetään pitkää päivää. Paras olla hereillä heti kärkeen.

Een usko. Kanalja.

++Helbendeerus

3 tykkäystä

No ainakin on aikaa tutustua. Mites teillä menee?

1 tykkäys

Jatkan nega-linjalla: ei tarvita ratikkaa tänne viidakkoon :smiling_face_with_sunglasses:

Nananas kyllä maistuu.

Katselin selviytyjiä joskus ehkä vuonna 2000 pari jaksoa. Muistan, että ötököitä syötiin ja viidakossa hengattiin. Sen jälkeen en ole tosi-TV:seen koskenut. Hakuna matata siis vaan kaikille!

1 tykkäys

Tule @Petri nyt jo tänne sieltä pahiskeskustelusta niin voidaan perustaa.

1 tykkäys

Siis omg, tosi hienoa olla taas täällä! Muistattehan edellisen tuotantokauden (Selviytyjät TapparaCo), sillon väärä tiimi vei voiton jollain hämärillä konsteilla. Mutta nyt me legit voitetaan tää, edelliskerrasta on opittu!

“E-en oo kuullukkaa…” (Poistuu paikalta, sillä valehteleminen tuntuu pahalta. Tokihan Bilbo tuon opuksen välittömästi tilasi, koska kaikki menestysvinkit ovat tervetulleita.)

Hei, mä oon ihan varmasti kattonut tosta jonkun leffan joskus! Wilson oli kanssa hyvä äijä, hänkin takuulla selvisi siitä myrkystä, joka erotti tienne lopullisesti.

3 tykkäystä

Ja hei, ennen kuin Petri kerkeää tekemään tämän, niin haluan olla ensimmäinen tyhjää äänestävä.

++tyhjä

3 tykkäystä

Jos kaikki äänestävät aina tyhjää, niin eihän me saada yhtään pahista pudotettua koko pelissä? :thinking: :pineapple:

1 tykkäys

Tähän vielä tarkennuksena, että kaikki johtuu vain ja ainoastaan Bilbon* egosta; hänen on toisinaan vaikea myöntää tarvitsevansa muilta neuvoja.

*=nimi muutettu näin ensimmäisenä päivänä yksityisyyden suojaamiseksi. Oikea nimi on syytä kertoa vasta voiton hetkellä, jos silloinkaan.

Katsotaan siis, kenen ääni on päivän päätteeksi Tyhjällä, se on pahis: näin simppeliä. Olen suht varma, että minun lopullinen ääneni ei tule olemaan siellä.

2 tykkäystä

En tykkää.

-Helbendeerus
++Bilbo

Älä ole noin negatiivinen.

-Tonza
++Armas

Hups, tähän tuli muuten kohtalokas kirjoitusvirhe, myrskystä, ei myrkystä!

1 tykkäys