Yhteisöpelii XXXVI – Selviytyjät Tampere

Ja minä olin edellisessä pelissä myrkyttäjä. Mutta se oli hyvisrooli. Mielenkiintoista tai sitten ei.

1 tykkäys

Olenpas! Ei saada tyhjän äänestämisellä pahiksia ulos.

1 tykkäys

Olet siis sitä mieltä, että meidän tulisi pelata samoin kuin aina ennenkin, välittämättä ollenkaan uudesta säännöstä? Ok. Minulle merkitystä on ainoastaan sillä, kenen lopullinen ääni jää Tyhjälle, sillä se voi ollakin pahismaista.

Luin aika ylimalkaisesti nuo roolikuvaukset, kun eiväthän ne minua varsinaisesti koske, mutta kaverien puolesta kysyn, että onko niissä jotain huomioitavaa aikaisempiin peleihin verrattuna?

Tämmönen ensifiilis ++Nuti

Wilsonkin oli eräänlainen olkinukke.

Oletko siis sittenkin pahis?

Kerro sä ensin, että onko Jopeti sun pahiskamu?

Onpas tämä hauskaa, olen taas kovin kaivattu @Bilbo ja @Nuti

Minä olen juuri tosielämän selviytyjäseikkailussa, Tappara-lippiksessä Kaupissa jalkapalloturnausta katsomassa, ja muiden värit on vähän erit. Jossen selviä täältä hengissä, niin kiitos peleistä.

Jaa liittoa? Ei kiitos, en luota sinuun tällä kertaa ihan niin paljon. Epäilen sinua yhtä paljon kuin kaikkia muita, ja vähän ihan pientä Nuti-lisää siihen.

Voidaan toki harkita uudestaan sitten kun tilanne tästä selkiytyy.

3 tykkäystä

Ei ole.

Kuka sitten ?

Eikun sinne erilliselle Pahissaarelle tietysti.

Minä etsin täällä pahiksia. En ole niiden kaveri. Tuo Jopetin ääni selittääkin Casperin epäilyt.

Nuti lähtisi liittoon, Petri ei. Meidän liitolla on sitten sinioranssit huivit ja joukkueen nimi on savinaiset.

Liittoon tarvitaan kokki ja metsästäjä, muuten ollaan heti kusessa. Niin ja joku alkoholisoitunut ex-urheilija, joka kuitenkin vielä voittaa kaikki tiputuskilpailut.

2 tykkäystä

Näin Cliffyn ja Mustiksen menevän metsään “hakemaan polttopuita”. Varmaan juonittelevat jotain meidän pään menoksi.

Kuulostaa Tonzalta. :slight_smile:

5 tykkäystä

Tonza, oot meidän joukkueessa.

Sanoiko joku nimeni?? Claywoman!

1 tykkäys

Kuvaus sopii meikäläiseen, mutta asetun oppositioon :man_shrugging:t3:

Ensifiilikset.

Joko Casperi on paha tai sitten Nuti ja Tonza ovat pahoja.

1 tykkäys