Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Ihan helvetin huono vitsi!!!:thumbsdown:

Mä vedin helevetilliset pultit kun remppaidiootit oli penkoneet mun kamoja.
Ensinnäkään heillä ei ollut mitään asiaa kyseiseen huoneeseen ja toisekseen isännöitsijöiden pomo on täys kokovartalokyrpä.

Reklamoin asiasta ja multa kysyttiin että onko jotain varastettu.
Jos on osa muuttolaatikoista vielä purkamatta, niin paha on vastata.
Enkä mä kyllä ole inventoinut koko maallista omaisuuttanikaan viimeistä nippeliä myöden.
Remontin tilaajalla täytyisi olla jonkinlainen vastuu, myös alihankkijoiden työntekijöistä.
Nyt tämä yksi mulkvisti vaan pesi kätensä koko hommasta.

Mun asuntoon ei siis enää tulla yleisavaimella jos joku ei ole kotona!

2 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liikennekulttuuri

Puhelimen akun loppuminen.

Eniten vituttaa tyhmät ihmiset. Noin lyhyesti

3 tykkäystä

Riippuu mitä on tilattu. Putkipuolen hommia: hanojen vaihtoa, vessojen korjauksia, viemärin avaamista, putkivuotojen metsästystä ja korjaamista, pesukoneiden kytkemistä tai irrotusta… tilauksen mukaan.
En henkilökohtaisesti mielelläni mene asuntoon jossa asukas ei ole paikalla, eli jos ei ole mitään sovittu niin oletan että asiakas on paikalla, mutta jos kukaan ei tule avaamaan ovea, niin yhteys asiakkaaseen puhelimitse ja kysyä voiko mennä, jos asiakasta ei tavoita / ei saa mennä, niin joku toinen kerta, kun on oltu yhteydessä asiakkaaseen / asiakas on paikalla. Useimmiten tietoa jo paikalle lähtiessä on, ja kiinteistöhuollon henkilöt hoitelee oman osuutensa omalla tavallaan.
On myös sellainen vaihtoehto, että tilaus on tullut isännöitsijältä / vuokran antajalta ja silloin saattaa olla muitakin muuttujia.
Tämä edellinen siis oma toimintatapani, jonka työnantaja on /lienee hyväksynyt eli ei ainakaan ole halunnut muuttaa tapojani.

@iceman @peterra Posti on yksi hemmetin iso läjä :poop: nykyään. Läntisen keskustan ainoa Posti on Sokoksen kellarissa. Matkan varrella siellä on mahdotonta poiketa, koska Tampere ja yksityisautoilu. Pitää siis mennä julkisilla tai kävellen, 20 minuuttia suunta. Asiakkaita läntisen keskustan posteissa on aina ollut jonoksi asti, mutta toimipisteitä on silti vähennetty ja siirretty lähemmäs keskustoria. Sesonkiaikoina tuolla on hitonmoinen ruuhka, joten esimerkiksi joululahjojen ostaminen verkosta ei houkuttele.

Olen tehnyt pakettien ohjauksen ruokakaupan automaattiin, mutta yksikään lähetys ei ole tullut perille - syy on kuulemma se, että paketin sähköisissä tiedoissa ei ole minun puhelinnumeroa. Kummasti posti voi kuitenkin ilmoittaa paperilapulla, että Sokoksella olisi taas noudettavaa - miksi sitä ei voi viedä sinne automaattiin?

Vinkki niille joilla on tarve lähettää paketteja: R-kioskeilla on toimivat pakettipalvelut.

3 tykkäystä

Heti aamusta iskevä migreeni. On taas muut harmit vähän pienempiä hetken aikaa. Terveyttä arvostaa aina silloin eniten, kun ei ole terve.

8 tykkäystä

Mun ei kannata vissiin tyhmyyttä arvostella, kun omakin äly on kuitenkin rajallinen… :wink: Mutta kieltämättä se ärsyttää, jos joku ei opi virheistä. Se periaate siis mulla on, että mokata voi. Mutta siitä pitää oppia. Mielellään eka kerrasta!

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Jarno Kärki

2 tykkäystä

Teosto blokannut lähes kaiken suomalaisen musiikin Youtubesta. Proxylla voi kiertää estot toki. Jopa live keikkoja ja artistien itse lataamaa sisältöä on blokattu.

Alkuun luulin, että tää koskee jotain Katri Helenaa, Cheekiä ja Lordia, mutta nopealla pläräyksellä täähän on ihan helvetin laaja blokkaus.

3 tykkäystä

Onko tää joku ihan uusi juttu?

Materiaali siis on olemassa Youtubessa mutta on blokattu?
Jos tuo kierto ei riko mitään lakia tai palstan sääntöjä vastaan, niin ohjeet saa laittaa miten kierto onnistuu.

1 tykkäys

Taitaa olla jo päästy sopimukseen ja pitäisi näkyä ja kuulua pian jos ei jo nyt. Ohjeet kai periaatteessa samat kuin chl-pelien katseluun. Tähän en itse käytä koska mielestäni tekijöille kuuluu korvaus.

3 tykkäystä

Jostakin luin että olisi jotakin sopimusvääntöä olemassa ja sisällön blokkaus loppuisi päivän, parin päästä. Itse pärjään ainakin sen aikaa ilman mitään kommervenkkejä.

4 tykkäystä

Kiitos!

Eihän tämä sitten ihan suuri harmituksen aihe ollutkaan.:slight_smile:

4 tykkäystä

Teosto halusi YouTube-videoista suurempia korvauksia ja Google katsoi että Teosto ylipelasi kätensä. Suomi on niin pieni markkina-alue, että Google saattoi näpäyttää tälla tavalla Teostoa ja laittaa mallin vuoksi pikkupelurin kuriin.
Kuten tuossa yllä mainitaan, tilanne on palautumassa ennalleen.

1 tykkäys

Vapaana olevat koirat. Puolustin omaa ja hyökkäävä koira puri käteen. Nyt on tulehtunut haava ja nivelet kipeänä. Piski sai kyllä monosta ihan kunnolla sen jälkeen.

Omistaja ei edes harmitellut asiaa.

2 tykkäystä

Kai tolla saa jo valtion varainkeruumiehiä häiritä? Piikille tollaset koirat, näin tämän tiedon varaisesti.

6 tykkäystä

Itseänikin puri joku aika sitten lenkillä ollessani jalkaan ja kyllä otti päähän. Kannattaa mennä ajoissa lääkäriin jos jotain oireita ilmaantuu.

5 tykkäystä