Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Epäilen vahvasti että sohaisit tuolla tekstilläsi siihen keväiseen lumen alta paljastuvaan paskakasaan?

3 tykkäystä

Hervannan ruskeat kadut keväällä, tai vapaana juoksentelevat verikoirat olisi ollut statement. Tuolla itkemisellä keltaisista lumista tehtiin vain itsensä pieneksi. Minä tykkään koirista, jotka on opetettu käyttäytymään. Haukkuminen on sen sijaan ihan sama, koska oon tässä vajaat kymmenen vuotta seurannut yhtä koiraa, jonka haukkumista on aina yritetty kaikin keinoin saada kuriin, mutta tuloksetta. Muuten on viimeisen päälle kiltti koira, eikä siis oma.

Joulua hyvää!

4 tykkäystä

Urbaaneilla alueilla kusilaskeuma on melkoinen (tuhansia koiria). Noin 90% isommista jätöksistä :poop: löytää tiensä pussiin, mutta se osa joka ei löydä on aika v-mäisen paljon. Sitten ymmärrät kun olet X kertaa pessyt kakaroiden kenkiä yms.

Ja @oijennus kun 10 koiraa käy kusemassa mökin edustalle, niin ei se nyt vaan kiva ole. Jotkut ehkä tykkää, minä en.

5 tykkäystä

Hyvää joulun jatkoa.

Ehkä maailman huonoin keskustelun aihe tämä, joten erkanen heti.

6 tykkäystä

Niin… eikös se ole niiden ihmisten eikä koirien vika? Kaikilla vaan ei pitäisi olla koiraa.

20 tykkäystä

Jep. Yksi koiran omistaja pilaa muidenkin maineen.:wink:
Ei kai se tosiaan koiran vika ole, jos omistajalla on kusta päässä?

2 tykkäystä

Vaimon ja sen veljen perheen kanssa Rukalla. Talvinen maisema, tunnelmallinen kelohorsimökki kelkkailua ja laskemista, yhdessäoloa…ja mukana kalsi viinamäen miestä jotka ajattelee vain sitä yhtä ja pilaa muiden hyvän fiiliksen…

2 tykkäystä

Näin se on, lapset huutaa, vanhukset on hitaita jne, voi kun sä löytäsit kuplan elämiseen itselle ja läheisilles, peukkuja.

Jep, aloitinkin kritiikkini alaotsikolla koiraihmiset. Koirat on muotia, koiria on paljon/liikaa, koiria on ihmisillä joilla ei pitäisi olla.

@juujuujep Koirat on lemmikkieläimiä. Niitä saa kaupasta. Miksi rinnastat ne ihmisiin?

3 tykkäystä

Voitko perustaa tästä aiheesta oman ketjun, niin voin vaimentaa sen?

1 tykkäys

Anteeksi. Luulin ketjun olevan asioille jotka harmittavat. Nyt sattui hetkellisesti harmittamaan koiraihmiset lemmikkeineen.

Eikö niistä saa harmistua?

2 tykkäystä

Tottakai saat. Luulen vain, että tämä sinun aloittama keskustelu jatkuu ja jatkuu, joten eikö olisi parempi erottaa se omaksi ketjukseen?

Se oli vain ehdotus. Lähden nyt ulkoiluttamaan koirani, koska keltainen lumi on peittynyt uuden lumen alle.

7 tykkäystä

Jätkä pahentaa urbaanien alueiden kusilaskeumaa. Uskomatonta touhua.

1 tykkäys

Se on vaan niin kun koiranpissa harmittaa julmetusti niin kissat, hiiret, magnustit, linnut jne tulee sitten heti kohta perässä.
Meidän tarvii nyt vaan sietää hiukan epämukavuuksia ympäriltä olevalta/olevilta ihmisiltä, eläimiltä, kasveilta, luonnonilmiöiltä.
En ymmärrä minäkään huonoa koiranpitoa.

Ei kai tässä ollut kyse siitä, että koiran pissa ärsyttäisi yleisesti, vaan koiran pissa omassa pihapiirissä harmittaa. Minusta siitä saakin harmistua, ja se tosiaan kertoo koiran omistajan huonoista tavoista, ei itse koiran.

6 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Jatkoajan keskustelupalsta

Sulakeketju “aukeaa” vasta klo 22

1 tykkäys

Vähän harmittaa että @ljpp:n harmituksen aihetta pilkataan. Eihän se keltään ole pois jos jotain harmittaa asia mikä taas ei toista harmita. Se on hänen mielipiteensä ja toi sen täällä rohkeasti julki, varmasti tietäen että älämölöä tulee. Itse pidän koirista, mutta ymmärrän ljpp:n harmituksen, eikä se varmasti täällä ketään palstalaista vastaan ole suoraan osoitettu. Kaikilla on oikeus olla harmissaan, oli se sitten muiden mielen mukaista tai ei.

12 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liikennekulttuuri

Nyt minua harmittaa se, että jos minua harmittaa liikenteessä joku pikkujuttu, niin se ei kuulukaan moden mielestä harmitusketjuun, vaikka se minua juuri harmittaakin ja pääasia on, että minua jokin asia harmittaa. Siirretään jatkossa muutkin harmituksen aiheet muihin ketjuihin, eikä harmitusketjuun.
Sitten minua harmitta sekin, että tänne harmitusketjuun jäädään jappasemaan samaan asiaa usean kommentin kanssa/käyttäjä. Tästä oli eilen hyvä esimerkki. Nyt ei enää harmita. Mutta alkaa taas harmittamaan, jos tämä siirretään jonnekin, vaikka koiratopiciin sen takia, ettei enää harmita.

6 tykkäystä