Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Jos aiheelle on oma ketju, niin viestit kuuluu sinne ja ei täytetä pienten harmitusten ketjua.

1 tykkäys

Nyt minua harmittaa se, ettei käyttäjä voi tietää, missä saa harmitella ja missä ei.

12 tykkäystä

###minua harmittaa se, ettei käyttäjä voi tietää,missä saa harmitella ja missä ei#####

Piti vähän kikkailla ku en kännykällä osannu lainaa/vastaa systeemiä!
Eikö kuitenkin pääasia ole että harmittaa, enemmän tai vähemmän ja pääsee harmistuksensa purkamaan… Minua harmittaisi jos harmistustansa ei pystyisi poistamaan esim tällaisilla harmistus-ketjulla!

Kyllä täällä saa harmitella, mutta tässä tapauksessa on tehty niin selvä ketju Liikennekulttuuri -aiheelle, mistä syystä viestit siirrettiin sinne.

Minua harmittaa tällainen turha jankkaaminen pienestä asiasta, joten jatketaan tästä.

Minuakin harmittaa, että en tietänyt missä jatkaa ketjua. Myös harmittaa @Messi :n puolesta, ettei hänkään tiennyt. Lisäksi ettei Tappara voittanu, kuin kahdella maalilla.
PS. Onko sulake ketju auki?

1 tykkäys

TKL:n arvaamattomuus ärsyttää. Eilen oli bussi yli 10minuuttia myöhässä, jonka ansiosta meni kerran tunnissa menevä vaihto sivu suun.

Tänään toinen bussi varmaan koetti kompensoida eilisen kaverinsa myöhästymistä olemalla 6min ennen aikataulua pysäkillä. Tien toiselta puolen kerkesin morjestaa.

Kohta on bussipysäkki lukemisena pelkästään nettiauto. Saakeli.

1 tykkäys

En löytänyt sopivampaa ketjua, mutta eksyin katselemaan Idolsia.

Jotenkin hämmentävää seurattavaa, kun korkeintaan keskinkertaisen laulun ja tekotaiteellisen ylitulkinnan jälkeen tuomaristo herkistelee kommentein “sä oot niin valmis artisti”.

Wtf? Kova on työmaa saada ainakaan näistä kahdesta näkemästäni “artistista” jotenkin kiinnostavia. Lähibaarini karaokessa kuulee parempia laulajia.

Tai sitten en vain ymmärrä. Sekin on mahdollista.

5 tykkäystä

Tarkoittavat varmaan että: “Sä oot niin valmis artisti! Tuohon vaan autotune, niin uh!”

2 tykkäystä

Nykypäivänä se laulutaito on vaan yks pieni, eikä edes välttämätön osa artistina olemista.

Tai no emmä tiä onko se ny ees nykypäivän “vitsaus”, eipä sitä ole ennenkään laulutaitoa vaadittu jos vaan muuten homma toimii.

4 tykkäystä

Mutta kun mun vaatimattoman näkemykseni mukaan noilla ei toimi oikein mikään. :smiley: Neljä “artistia” nyt nähtynä ja kuultuna.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Musiikin tyylilajit ja niiden arvostus

Se kun myyt Torissa pari vuotta vanhaa pöytää.

  1. Alkuun laitoin vahingossa puhelinnumeron ilmoitukseen. Virhe. Pari jantteria soitteli tuossa 22:00.
  2. “Näkyykö käytön jälki”, “Kuinka vanha”, “Kuljetatko Orivedelle ja tiputatko hintaa 50€.”, “Onko takuuta” “Mistä ostit”, “Paljon maksoi kun ostit”.

Ei stna.

16 tykkäystä

Keltaisten lehtien kommentointimahdollisuus ananyymina.

En tiedä, voiko mielensä mistään enempää pahoittaa kuin siitä, kun lukee ihmisten huutelua Iltasanomien kommenteissa. Viisaat Tappara-fanit nimimerkkiensä takaa haukkuvat Rautakorpea tappiosta ja vastustajien järkevät kannattajat haukkuvat koko Tapparan organisaatiota.

Juuri tämän takia itse yritän aina nostaa sitä esille, kuinka tärkeää olisi, että oman joukkueen oikeasti tukisivat tehtyjä valintoja. Rautakorpea lyödään omienkin toimesta täysin aiheetta kuin vierasta sikaa, vaikka on tehnyt tälle organisaatiolle enemmän kuin kukaan muu koutsi.

Vastustajatkin ilkkuvat ja kaivavat ikuisia kahvakorttejaan esille. Ja tuota kaikkea sitä revitellään jossain Iltasanomien yleisöpalstalla. Toivon, että kaikki ne itsensä faniksi allekirjoittavat ja noihin kirjoittavat tuntevat piston sydämessään. Ei ole mikään ihme, että jääkiekon seuraamista pidetään yleisesti junttien hommana, kun annetaan koko porukkana muutaman apinan takia noin upea kuva itsestämme. Kyllä saa olla ylpeä.

Aion ehkä jopa tällä kaudella aikaistaa mediahiljaisuutta Tapparan ympärillä. Saa olla paremmalla tuulella, kun ei näe, mitä kaikkea ihmiset kirjoittelevat.

13 tykkäystä

Tuo on täyttä asiaa. Tämä on se me vastaan muut -asetelma jonka tiesi olevan todella räikeä jo ennen kauden alkua. Itse jätän ehdottomasti ja aina nuo mainitsemasi paskalehdistön palstat lukematta. Omia on tuettava kunnolla, vaikeina hetkinä ennenkaikkea.

3 tykkäystä

Yritäppä myydä käytettyä Mersua.

2 tykkäystä

Mä olen jo aikoja sitten lopettanut esim. IS:n yleisökommenttien lukemisen, ei niistä tuu kuin pahalle tuulelle.

2 tykkäystä

Ennen niistä jaksoa kuumentua mutta nykyään ne on loistavaa viihdettä, kun ottaa löysin rantein. :popcorn:

2 tykkäystä

Mulla meni eilinen tappio jotenkin niin tunteisiin, että käyn vieläkin kierroksilla. Ajattelin, että nyt otan sellaisen 7 kilometrin juoksulenkin tuossa Pyynikin maastossa ja pistän popit korviin ja ajatukset narikkaan.

3 tykkäystä

Keltaisen lehdistön kommenttiosiot on sellaista kuraa, ettei tulisi mieleenkään alkaa niitä enempää lukemaan saati niitä kovin vakavasti ottaa. Joskus olen vilkaissut ja tuntuu, että sinne kirjoittelee turhan usein joitain avohoitopotilaita. No, olen toki siellä muutaman ok-kommentinkin nähnyt sivumennen.

1 tykkäys

Jos sieltä sellaisen löydät niin voit olla varma, että siinä on nolla tykkäystä ja löytyy listan alimmaisena. :smiley:

5 tykkäystä