Jatkoajan keskustelupalsta

Hep!
Kärppien omassa ketjussa on kirjoitellut, että ohipeli oli…

1 tykkäys

Jos Torsoa näkyy niin kysäisepä onko Kärpillä mahdollisuutta voittaa tällä kaudella Hakametsässä. Legendaarista argumentointia kahden vuoden takaa, kun Tappara oli hävinnyt molemmat Raksilan pelit runkosarjassa:

Lähinnä ajattelin, jotta historia voisi myös opettaa jotakin. Jos joukkue käy kaksi kertaa aseettomana yrittämässä voittoa Raksilassa, voisi joku kuvitella, että siitä voi jonkinlaisia johtopäätöksiä voimasuhteisiin tehdä.

Mainitsit, että Tappara oli syksymmällä vaikeuksissa monien joukkueiden kanssa, eikä sen takia ole ihmeellistä, että Kärpiltäkin tuli nassuun. Mielestäni Tappara oli tällä keväisellä yrityksellä vielä syksyistäkin yritystä kauempana voitosta. Kertooko se mitään siitä, mihin suuntaan joukkueet ovat kauden aikana suhteessa toisiinsa menneet? No, ehkä ei, sillä yksittäisestä pelistä ei liian suuria johtopäätöksiä saa vetää. No, voiko kahdesta? Vaatiiko se kuitenkin paras seitsemästä sarjan? AI niin, eihän sekään riitä, koska Kärpät on voittanut joidenkin mielestä kaksi kertaa peräkkäin paras seitsemästä sarjan onnella. Mikä lopulta riittää?

(Tappara voitti Kärpät vieraissa lopulta kolme kertaa neljästä ja paineli finaaleihin.)

6 tykkäystä

Torso houkuteltu otteluketjuun. Kärpät oli kuulemma surkea ja finaaleissa nähdään.

1 tykkäys

@Virvelia_kainaloon olen jo paikalla…:wink:

Edit: ai jai. Tulipas kitkerä vastaus, asialliseen kommenttiin! :smiley:

1 tykkäys

Minkä takia te tahallanne provosoitte? Minä en arvosta moista toimintaa lainkaan.
Käydään laittamassa viestiä, asiallista muka ja sitten tänne naureskelemaan.

En tykkää.

8 tykkäystä

En mä provosoi. Kirjoitin viestin, en mitenkään provosoivan, ja yllättäen Torso siihen tarttui. Tulin sitten kertomaan, että näyttää olevan paikalla, kun @peterra näytti häntä kaipaavan. Sanamuoto “houkuteltu” oli ehkä väärä, koska toiminta ei ollut tavoitteellista. Toisaalta voihan karhun houkutella vahingossa telttaan, jos jättää pihvit haisemaan.

Ps. Miten muka ketään tägäämättä Kärppien sanominen hyväksi joukkueeksi on provosointia?

@Oijennus sinunhan tämä vasta pitäisikin ymmärtää. Mun ja Torson suhteessa on niin paljon samaa kuin meidän suhteessa. :smiley:

Saattaa olla, että Torsolla on myös jonkin verran itsellä tekemistä sen huomion kanssa, jota hän Jatkoajassa saa.

Rehellisesti olen ylipäätään yllättynyt, että hän tuli pelin jälkeen paikalle.

Ja vielä noin erikseen sinulle:

Kannattaa käydä lukemassa, mitä McTorson kanssa on keskusteltu ennen kuin esittää, että häntä on tahallaan provosoitu. Kukaan ei ole provosoinut McTorsoa yhtään mihinkään.

Kyllä minä niitä juttuja käyn silloin tällöin edelleen tuolla lukemassa. Provosointi tuolla on suurin syy miksi en enää sinne kirjoita.

En vain ymmärrä sitä, että heitetään syötti ja sitten “naureskellaan” täällä.

Mutta jälleen kerran eteenpäin. Ei tämä avautuminen poista sitä tosiasiaa, että virveli ja peterra on lopulta minun arvostuksessa kirjoittajina melko korkealla.

2 tykkäystä

Vaikeanoloista palvelinongelmaa vaikuttaa olevan Jatkoajalla.

1 tykkäys

Tämä on nyt yhtä huoltokatkoa taas. Mitäpä jos vaihtaisivat vaikka alustaa?

Ei nyt ota selvää, onko vika Xenforossa vai jossain muualla. Mutta äärettömän pahankuuloisia bugiraportteja ovat tällaiset:

Toni85:
Minulle kävi myös tämä väärällä tunnuksella kirjautuminen. Vaikka en olisikaan pystynyt tekemään muutoksia (en kylläkään kokeillut), pääsin katsomaan tämän toisen henkilön tietoja eli esimerkiksi sähköpostiosoitteen… Tämä on sen luokan bugi, että pitäisi saada kuntoon asap!

Palautteet ja bugit palstasta | Sivu 58 | Jatkoajan keskustelupalsta

Jos täällä olisi vastaavaa niin minä ehdottaisin serverin laittamista kiinni korjaustoimenpiteiden ajaksi. Tuo on niin vakava ongelma.

3 tykkäystä

Pitä muistaa, että Jatkoajan mittakaava on aika paljon isompi ja hommaa pyöritetään serveriklusterilla (= läjä servereitä), eikä yhdellä purkilla.

1 tykkäys

Minäkin näköjään jonkun ihan muun käyttäjällä kirjautuneena, ainakin kun luurilla menin käymään. Hyvin menee.

E. Nyt on alhaalla sivu, siellä tosiaan pystyi kirjoittelemaan ja tietojakin vaihteleen väärillä tunnuksilla.

1 tykkäys

Ainoa mahdollinen toimenpide on nyt tehty. Vähän liian kauan kesti, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Huoltokatko

Keskustelupalstalla suoritetaan huoltotoimenpiteitä. Sinä aikana keskustelupalsta ei ole käytettävissä.

Huoltotoimenpiteiden kestoa on vaikea arvioida etukäteen, palaamme linjoille mahdollisimman pian.

  • Keskustelupalstan ylläpito

PS. Lätkäkausi on alkanut. Raportit ja ennakot löydät edelleen osoitteesta Jatkoaika.com.

1 tykkäys

Huomasivat, mokomat. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan ole mikään floppikausi.

3 tykkäystä

Nyt siellä kaikki linkit päivittää vain etusivua.

E: Tai ei sittenkään kaikki. Ei ota toimiakseen.

Kaikki Liigan joukkueosiot toimivat normaalisti. Paitsi yksi, Tapparan. Jotain kybersotaa tässä on oltava. :thinking:

8 tykkäystä

Kävin piruuttani testaamassa. Minulla ei ainakaan toimi mikään ja ihan sama mitä linkkiä painat, niin mihinkään ei liiku.

Eikös sieltä potkittu tässä joku aikaa sitten se yksi Venäjän sankari ulos? Tämä on selkeästi peruja siihen tapahtumaan.

1 tykkäys

Ai niin sellainenkin teoria on. Mä vaan kummastelin Tappara-osion nurinolemista, kun kaikkien muiden joukkueiden osiot toimivat. Siksi huumorimielellä syyttävä sormeni osoitteli Kuopioon ja Hervantaan.

On kaukaahaettua, että tämä liittyisi The Original Jagsin poistoon. Jatkoaika ihan itse päätti ajaa uusia softapäivityksiä eilen ja jotain meni täydellisesti mönkään. (TOJ sai muuten käsittämättömän pitkään jatkaa.)

Toisaalta, voihan se olla että ovat päättäneet lakkauttaa koko Tappara-osion tarpeettomana. :wink:

1 tykkäys

Tuo nyt oli minulta täysin sarkastinen heitto, osui vain aika hyvin samalla aikajanalle nämä tilanteet.

Pitäisiköhän pyytää ylläpidolta minun tunnuksieni poistoa tuolta, kun en niillä enää muutenkaan mitään tee. Mistähän kautta se onnistuisi…