Loukkaantumisista / poissaoloista tiedottaminen

Kyllähän suurin osa muista joukkueista tiedottaa poissaoloista enenmän. Tuo on vaan Tapparan valitsema linja. Itse en siitä tykkää. Nytkin olisi voitu tiedottaa esim näin: ylävartalovamma tilannetta seurataan päivä kerrallaan.

1 tykkäys

Näin se vain menee, kun uusi tietosuojalki tuli voimaan. Yritykselläkin on vastuu ja sanktioitakin voi seurata:

4 tykkäystä

Kuten moni muukin on sanonut, arvio poissaolon pituudesta olisi täysin riittävä tieto lähes kaikille. Eihän sillä ole periaatteessa mitään väliä mikä on poissaolon syy. Moni joukkue kuitenkin palvelee katsojia ja tiedottaa, ketkä ovat mukana. Tappara kuitenkaan ei ja sillä mennään. Spekulaatiot ja huhut kiertää mutta ilmeisesti niistä ei ole sellaista haittaa, että toimintatapaan olisi tulossa muutosta.

2 tykkäystä

Eikö ne ~näin nyt sanonut, vähän vain eri sanat käytössä. Lisäksi kun tuo sisältö on siis ihan sama, niin mitä lisäarvoa sinulle joku termi ylävartalovamma tuo?

Kyllähän Pelicanskin tiedotti että Björnisen käsi hajos ja kausi ohi. Rikkoiko Pelicans siis lakia?

On eriasia että on vamma tai että on sairaana. Nyt Tapparan tiedotteesta voi tulkita mitä vaan.

Pelaaja itse toki saa antaa luvan vamman laadun julkaisemiseen, joten ei välttämättä.

2 tykkäystä

Mutta loukki tapahtui pelissä ja siitä otsikoitiin isosti lehdissäkin.

Loukkaantuhan Virtakin pelissä. Eikä siitä oo hiiskuttu mitään. Avoimempi tiedotus linja olisi parempi. Varsinkin Ilveksen linja on hyvä he ilmoittavat Poissa olojen pituudet. Ja päivittävät tietoa jos muutoksia tulee.

1 tykkäys

Miksi se sinua liikkuttaa onko Kuusela flunssassa vai särkeekö ranne? Mitä hyödyt tiedosta, poissa pelistä kuitenkin. Tuleeko sinulle seiska?

Tapparan toimintamalli on monta vuotta ollut se, että pelaajien vammoista ei tiedoteta. Minun mielestäni tämä on hyvä linja, ainakaan itse en löydä tästä mallista mitään suurta ongelmaa.

5 tykkäystä

No älä nyt hermostu. Perään kuulutin vain nykyaikaisempaa tiedotuslinjaa. En minä lääkärin diagnooseja kaipaa. Mielestäni Ilveksen tyyli on hyvä. Heillä on otteluennakoissa Poissa olijat ja arviot poissaolon pituudesta. Tuollain jos Tapparakin ilmoittaisi asiat niin jäisi turhat arvailut ja huhut pois. Tuskin pelaajilla olisi mitään sitä vastaan.

Aina voi arvailla ja huhuilla. Ilmoitus arvioidusta poissaolon pituudesta on myös asia johon perustaa arvailuja ja huhuja.

Joo-o, mutta kun laki kieltää senkin.

@Hippa : käytä kuvien sijasta mielellään linkkiä ja eiköhän kuudes kerta samasta asiasta riitä kertomaan kantasi.

Noin puolet joukkueista rikkoo lakia ja mikään taho (esim Pelaajayhdistys tai media) ei älähdä asiasta vaan antaa tämän laittomuuden jatkua, on kyllä erikoista touhua.

Kuten sanoin, tämä on Tapparan linja ja sillä mennään. Minkään pykälien taakse ei kuitenkaan voi piiloutua, kun niin moni avoimesti kertoo ketä pelaajia maksava yleisö voi olettaa milloinkin näkevänsä. Se onnistuu niin monelta muultakin, että se onnistuisi myös Tapparalta, jos kokisivat tuollaisen palvelun tarpeelliseksi.

2 tykkäystä

Hifk reagoi

3 tykkäystä

Ruotsissa vähän avoimempi linja:

Kristian Näkyvä har drabbats av testikelcancer

Eli kivessyövän vuoksi Näkyvän tiedotetaan olevan pois loppukauden ajan. Vaikea nähdä, että näin toimittaisiin täällä. Vai?

Toisaalta tuossa Örebro ja Näkyvä itse toivoo, että hänet jätettäisiin asian kanssa rauhaan. Joten voi olla, että täälläkin pelaaja suostuisi, jopa haluaisi, avoimen linjan välttääkseen median jatkuvat yhteydenotot sekä spekulaatiot.

Joo, siis pidän tätä vain hyvänä juttuna, että tiedotetaan. Enkä oikeasti tiedä, onko Ruotsissa yhtään sen avoimempi linja kauttaaltaan ja toimitaanko siellä järjestelmällisesti niin, että spekulointi minimoitaisiin. Varmaan sielläkin on asioita, joista ei tiedoteta.

1 tykkäys