Ne on ne samat käyttäjät, jotka tuosta valittavat kuitenkin toistuvasti. En ole enää pitkään aikaan noteerannut koko asiaa saati jaksa selittää asiaa, tässä ketjussa on nimittäin käyty tuo asia niin monta kertaa läpi, että varmaan ihan hakutoiminnollakin voi tuon argumenttimeren käydä lävitse alusta loppuun. Ei siitä sen enempää.
Se on juurikin näin. Se vaan on jälleen kerran, kun tässäkään et vaivautunut ennen kuin annoit palautteesi edes lukemaan, mitä tuossa helkkarin lyhyessä palautteessa luki, joka tuossa yllä on. Siinä ei nimittäin ollut kyse viestien sisällöstä lainkaan vaan sanoin yleisesti, että olisi KIVA, jos luettaisiin.
Koska saan kuitenkin palautetta - toistuvasti, haluamattani, aiheettomasti ja aiheesta - niin tosiasia taitaa olla se, että maineensa vanki olen minäkin. Minun tuotantoni viimeisen kuukauden ajalta kun ei tahdo sisältää lainkaan pitkiä viestejä - suurin osa on muutaman lauseen mittaisia. Jos antaa jatkuvasti palautetta jostakin asiasta niin voisi edes huomioida, onko asiassa tapahtunut muutosta.
Yksi tärkeä taito on kirjoittaa asiaa. Toinen tärkeä taito on pystyä kirjoittamaan tiiviisti. Kolmas tärkeä taito on kirjoittaa lukijaa/kohderyhmää, ei itseään, varten.
17 tykkäystä
ProTappara
(”Joskus kannattaisi olla hiljaa.”)
4088
Erityisesti tämä viimeinen virke tästä niinku sata peukkua ja tuhat :tä!
Toivottavasti opitaan kaikki joskus kirjoittamaan Rehellisesti sanoen minulla ei ainakaan ole sellaista mielenkiintoa aiheeseen, että jaksaisin paneutua oikein miettimään tässä ympäristössä. Tämä on minulle vapaa-aikaa, joten yritän kirjoitella hyvin matalalla stressitasolla. Ihan riittävästi saa töissä paneutua siihen, miten asettelee asiat ja viestinsä - ei pätkääkään huvita uhrata vapaa-ajalla vastaavaa energiaa tähän.
Tavallaan minun tekisi mieli taas kerran uhriutua ja todeta, että on huomattavasti helpompaa olla kirjoittamatta tänne Se toteuttaa, joka pystyy! Kesällä onneksi luonnostaan kirjoittamiseen tänne ei ole sellaista paloa, kun ei huvita tuo politiikan selaaminen ihan liikaa. Tavallaan arvostan sitä, että saan täysin aiheettoman määrän huomiota, mutta ilmeisesti tilanne on itse aiheutettu. Ainakin yhdestä asiasta olen ihan tälläkin empiirisellä otannalla varma tälläkin foorumilla: kerran hankittua mainetta ei kyllä muuta mikään. Edes 1000 lyhyttä viestiä yhtä pitkää vastaan ei muuta mielikuvaa mihinkään. Paranna siinä sit
Näin se on. Tapparakin kahvaa aina, koska se kuulemma kahvasi joskus. Olen muuten eräällä toisella foorumilla nähnyt yhdeltä kirjoittajalta oikeasti todella pitkiä viestejä. Sellaisia, että niihin verrattuina sinun pisimmätkin koskaan tänne tulleet viestit ovat ihan one-linereita… Vähän ihmetyttää/huvittaakin lukea, että sinun viestisi olisivat ylipitkiä. Tsemppiä!
En tiedä, kuinka moni tämän keskustelupalstan käyttäjistä on ns. multikäyttäjä ja hengaa myös jatkoaika.comin puolella. Ero on meinaan aika valtava - monessa asiassa toki tappara.co:n voitoksi!
Kirjoitan itse harvakseltaan sekä sinne että tänne. Useammin kuitenkin tänne. Täällä yksi toistuva teema on ollut jo vuosia viestien pituus, kun taas jatkoajan puolella en ole koskaan saanut yhtäkään palautetta viestien pituudesta (ja jos olen, olen sen unohtanut täysin.)
Kun katsoo noita jatkoaika.comin peruskäyttäjien viestien pituuksia niin tiedostan olevani enemmän siellä “lyhyimmästä päästä” kuin varsinaisesti se pitkäsanaisin kirjoittaja. Minä puolestani en kiinnitä itse juurikaan huomiota tekstin pituuteen vaan luen ne, jotka alkavat mielenkiintoisesti ja tietysti muutaman käyttäjän viestit tulee selattua aina läpi. En halua leimata mitenkään ketään muuta kanssakeskustelijaa, mutta välillä ihmettelen, kun @rinne ja @Sardion ovat aika usein samassa pituusluokassa kanssani, että heidän tuotoksiinsa ei isketä näin kiinni. En sitä tietenkään toivo, kunhan ihmettelen
Tuli tästä mieleen useilla suomalaisilla foorumeilla vaikuttanut “raijasivu”, joka tuuppas ilmoille tuhansien sanojen mittasia psykoosinkatkusia viestejä säteilyn vaaroista ym, ja tekstit tuppas usein vielä olemaan semmosta insinööritason näpertelyä että varmaan harva edes ymmärsi mitä ko. kirjoittaja halusi sanoa. Joillain foorumeilla oli/on kokonaan raijasivulle omistettuja ketjuja, ettei joka ketjua spämmättäis täyteen ko. paskaa. Bannauskaan ei aina auttanu, kun sit ilmesty aina vaan uus nimimerkki jatkamaan tarinointia.
Ei ole sillain palautetta, mutta sellaista kyselisin, onko aikaista avata Tappara roster 20-21 ja Pelaajahaaveilut 20-21 ketjut? Mielestäni ei olisi, eikös Kuuselan jatkosopimus esimerkiksi astu voimaan kaudelle 20-21, eli sopimuksien teko kyseiselle kaudelle on jo kovassa vauhdissa
Aikaista toki, mutta ei siinä mitään väärää ole. Jotta avauksessa on jotain arvoa, niin siihen on hyvä dokumentoida laadukkasti sen hetkinen tilanne. Tietysti tulee muistaa se ettei rosteriketjussa spekuloida tai huhuilla, joten keskusteltavaa on vähänlaisestiennen kuin tulee joko uusi pelaajahankinta pidemmällä sopimuksella tai Tappara tiedottaa jatkoista.
@Juissi27 Linkkaa mielummin aina se alkuperäinen juttu jos se on tiedossa, eikä mitään välittäjä sivustoja. Mielummin lukisin sen alkuperäisen jutun ensimmäisellä klikkauksella.
Esimerkiksi Hirson lopettamis uutiselle löyty alkuperäinen lähde.
Mä en käsitä mikä tässä on niin vaikeeta? Jos ei jotakuta kiinnosta lukea Peterran “pitkiä” (mielestäni ne ei ole pitkiä ja ovat järjestäen lisäksi täyttä asiaa) viestejä niin eikö niitä nyt vaan voi jättää lukematta ja scrollata ohi?
Et kai pyörinyt iltapuolella Plevnassa päin? Itse vaan tuli käytyä katsomassa Leijonakuningas ISENSE-teatterissa ja senjälkeen syömässä Finlaysonilla, niin Satakunnankadun yli noin klo 20.30 paineli vähän ton sun kuvatuksen näköinen kaveri. Ja en tarkoita Marjamäen haamua.
Olishan mun pitänyt tajuta kyseessä olevan 'väärennöksen". Ei ollut Tapparan värejä tai edes lippistä päällä. Mutta olkoon tämä juttu sitte palautetta tosta sun avatarista. Hienosti olet saanut pikkukuvaan kaksi juttua mahtumaan. Ja molemmat vielä ihan tunnistettavia. Paitsi mitä nyt iltahämärä(??) mulle teki tepposet.
Kiitetäänpä @Oijennus ta jo tässä vaiheessa hyvästä informaatiosta Suurajojen suhteen. Mulla menny vähä Pitsiturnauksen ja Kalevankisojen parissa päivä, mutta hyvin on pysyny kärryillä, ku tulee selkeet tilannetiedot tälle foorumille.
4_TRA olis tietenkin samalla vaivalla vastata kysymykseen, kun ohjeistaa kelaileen ton verran taaksepäin. Kelailin, mutta en näköjään riittävästi. Kun taasen Kiipinae23 ja Mustis olivat oikein ystävällisiä ja laittoi vastauksen ja lainauksen. Kiitos siitä.