Palautetta kanssakeskustelijoille

Älä nyt hyvä ihminen yhdestä liputuksesta ota itseesi, sinua tarvitaan täällä! Keitä kahvit ja rauhoitu, sitten taas riviin!

Ps. Ja ihan tiedoksesi, minä en viestiäsi liputtanut, vaikka sillä viittasitkin minun viestiini.

3 tykkäystä

Sen verran palautetta kanssakeskustelijoille, että olisi kiva tietää mistä viesteistä (/minkä viestin liputuksesta) kulloinkin palautetta annetaan. :blush:

1 tykkäys

No enhän minä sinua epäillyt ja oli siellä muitakin viestejä satenkaarikisoista.
Olen miettinyt tätä palstaa, kuinka tyhjänpäiväistä juttua on ja turhia ketjuja paljon. En kerkiä kahlaamaan läpi kaikkea ja kaiken turhan sekaan jää varmaan kiinnostaviakin juttuja. En kerkiä ketjuja kokoajan pimentelemään, kun niitä tulee kuin sieniä sateella.
Toisaalta taas kiinnostavissa ketjuissa jauhetaan välillä jotain ihan muuta.
Liput on se ja sama, mutta pitääkö kaikki olla aina niin siveästi kirjoitettua. :roll_eyes:

1 tykkäys

Kun palsta on julkinen kaikille ja palstalla voi olla myös alaikäisiä lukijoita, joten kannattaa ottaa viesteissä myös se seikka huomioon.

5 tykkäystä

Paskan länkytys täälä tekee hallaa ihan täysikäisellekin. :grin:

1 tykkäys

Kesä on vähän tämmöstä aikaa. :smiley: Elokuussa rupee sit helpottaan kun on harjotuspelejä sun muuta ja palstan alkuperänen aihepiiri eli jääkiekko rupee taas nostamaan päätänsä. Kesätauko palstalta tekis varmaan hyvää itse kullekin.

Tähänhän on ihan peruskäyttäjänkin helppo puuttua, siihen on olemassa ihan omat keinonsa. En nyt vaan muista mikä se keino oli, liittyköhän se jotenkin johkin lippuihin tms?

Eipäs viisastella. Luen monesti ketjuja vähän jäljessä ja jos edellisenä päivänä on kirjoiteltu jostain muusta kuin ketjun aiheesta, niin en minä enää siinä vaiheessa liputtele.

Tämähän on hyvä juttu.

Mutta kannattaa nyt ihan oikeasti lähestyä asiaa sillä mielellä, että turhaa tai tyhjänpäiväistä ei ole. Se tarve on olemassa, jos keskustelijoita löytyy. Jos joku perustaa ketjun, jossa on pidempään ainoa kirjoittaja, eikä saa edes tykkäyksiä, niin sitten ehkä voisi turhasta puhua.

Tappara.co alkaa olla kooltaan siinä koko luokassa, että kaikkia viestejä ei voi lukea. Se on ihan okei. Nyt voi huoletta valita niitä itseään kiinnostavia juttuja ja ohittaa muut ketjut. Samalla luettavaa riittää aina, jos joskus on enemmän aikaa tapettavana.

Joten kiitos, tappara.co:n jäsenet! Asiaa on paljon ja erilaista. Ketjujen sävytkin ovat kivan erilaisia. On tiukkaa asiaa ja kevyempää hassuttelua. Jatkakaa samaan malliin!

OT:t ketjuissa ei ole ongelma, jos jengi viitsisi niitä lippuja heilutella.

9 tykkäystä

Ja muistakaa että liputus ei ole aina raippaa vaan sillä ohjataan viestejä oikeaan ketjuun. Henkilökunnan auttamista siis.

6 tykkäystä

Minua ihmetyttää noissa haaveilu-, huhuilu- ja kokoonpanoketjuissa mielestäni esiintyvä kahtiajako ajattelutavasta jääkiekkojoukkueen ihannekokoonpanosta. Vaikuttaa siltä, että osa rankkaa pelaajat jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen, joka on luonnollisesti subjektiivisen käsityksensä heijastuma, ja asettaa sitten parhaat pelipaikaltaan ykkösketjuun tai ykköspakkipariin, seuraavaksi parhaat kakkoseen ja niin edelleen.

Kun taas vastaavasti toinen porukka haluaa ajatella, että on olemassa 19 kenttäpelaajan joukkue, ja kullekin paikalle pitäisi laittaa nimenomaisen pelipaikkansa paras pelaaja, kuten vaikka nelosen vasen laita, joka saattaa olla huonompi kuin joku muu vasen laitahyökkääjä, mutta silti paras nimenomaan roolissansa.

Voisitteko näistä asioista kirjoittavat henkilöt ottaa huomioon sen, että keskustelukumppaninne saattaa kuulua tällaisessa asiassa siihen toiseen koulukuntaan? Tai kolmanteen tai n:nteen koulukuntaan?

9 tykkäystä

@tatesulo:n (virheellinen) lohkaisu herätti siihen tosiasiaan, että meillä ei ole Kalevi Nummiselle ketjua. Siinä olisi historiaa tuntevalle palstakollegalle oiva puhdetyö kesäksi.

3 tykkäystä

Eikä Rauno Korvelle. Nuo kaksi tarkistin, mutta muokkasinkin viestiäni totuudenmukaisemmaksi.

7 tykkäystä

Grrr.

3 tykkäystä

Kiitokset myös täältä suuresta vaivannäöstä. Joka päivä odottanut suurella mielenkiinolla tilannepäivitystä.

8 tykkäystä

@rinne jakoi @Raumalainen :lle kiitosta heti kun pääsi arvostelemaan käymäämme selvittelyä tuloslistan perusteista. Kumma ettei kuitenkaan ole tykkäyksiä jakanut noille mainoille listauksille. Negaa helpompi jakaa?

1 tykkäys

Joko laitan popparit mikroon?:joy::joy::joy:

Meillä kaikilla on omat tapamme antaa asiakaspalautetta.
Mun mielestä sitä pitää antaa niin hyvässä kuin huonossakin asiakaspalvelussa.:thinking:

1 tykkäys

Voi nyt Jeesus taas.

Toki. Jos en ihan väärin muista, niin negatiivista palautetta annetaan n. 10-kertaa todennäköisemmin kuin positiivista. Joten on siinä pointtia.

Mutta aletaanko me nyt ihan oikeasti käymään läpi minun tykkäämiskäytäntöjä? Nopealla tilastoscoutingilla selviää, että olen palstahistorian aikana kirjoittanut 1,6k viestiä. Annettuja tykkäyksiä on 1,3k. Joku voisi tuosta päätellä, että olen taipuvaisempi kirjoittamaan viestin kuin tykkäämään viestistä. Kai minä periaatteessa käydä erikseen sen “kiitos” -viestin kirjoittamassa joka kerta, mutta ei siinä oikein mieltä olisi.

…jos vähän vakavammin pohditaan asiaa, niin ei minulla tuossa viestissä edes ollut nega-lähtökohtaisesti mielessä. Ajattelin “tasapainottaa” toverin @Raumalainen saaman palautteen, kun mielestäni tuo kokonaisuus on reilusti plussalla. Viestisi,arvon @Tartsa oli luonnollinen ponnahduslauta eteenpäin, kun sitä kautta viestin sai sidottua keskustelunaiheeseen siellä, ettei tarvinnut tulla tänne kiittelemään.

Mutta voinhan minä käydä ne kaikki viestit läpi tykkäämässä, niin ei tule kenellekään mielipahaa :grin:

…ja @Raumalainen. Kiitetään vielä kerran, kun tänne ketjuun raahattiin. Joten, kiitos @Raumalainen, että tuot lisää viihdettä ja jotain jännitettävää näihin karnevaaleihin.

4 tykkäystä

Tässä viestissä tehdään varmaan palstan yhden käyttäjän pingaus ennätys. :smiley:

8 tykkäystä

Voi olla. Mutta näyttää omaan silmään paremmalta noin. Ei pääse kenenkään nimimerkki katoamaan tekstiin. Eikä ainakaan pääse kukaan valittamaan, että olisi selän takana pahaa puhuttu, kun pingaa joka kerta.

Kuinka pitkä aika tuo lukenut x viimeaikoina on?