Yhteisöpeli IX: Selviytyjät TapparaCo - peliketju

Aina kannattaa kuitenkin kaivella.

Täällähän on tarina alkanut luistaa. Vielä ei ainakaan mulla ole kenestäkään hyvis/pahis fiiliksiä. Tästä se lähtee, vai mitä muriseva @Koo?

Kyllä se lähtee. Vielä en ole päässyt kunnolla mukaan, mutta ennen illan päättymistä tulen kyllä haastamaan. Aamut on välillä kankeita.

Haastoja tässä kaivataankin, saadaan hieman säpinää tähänkin touhuun.

1 tykkäys

Mietin äsken, että te Koo ja mazzus olette olleet aika hiljaa. Ja sitten tulette samaan aikaan. Mutta se on ymmärrettävää, koska mazzus tägäsi Koon viestiinsä. Kunhan mietin tässä ääneen.

3 tykkäystä

Saahan sitä miettiä mitä vaan. Ja pitääkin. Mulla ja Koolla on jo muutama yhteinen peli takana ja kana kynittävänä hänen kanssaan.

1 tykkäys

Turha liikaa kanaa kyniä, jos olet samalla puolella kaverin kanssa.

Casperin lähtö peliin on hieman varovaisempi, kuin aiemmin. Wrathchildilla on mielestäni vähän pahismaista settiä.

Mikä tuossa epäilyksessä meni riman ali? Veikkaanpa, että osui ja upposi.

Mitä @Casperi olet miektä Wrathchildin pelinaloituksesta?

Myytti koko “pahismaisuuden pelikirja”, vaikka aikamoinen Sherlock luulet olevasi, niin ei se nyt osunut oikeaan. Veikkaus voittaa aina, joten tässä tapauksessa en laittaisi rahojani likoon. Ymmärrän toki jos olet kertoimen perässä.

++Jopeti.

Täysin muuttunut pelitaktiikka edellisistä peleistä. Ollut aiemmin alusta asti epäilemässä ja haastamassa, nyt väijyy hiljaa taustalla. On ollut pitkin päivää paikalla, muttei kirjoita mitään. Nytkin nähty 7min sitten, mutta ei osallistu.

2 tykkäystä

Kaikki jännittää, Porissa olevaa ottelua.

1 tykkäys

Joo niin minäkin, mutta huomion asian jo iltapäivästä. Pisti silmään, että on paikalla, muttei osallistu.

3 tykkäystä

Ei mitään kovin painavaa ainakaan mielestäni ole sanonut vielä? Vaikea sanoa tässä kohti vielä enempää. Jos olet kovin epäileväinen, niin voin kyllä antaa äänen kanssasi.

Kuten @Varilasit totesi niin Porissa pelataan.

Olen koittanut tykkäyksien muodossa tuoda mielipiteeni esille. Musta on turhaa toistella asioita, joita muut sanovat. Minun silmissä nämä kaverit ovat peesailijoita, luultavimmin pahiksia. Eli esittävät aktiivisia, mutta eivät todellisuudessa tee muuta kuin ohjailevat ja peesailevat muita.

Katsellaan illemmalla, jos jotain mutulistaa pistäisi tulemaan. Itselläni pelaaminen painottuu huomattavasti enemmän viikonlopuille.

4 tykkäystä

No Nuti. Osuiko ensimmäisellä kerralla myyrän rooli, vai oletko vain juonittelija?

1 tykkäys

Yritän juonia peliä hyvisten hyväksi.

En nyt ihan osta tätä, että muiden pitäisi selvittää sinun mielipide etsimällä viestit, joista olet tykännyt. Tykkäsit viestistä, jossa äänestin sinua. Osuinko heti oikeaan, vai miten tuosta luetaan sun mielipide?

2 tykkäystä

++louskutin

Tykkään viesteistä, joissa pahiksia yritetään saada kiinni perusteluineen tai sitten tuodaan asioita esille, joista tykkään/olen samaa mieltä. Esimerkiksi erikoisrooleista pohtiminen ja milloin kannattaa tulla esille, oli tämmöisiä tykkäysten arvoisia viestejä.

Ja ei , sinun ei tarvitse katsoa läpi viestejä, joista olen tykännyt, enkä kenenkään oleta tekevän niin. Mutta ainakin minun mielestä tykkäys kertoo tälle pelaajalle, että tykkään hänen pohdinnasta/mielipiteestä.

Lisäksi tykkään yleensä aina viesteistä, joissa minua epäillään. Se on osittain tuota mitä yllä kerroin ja osittain vain jokin minulle tullut tapa. Voit tätä kysyä esim. @Acetho lta.

Louskutin hyvällä jalalla liikkeellä.

Olen samaa mieltä tuosta viestien etsimisestä. Ei mielestäni hyvä juttu siihen vedota. Toistoa tulee varmasti ja sillä myyrät voidaan kiinni saadakin.

Hyvispisteitä tähän mennessä keränneet omilla otteillaan Nuti ja Virveli. Molemmat ovat vetäneet pelin avaushetket loistavasti, jos ovat pahiksia.

2 tykkäystä